سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
۶ |
۵
هیئت مدیره نباید برای استقلال مربی انتخاب کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هیئت مدیره باشگاه استقلال به دلایل بسیاری شایستگی فنی انتخاب سرمربی در این تیم را ندارد.

خبرورزشی - فرهاد اشراقی؛ اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال اصلاً فوتبالی نیستند و طبعاً شناختی هم روی فوتبال ندارند. این همان هیئت‌مدیره‌ای است که وقتی در فصل نقل و انتقالات قراردادها چند برابر شد، سکوت کرد و نقش تماشاگر را داشت.

یکی از اعضای هیئت مدیره قبل از بازی با سپاهان مصاحبه کرده و گفته بود فکری تا هر وقت بخواهد در استقلال می‌ماند! به نظر شما این ادبیات از نظر منطقی و فوتبالی درست است؟ این هیئت‌مدیره اگر این کاره بود (که نبود) باید دعوای فرهاد مجیدی و سعادتمند را مدیریت می‌کرد تا فرهاد نرود. هرچند که رفتارهای احساسی خود فرهاد هم در جدایی او مؤثر بود. بعضی از اعضای هیئت مدیره به شدت احساسی و تابع فضای مجازی هستند. حتی اگر یک مصاحبه آنها را بخوانید متوجه می‌شوید که فوتبالی نیستند و فقط در این چند سال به فوتبال علاقه پیدا کرده‌اند! حتی اگر بپذیریم هیئت مدیره استقلال تحت تأثیر وزارت ورزش نیستند باز هم نمی‌توانیم از عملکرد مدیریتی آنها دفاع کنیم. ماجرای پخش وویس (فایل صوتی) در برنامه زنده تلویزیونی را که یادتان هست؟

همان‌طور که حمایت هیئت مدیره از فکری سودی برای این مربی ندارد، مخالفت اعضا هم خیلی مهم نیست و باید دید در نهایت وزارت ورزش چه تصمیمی برای استقلال می‌گیرد. فعلاً که اکثر هواداران استقلال از تیم‌شان ناامید شده‌اند و چشم انتظار حضور مربی جدید هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    من به عنوان یک پرسپولیسی مجبورم از آقای فکری دفاع کنم نه که بگم خیلی خوب بازی می کرد ولی از روز اول که‌اومد همیشه تحت فشار بود از جانب هوادار و... نتونست درست کار کنه دیاباته رو نداشت و علی کریمی رو هم نداشت ولی تیمش صدر جدول بود و نمی گم کهکشانی بازی می کرد ولی اینکه مربی بد بود به هیچ عنوان مقایسه کنید نساجی امسال رو با نساجی پارسال ، خوشه طلایی ساوه تا موقعی که آقای فکری بود فکر کنم‌ صدر جدول لیگ یک بود یک تیم دیگه رو هم لیگ برتری کرد کادرفنی اش هم کادر بدی نیست ولی متاسفانه می گم اسیر حاشیه شد بعضی از بازیکن های استقلال واقعا در حد این تیم نیستن و مطمئنم با تعویض مربی مشکل استقلال حل نمیشه
  • کامبیز IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    اگر قانون منع مربی خارجی را بردارند و استراماچونی را بیاورند، بعد از اولین باخت همه می گویند وزارت ورزش پولش را دیر داد و قهر کرد و نتیجه نگرفت و فلان مهاجم را نخرید و .... اگر نکونام را بیاورند همه می گویند قلعه نویی و تیم خاص و وزارت ورزش و وزارت خارجه و رئیس جمهور و فلان و بهمان. می گویید نه، زیر همین خبر را بخوانید تا بدانید از مدیر گرفته تا مربی و هوادار؛ خودشان هم نمی دانند چه می خواهند
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      والا راست می گی
  • اس اسی IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    نه هیئت مدیره حق انتخاب مربی رو نداره اما شما آقای اشراقی این حق رو داری بخصوص که این انتخاب رو به وزارت ورزش حواله میدی !!!!!! آقا معلومه که خیلی دوست داری اوضاع استقلال خرابتر بشه اما نمیشه شما هم سعی کن یه ذره انصاف رو چاشنی کارهای یومیه ات کنی
  • عباد IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    حق باشماست هیات مدیره چه حقی داره درکار تیم فضولی کنه تا بوقچی ها ولیدر وفضای مجازی هست هیات مدیره هفته ای یک روز بیاد یک نهار آبگوشتی همراه ترشی لیته بزنه به بدن و بره سگ دو بزنه دنبال پول بقیه کارها ازقبیل انتخاب بازیکن وسرمبی وکادرفنی وبقیه مسائل روهم بسپره لیدر ها هوادار های فوتبال فهم وپیشکسوت های بیکار واز کار افتاده برای توجیح نا کامی ها هم خدا حفظ کنه دشمنای فرضی ازقبیل رسانه ها ودست های پشت پرده و گربه هی که ائی کرده اطاق فکرای جور واجور و تشریف بردن جناب استرا ماچونی.
  • vahid IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    خلیل زاده نماینده تام الاختیار و ابدی سلطانی فر، سرطان استقلال این چند ساله بود. من قبول ندارم وزارت نمی خواست استقلال نتیجه بگیره من میگم آدمایی رو گذاشت راس کار که امروز استقلال 100 درصد به خاطر اونها به این روز افتاده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی