نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
منشا در چه صورت می‌تواند مقابل پرسپولیس بازی کند؟
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده گادوین منشا که از سوی کمیته انضباطی محروم شده است، توضیحاتی ارائه کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛‌ روز گذشته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حکمی گادوین منشا مهاجم تیم گل‌گهر سیرجان را به دلیل رفتار غیر ورزشی در دیدار با نساجی مازندران به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رأی مقتضی از همراهی و حضور در تمامی مسابقات فوتبال معلق و محروم کرد.

کمیته انضباطی در پایان این حکم اعلام کرد این رأی تا دو روز پس از ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است. پس از این ماجرا صحبت‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه منشا در صورت درخواست تجدید نظر خواهی باشگاه گل‌گهر و دستور این کمیته می‌تواند برابر پرسپولیس به میدان برود.

علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف درباره اینکه آیا باشگاه گل‌گهر می‌تواند با شکایت به این کمیته برای گادوین منشا دستور موقت بگیرد و تا صدور حکم نهایی محرومیت این بازیکن را به تعویق بیندازد گفت: دستور موقت روی دستور موقت صادر نمی‌شود. طبق قانون اگر دستور موقتی صادر شود، فردی که متضرر می‌شود می‌تواند به این دستور اعتراض کند و سپس این اعتراض به کمیته استیناف می‌رود. در این کمیته فقط رئیس استیناف پرونده را بررسی می‌کند و می‌تواند حکم را تأیید یا نقض کند و نمی‌شود دستور موقت دیگری برای جلوگیری اجرای حکم صادر کرد. دستور موقت و حکم محرومیت حتی در صورتی که قابلیت اعتراض را داشته باشند، بلافاصله پس از صدور قابل اجرا هستند.

وی در واکنش به این پرسش که با توجه به این موضوع و زمان‌بر بودن رسیدگی به این پرونده منشا در دیدار آینده تیمش مقابل پرسپولیس محروم خواهد بود یا می‌تواند بازی کند، گفت: باشگاه گل‌گهر و منشا می‌توانند اعتراض کنند و روند قانونی طی شود. تنها نکته این است که در دستور موقت، فوریت وجود دارد و در صورت اعتراض، رئیس کمیته استیناف می‌تواند حتی خارج از وقت اداری و در تعطیلی به آن رسیدگی کند ولی فعلاً چیزی به دست من نرسیده است.

رئیس کمیته استیناف در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه گل‌گهر به این پرونده اعتراض کرده است یا خیر؟ گفت: اعتراض ابتدا به کمیته بدوی داده می‌شود و باید آنها اعلام کنند اعتراض شده است.

دیدار گل‌گهر و پرسپولیس معوقه از هفته دهم لیگ برتر فوتبال ساعت ۱۵:۴۰ روز جمعه اول اسفند در سیرجان برگزار می‌شود. با این شرایط باید دید باشگاه گل‌گهر به محرومیت منشا اعتراض می‌کند و کمیته استیناف رأی کمیته انضباطی را تایید خواهد کرد یا حکم به بخشش منشا می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amir perspolisi GB ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    امیدوارم بازی پرسپولیس محروم نباشه چون حال حوصله ی هوچی گری و حرف غیرمنطقی زدنه هوادارای رقیب رو نداریم، هرچند خودشونم قشنگ میدونن که اون حرکت منشا خیلی محرومیت سنگینی داره و ربطی به بازی مقابل پرسپولیس نداره، خدایی باید گریه کرد برا منطق بعضی از جوونای کشور ما که تعصب خشک و غیرمنطقی کاری کرده که عینه آب خوردن پا روی وجدان و منطق خودشون میزارن
    • منطق IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      دوست عزیز من هم مثل شما فکر میکردم ولی به این نتیجه رسیدم که بخاطر بستن دهن مردم نباید عدالت زیر پا گذاشته بشه. منشا باید محروم بشه اونم چند جلسه. هرکی هرچی میخواد بگه مهم نیست. اونا به هر حال بهونه ای پیدا میکنن برای توهمات خود باورشون
  • شمسعلی. US ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    اگر نظر ما پرسپولیسی ها را می خواهید او را ببخشید ولی برای همیشه ببخشید نه اینکه مقابل پرسپولیس با اعتراض گل گهر بازی کند بعد محرومیتی شامل او شود که مقابل سپاهان و استقلال بازی کند در ضمن هیچ باشگاهی هم از این به بعد دم از فرهنکی ، ورزشی نزند صحنه آتقدر شرم آور است که خود باشگاه گلگهر باید خجالت بکشد نه به محرومیت او اعتراض کند امیدواریم منشا از این به بعد به هر تیمی گل زد بخصوص استقلال حتما این شادی گل را انجام دهد چون ظاهرا آنها خیلی خوششان آمده که مخالف سر سخت محرومیت او هستند
  • دوگانه! FR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    همگی میدونیم با کار زشتی که منشا کرده محروم میشود.جنجال رسانه ای پیرامون این مطلب فقط به این دلیل است که محرومیت پس از بازی با پرسپولیس اعمال شود.به یاد داریم فرشاد احمد زاده تا برای پرسپولیس بازی میکرد چگونه محرومیت هایی تجربه میکرد و اکنون برای فولاد چه آسوده به میدان میرود.طبق قانون منشا محروم است مگر آنکه رکن قضایی برای خوش خدمتی به مافیای فوتبال مجدد از آبروی خود هزینه کند.قهرمانی نیم فصل در گرو شکست گلگهر است.بود و نبود منشا تاثیری در اراده پرسپولیس ندارد
    • اس اسی IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      تا جایی که یادمونه منشا در پرسپولیس یه همچی کاری کرد و فقط یه توبیخ کتبی شد والسلام
  • الدوچرخه چی IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    بزارید بازی کنه که بعدا حالمون از مظلوم نمایی های مسخره ی امیر مافیا بهم نخوره.من مطمئنم اگه بازی کنه هیچ اتفاقی نمی افته اما اگه خدای نکرده بازی نکنه تا دنیا دنیاست قلعه مرغی طلب کار همه ی ارکان فوتباله و میگه مارادونا رو محروم کردند ما قهرمان جام جهانی نشدیم.این اگه بازیکن بود الان در گل گهر چیکار میکرد!
  • کیسه حکومتی IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    چرا فرشاد احمدزاده بازیکن پرسپولیس بود دو سال پیش به خاطر درگیری در دربی ۲۴ ساعت بعد بازی بادستورموقت بازی بعد محروم شدو حق تجدیدنظر برای بازی بعدی نداشت حالا مافیای گل گهر باعث حق تجدیدنظرخواهی و لغو محرومیت فراهم می کنند!!!!
  • پیام پرسپولیسی CA ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    اگه ما میخواستیم به گزافه گویی دیگران توجه و یا اهمیتی بدیم که چهار بار پی در پی قهرمان نمیشدیم.منشا هر جای دنیا این کار رو انجام بده محرومش میکنن .(نه اینکه ما ازش بترسیم چون ایشون که یه بازیکون معمولی بیشتر نیست،ما قبلا کفیت تیم رو جلو قول های اسیا دیده ایم.)بحث اینکه اگه اینجا کوتاه بیایم تا اخرش باید باج بدیم....
  • javad US ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    man aghar bejayeh komiteh Enzabathy boudam, migozashtam ta in bazykon bzy ba perspolis bazy akharash barayeh hamiseh dar Iran bashad? in agha be koleh mardomeh Iran bi ehteramy kardeh na faghat be yek bazy? chera yek bazykoneh kharejy bayad be khodash ejazeh bedahad hamchin kareh zeshthy anjam dahad? in bayad havaleyeh Ghaleh Noey va modiraneh Goel Gohar bashad ke darand supportash mikonand< yaeny yek bazykon barayeh shoma inghadr mohem hast ke daste be har kary mizanid

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی