نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تنها فرصت کیدامبی برای تاریخ ساز شدن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تنها ۱۴ روز به شروع بازی های یونکس سوییس باقی مانده است و کیدامبی بدمینتون باز آرام هندی ها رقیبان قدرتمندی را مانند تور تایلند در مقابل خود نمی بیند.

خبرورزشیسریکانت کیدامبی به اذعان بسیاری از کارشناسان جهان بازیکن کاربلدی است و در سن ۲۸ سالگی در اوج پختگی برای فتح زوریخ است. کیدامبی تنها راه دشوار را شکستن کوه یخی دانمارکی های یعنی اکسلسن مرد اول این روزهای بدمینتون می بیند و اگر بتواند بازی را اداره کرده و از اشتباهات سال قبلش درس بگیرد بدون شک با مدال طلا به کشورش باز می گردد.

سریکانت هنر شکستن مچش را به هیچ عنوان از هندی ها به ارث نبرده است و در بدمینتون هند شاید کمتر بازیکنی این توانایی را دارد. با فکر بازی کردن و چشم باز دیدن جابجایی حریف یک نکته دیگر و مثبت او در مقابل حریفان است ، کیدامبی هرگز چشم بسته ضربه ای را نمی زند و مانند یک شطرنج باز برای ضربه های بعدی نقشه دارد. دفاع های عالی و شجاعانه او در مقابل توپ های سهمگین نامش را بدون شک دربدمینتون جهان جادوانه خواهد کرد، بازیکنی که به هیچ عنوان امتیاز را تمام شده نمی داند و برای کسبش تلاش می کند.

دفاع کردن سریکانت بسیار هدفمند است و ترجیح می دهد توپ را از دست بدهد تا دفاعی کور داشته باشد. ضربه های اسمش قدرتمند او که کمتر از آن استفاده می کند را باید شمشیر دو لبه برایش دانست که هم نقطه ضعف اوست و هم نقطه قوتش. میل کم به تهاجم و پرهیز از زدن ضربات سهمگین سبک هندی اش را لو می دهد. کیدامبی زمانی که خشونت را در بازی چاشنی کارش می کند یک بازیکن ترسناک و تمام عیار است و درست زمانی که میل کمی به تهاجم دارد فاتحه بازی اش را می خواند. کیدامبی باید دو کار را چاشنی بازی خود کند اسمش زدن های مکرر و بیرحم بازی کردن اگر این مجموعه توانایی را در سبدش قرار دهد فتح زوریخ که هیچ چنگ و دندان برای المپیکی ها نشان خواهد داد.

ساز بازی کیدامبی با تلفیقی از شرق آسیا و هند کوک شده است. پرهیز از زدن تاس های بیهوده و دادن فرصت به حریف و جایگزین کردن آن با توپ های هدفمند با کناره ها با ریسک خطای بالا ولی ارزشمند به بدیمنتون هند می گوید که باید تغییر تاکتیک داد .پسر آرام و بی حاشیه هندی ها به تنها چیزی که این روزها نیاز دارد یک قهرمانی اسم و رسم دار است تا بتواند خود را در بدمینتون جهان جاودانه کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی