مهدی فنونی‌زاده: فکری بیشتر از لیگ درگیر دشمنان فرضی است/ حاج‌محمود باید انتقادات را بپذیرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: حاج‌محمود باید این همه جبهه‌گیری را کنار بگذارد و دشمنان فرضی‌اش را زمین بزند و به راهکارهایی که به او نشان می‌دهند توجه بیشتری داشته باشد. 

خبرورزشی - مهدی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره شکست تیم استقلال مقابل سپاهان به نکات مهمی اشاره کرد و البته معتقد بود باید به فکری فرصت بیشتری داد. 

استقلال در اصفهان باخت و خیلی از هوادارانش را ناامید کرد.
نه! اتفاقاً استقلال خیلی هم بد نبود و بازی نسبتاً خوبی به ویژه در نیمه دوم انجام داد ولی ایراد کارش این بود که خیلی دیر راه افتاد. 

این به چه دلیل بود؟
به خاطر ترکیب اولیه استقلال بود چون محمود فکری نتوانسته بود ترکیب درستی را در زمین مسابقه قرار بدهد. 

چرا؟
این سؤال برای همه وجود دارد. 
ولی می‌دانید که هرکس در این باره سؤال می‌کند محمود فکری ناراحت می‌شود؟
بله! این خوب نیست. حاج‌محمود که بچه خوبی هم هست باید کمی انتقادپذیرتر باشد. باید این همه جبهه‌گیری را کنار بگذارد و دشمنان فرضی‌اش را زمین بزند و به راهکارهایی که به او نشان می‌دهند توجه بیشتری داشته باشد. 

ایراد شما چیست؟
هر تیمی در هر تورنمنتی پس از ۳، ۴ بازی اول ترکیب اصلی‌اش را می‌شناسد و بعد از آن با همان ترکیب به مصاف رقبایش می‌رود و بعد به تناوب یکی، دو مهره‌اش را جابه‌جا می‌کند. بالاخره مصدومیت و محرومیت هست. هر مربی ۱۳، ۱۴ بازیکن اصلی دارد که با همان نفرات در مسابقات کار می‌کند ولی وقتی تیمی با ۳ مدافع به میدان می‌رود و وسط بازی دو مدافعش را تغییر می‌دهد یعنی مربی هنوز تیمش را نشناخته است. 

عارف غلامی چرا این فصل ضعیف ظاهر شده است؟
برای اینکه این بچه اصلاً دفاع وسط نیست. او می‌تواند در کناره‌ها بازی کند. محمود نباید او را دفاع وسط بگذارد. در دربی دیدیم که نمی‌تواند وسط بازی کند. او باید بک راست باشد و وریا جلوی او بازی کند. برای دفاع وسط باید از عناصر دیگری استفاده شود. عارف روی هر دو گل دچار اشتباه شد و همان گل‌های اشتباه تمرکز تیم را برهم ریخت، ضمن اینکه داوری هم افتضاح بود. 

چطور؟
مدافع سپاهان ظرف ۴ ثانیه دو بار خطای پنالتی کرد ولی داور بازی اصلاً اعتنایی به این موضوع نکرد. 

شایعات برکناری فکری را شنیده‌اید؟
اصلاً نباید دست به این کادر فنی زد. فکری می‌تواند با همین تیم بهترین نتایج را بگیرد. من معتقدم او باید بماند و خودش را اثبات کند چون این توانایی را دارد. این استقلال شخصیت قهرمانی دارد و فقط باید از نظر روحی و فنی به ثبات برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عباد IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    این اخوان فنونی زاده گویا درزندگی کاری یا تفریحی غیر از گیردادن به سرخابی ها ندارند یکی مامور عذاب دادن پرسپولیس است ودیگری این عمل رادر مورد استقلال انجام میدهد بعله شما روزی روزگاری برای این تیمها بازی کرده اید کم یا زیاد ازمواهب مالی واجتماعی آن بهره مند شده ایدحا لا اجازه بدهید کادرفنی نفس بکشد واز بیرون تیمرا ارنج نکنید البته در پرسپولیس درخشان وعربشاهی هم به فنونی زاده اضافه میشوند عزیزان مارا بخیر شما امید نیست شر مرسانید البته این احتمال هم هست که خبر ورزشی دم دستی تر از این حضرات کسی را برای مصاحبه وپرکردن ستونهای خالی نمی یابد.
    • اس اسی IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      عباد جان کاری به اخوی قرمز ایشون ندارم اما آقا مهدی حرفهاش در مورد استقلال و فکری کاملا درسته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی