اظهارنظر جالب نامزد فدراسیون فوتبال/ خود را مکلف به پذیرش رای مجمع بدانیم!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهاب الدین عزیزی خادم نامزد ریاست فدراسیون فوتبال، تغییر شرایط موجود این فدراسیون را در میان اولویت‌های خود، در صورت پیروزی در انتخابات فدراسیون فوتبال برشمرد.

خبرورزشی - شهاب‌الدین عزیزی‌خادم کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال درباره اهداف و برنامه هایش مصاحبه ای را انجام داد. هر چند این صحبت ها بیشتر شبیه شعارهای انتخاباتی است و مدیریت در فوتبال، متفاوت از آن چیزی است که در این صحبت های خشک و رسمی منعکس می شود.

*انتخابات در این دوره به چند دلیل، اهمیت بیشتری دارد. این انتخابات پس از اتفاق مبارک تصویب اساسنامه برگزار می‌شود که سال‌ها شاهد این موضوع نبودیم و صاحب اساسنامه‌ای شدیم که به‌عنوان سند راهبردی جدید، فصل نوینی برای انتخابات خواهد بود. برنامه انتخاباتی ما چندضلعی است و یکی از آن به مباحث اقتصادی بازمی‌گردد. فوتبال دچار بحران اقتصادی شده، اما ما و همکاران مدت‌هاست فوتبال ملی را مطالعه کردیم و نشست‌های زیادی با نخبگان، محققان و پیشکسوتان برگزار شده است.

*امید زیادی داریم که بازیگران اصلی، نقدهای خود را منتقل کنند. امیدوارم برنامه جدید مورد پذیرش همه واقع شود و روی آن کار شده است. ما در ۲۰،۱۵ سال گذشته، در فوتبال ملی چیزی به نام برنامه نداشتیم و این برنامه می‌تواند آرامش، رشد، توسعه، تعالی، صداقت، شفافیت، عدالت و افتخار را برگرداند.

*برنامه‌ای که در بخش‌های اقتصادی، فنی و ساختارهای مالی قابلیت اجرا دارد و شفافیت و پاسخگویی در آن انجام شده است. امیدوارم در همین روزها بتوانیم از این سند رونمایی کنیم. برنامه ما جامع و با تمامی متدها و قابلیت اجرایی است. کارهای کارشناسی در رده‌های پایه، بانوان، فوتسال و تیم‌های ملی انجام شده و به نیروی انسانی نیاز دارد.

*نیروی انسانی هم برنامه تولید می‌کند و هم می‌تواند در اجرای برنامه‌ها کمک کند. به همین دلیل خودمان را ملزم دیدیم برنامه‌ای با همین نیروی انسانی باکیفیت تولید شود. نیروی انسانی موتور محرکه هر سیستم بوده و حتی ابداع سیستم با نیروی انسانی است. امیدوارم آنها بیایند و فضایی ایجاد کنند تا وضع موجود را تغییر دهیم. دیگر اولویت ما، صعود تیم ملی به جام جهانی است که مسئولیتی خطیر و تاریخی است.

*همه نامزدهای انتخابات محترم هستند و به فال نیک می‌گیرم. ان‌شاءالله در فضای اخلاقی و انسانی، رقابت سالم و سازنده‌ای با حفظ قواعد بازی و با برنامه داشته باشیم. امیدوارم مجمع مبتنی بر انصاف و واقع‌بینی تصمیم بگیرد و مقابل انتخاب یکدیگر، خود را تسلیم و مکلف به اجرای آن بدانیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    از تیپ و چهره ی این آقا فرد بهتری از کفاشیان و تاج در نمیاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی