نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
۰ |
۰
آغاز لیگ وزنه‌برداری/ سهراب مرادی ذخیره شد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

 دور برگشت لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران با شوک ابتلای محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی در اهواز شروع شد و حضور سهراب مرادی در این رقابتها هنوز معلوم نیست.

خبرورزشی - با منفی شدن تست دوم کرونای وزنه برداران ملی پوش و قطعیت برگزاری دور برگشت لیگ، فدراسیون هم جلسه فنی مسابقات را با حضور سرپرستان های تیم های لیگی برگزار کرد که در پایان وزنه برداران رقبایشان را در این دور شناختند. 

بی شک اعلام نام سهراب مرادی ملی پوش دسته ۹۶ کیلوگرم که نیم فصل به ملی حفاری اهواز پیوسته به عنوان وزنه بردار ذخیره دسته ۱۰۲ کیلوگرم این تیم سوال برانگیزترین انتخاب فراز رامهرمزی سرمربی تیم ملی حفاری اهواز بود.

رامهرمزی لیست سه وزنه بردار دسته ۱۰۲ کیلوگرم تیمش را داد که مرادی ذخیره بود و رسول معتمدی و امیر حقوقی قرار است در این دسته روی تخته بروند. با این انتخاب هنوز هم مشخص نیست که مرادی در دور برگشت لیگ وزنه بزند.

علاوه بر سهراب، وزنه زدن همایون تیموری و ایت شریفی دو وزنه بردار سنگین وزن تیم گهر زمین سیرجان با سرمربیگری بهداد سلیمی هم در رقابت با علی داودی ملی پوش فوق سنگین تیم فولاد خوزستان معلوم نیست.

نگاهی به وزنه برداران حاضر در دور برگشت لیگ حاکی از رقابت ملی پوشان همه اوزان به ویژه در اوزان ۹۶ و ۱۰۹ کیلوگرم است.

کیانوش رستمی ملی پوش دسته ۹۶ کیلوگرم گهر زمین سیرجان که دور رفت مغلوب سید ایوب موسوی ملی پوش فولاد خوزستان شده بود در نبود او رقابت سختی با رضا دهدار وزنه بردار ملی حفاری اهواز و افشین طاهری جوان دارد.

دهدار که سال قبل  بهترین وزنه بردار ایران شده بود از آخرین شانسش برای حضور دوباره در اردوی تیم ملی تلاش می کند.

تیم گهر زمین در دسته ۱۰۹ کیلوگرم کیا قدمی و علیرضا سلیمانی روی تخته می فرستد تا با علی هاشمی ملی پوش فولاد رقابت کنند. البته رقابت  قدمی و هاشمی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در قهرمانی آسیا دیدنی است.

علی داودی ملی پوش فوق سنگین تیم فولاد خوزستان باید از هم حالا قهرمان دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم یاد کرد چرا که رکوردهایش از دو رقیبش رضا روحی و محسن بهرام زاده خیلی بیشتر است.

در رقابت شطرنج سرمربیان تیم های گهر زمین سیرجان، فولاد خوزستان و ملی حفاری اهواز که شانس قهرمانی دارند، وزنه برداران بعضی اوزان تغییر کرده اند.

تیم فولاد خوزستان حافظ قشقایی ملی پوش دسته ۶۱ کیلوگرم این تیم را به یک دسته بالاتر برده تا با جابر بهروزی رقابت کند و تیم گهر زمین مجید عسگری را به دسته ۶۱ کیلوگرم آورده تا با یعقوب پشوتنی از فولاد مبارزه کند.با تغییرات صورت گرفته در سه تیم مدعی قهرمانی، باید برای تعیین تیم های اول تا سوم تا جمعه منتظر ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی