نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
عظیم جزیده: گنبد را در نیمه ‌نهایی می‌بینید
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: تنها صعود به پلی‌آف ما را راضی نمی‌کند و می‌خواهیم جزو ۴ تیم اول لیگ برتر باشیم. 

خبرورزشیمهری رنجبر؛ عظیم جزیده سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد، خوشحال‌ترین است، آن هم با صعود تیمش به پلی‌آف لیگ برتر والیبال. هر چند از بازی تیمش در پلی‌آف راضی نیست و معتقد است کار بزرگ تیمش مانده. اتفاقی که همه را می‌خواهد انگشت به دهان بگذارد، با صعود به نیمه‌ نهایی لیگ برتر. هر چند کار سختی است اما او آن را نشدنی نمی‌داند. 

بالاخره به خواسته‌تان رسیدید درست است؟
دقیقاً، شهرداری گنبد با صعود به پلی‌آف به حقش رسید. اتفاق خیلی خوبی بود. سیاست باشگاه ماندن گنبد در لیگ برتر والیبال بود که با کار خیلی خوب بچه‌ها جلوتر از سیاست باشگاه حرکت می‌کنیم. 

شما گفته بودید لیگ را سورپرایز می‌کنید، سورپرایز صعود به پلی‌آف بود؟
نه این تازه شروع کار است. ما قرار است کار بزرگ دیگری انجام دهیم. حالا در پی آماده کردن ذهنیت بچه‌ها هستیم تا با انرژی، جنگندگی، انگیزه و همت بیشتری در پلی‌آف بازی کنند و کارستان راه بیندازند. 

کار بزرگ یعنی صعود به نیمه ‌نهایی؟
دقیقاً. تنها صعود به پلی‌آف ما را راضی نمی‌کند و می‌خواهیم جزو ۴ تیم اول لیگ برتر باشیم. 

کار سختی نیست؟
سخت هست اما شدنی. مگر رقابت‌های دور رفت و برگشت برای ماندن در لیگ سخت نبود اما ما پله، پله بالا آمدیم و شک نکنید هیچ اتفاقی بعید نیست. هر تیمی در پلی‌آف جنگنده‌تر باشد و هماهنگ‌تر بدون شک به نیمه‌ نهایی هم می‌رسد. ما برای تحقق خواسته‌مان تلاش‌مان را دو چندان می‌کنیم و درصد اشتباهمان را کم و با آنالیز بهتر حتماً والیبال گنبد را سر زبان‌ها می‌اندازیم. 

برای شارژ روحیه بچه‌ها، جدای از تمرین، پاداش هم در نظر گرفته‌اید؟
بازیکنان ما برای هر برد پاداش گرفته‌اند، آنها تا به حال ۶۰-۷۰ میلیون تومان پاداش نصیبشان شده است. خدا را شکر نه تنها از بابت پاداش که حتی از نظر پرداخت قرارداد بچه‌ها جزو تیم‌های خوش‌قول بوده‌ایم و تا به حال ۷۰ درصد قرارداد بچه‌ها پرداخت شده است. 

دو هفته مانده پس برای شما حکم بازی تشریفاتی را دارد؟
دقیقاً بازی‌های دو هفته آخر برای تیمم تشریفاتی است و به همین دلیل شاید از بازیکنان اصلی خیلی در زمین استفاده نکنیم تا فشار زیادی تحمل نکنند و با استراحت برای پلی‌آف آماده شوند. 

این روزها دوباره زمزمه شیوع کرونا در لیگ برتر والیبال شنیده می‌شود، شما خبر دارید؟
ما جزو منظم‌ترین تیم‌هایی بودیم که در ۶، ۷ ماهه لیگ تنها دو مبتلا به کرونا در هفته اول داشته‌ایم. همه بچه‌های ما به موقع در آزمایشگاه مرجع فدراسیون تست می‌دهند. 

برگشت کرونا نگران‌کننده نیست؟
کمیته مسابقات باید تدبیری اتخاذ کند تا حالا که موج چهارم کرونا در راه است و با شیوع کرونای انگلیسی خیلی کار سخت‌تر می‌شود، تیم‌ها به دردسر نیفتند و کار سخت‌تر نشود و خدا کند شرایط طوری پیش برود که بازی‌ها بدون دغدغه برگزار شود. البته این اتفاق مستلزم این است که فدراسیون سفت و سخت برخورد کند. به هر حال ما باید خیلی مواظب باشیم و بیشتر از قبل رعایت کنیم تا لیگ مثل قبل منظم برگزار شود. 

اینکه بعضی تیم‌ها با تست مثبت در لیگ حاضر می‌شوند چقدر صحت دارد؟
امیدوارم این اتفاقات نیفتد چرا که این تیم‌ها با تخلفشان روی اخلاق پا می‌گذارند. تیم‌ها باید با برنامه فدراسیون هماهنگ باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی