دیدگاه مدیر تراکتور درباره هشتگ هر چی برانکو بگه!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

معاون اجرایی باشگاه تراکتور با اشاره به لیست مازاد این تیم گفت: قطعا دنبال اسطوره کردن مسعود شجاعی در تراکتور هستیم.

خبرورزشی - علیرضا رحیمی معاون اجرایی باشگاه تراکتور در خصوص شرایط این تیم، وضعیت نیمکت مربیگری و همچنین برخی بازیکنان صحبت هایی را انجام که خلاصه ای از آن را در زیر می‌خوانید:

*اولویت اول و اصلی ما این است که آقای مسعود شجاعی مسئولیت سرمربیگری را قبول کند و بتوانیم با قراردادی طولانی برای سه الی چهار سال منعقد کنیم. سه الی چهار بازیکن با نظر او بگیریم و برای قهرمانی در آسیا قدم برداریم.

*شجاعی در لالیگا بوده و استقلالی یا پرسپولیسی نیست. کاریزمای زیادی دارد و در تمرینات دیدم تجربه و استعداد زیادی دارد و مربیگری را هم طی می‌کند. البته ما در کنار این موضوع در تلاش هستیم کادر فنی را تقویت کنیم. من از آقای چمنیان تشکر می‌کنم اما قصد داریم یک کمک جدید برای آقای شجاعی بیاوریم. اما این خواسته ماست و شجاعی هم خواسته خودش را دارد. اینکه فعلاً می‌خواهد بازی کند و همچنین شرایط خاصی در باشگاه حکمفرما شود.

*الان در بازار ایران یا مربیان تیم دارند یا اینکه مربیان آزاد را که می‌بینیم، با احترام، شجاعی از آنها بهتر است. اما شاید شجاعی مجاب نشود و در این صورت ما به سراغ سرمربی خارجی خواهیم رفت. من حساسیت‌ها را درک می‌کنم اما شما هواداران خودتان را جای ما بگذارید، نه مربی ایرانی وجود دارد و نه مربی خارجی اجازه حضور دارد و آقای شجاعی هم شرایط خاصی می‌خواهد. اما در دو سه روز آینده سرمربی را مشخص می‌کنیم. یا مسعود شجاعی به همراه یک کمک و بدنساز یا اینکه سراغ خارجی می‌رویم و فدراسیون را هم مجاب می‌کنیم بپذیرد.

*آقایان فرکی و مجیدی مذاکره نکرده‌ایم. ما اعتقاد داریم که وقتی لیکنز و توشاک را آوردیم بقیه هم در همین سطح باشند. مثلاً آقای تقوی سرمربی خوبی بود اما موانعی است که نمی‌تواند بیاید.

*این اطمینان را به شما می‌دهیم که تحت هیچ شرایطی رضایت پیمان بابایی برای تیم دیگری صادر نخواهد شد. یا باید در ماشین سازی با این رقم بازی کند یا اینکه به تراکتور که تیم بزرگ‌تری است بیاید. ما حاضر هستیم قراردادش را هم افزایش دهیم اما بحث او این است که مبلغ خیلی افزایش پیدا کند. من گفتم اشکالی هم ندارد و قیمت پیمان بابایی الان ۸۰۰ میلیون تومان نیست، من می‌گویم اگر می‌خواهید رقم بالایی پرداخت کنیم، مدت قرارداد را افزایش دهید تا هزینه هم برای ما قابل توجیه باشد.

*وقتی آقای برانکو در پرسپولیس بود یک هشتگی افتاد که هرچی برانکو بگه. وقتی رامین رضاییان با سرمربی به مشکل خورد، هوادار با فهم و شعور گفت هرچی برانکو بگه! نمی‌شود که هوادار از ارنج تا ترکیب را انتخاب کند. باشگاه پرهوادار مثل تراکتور واقعاً برای هوادار است و ما برای دل هوادار اینجا هستیم و خودمان را هم هوادار می‌دانیم. ما باید این را ساماندهی کنیم که ببینیم هوادار چه می‌خواهد.

دیدگاه مدیر تراکتور درباره هشتگ هر چی برانکو بگه!

*پیگیر تمدید قرارداد بازیکنان هستیم. بحث شجاعی متفاوت است و می‌خواهیم اسطوره باشگاه شود و لیدر فنی باشد. او هم باید به تراکتور افتخار کند و اینکه یک فوتبالیست چنین درخواستی را از تراکتور داشته باشد، باعث افتخار است. اگر مسعود بماند، اشکان دژاگه هم خواهد ماند. انتظار داریم احسان حاج صفی کیفیتش را افزایش دهد و باید روی روحیه‌اش کار کند، هرچند که با جان و دل کار می‌کند. ما به دنبال تمدید با هر سه بازیکن هستیم و هر سه وزنه تیم ما هستند. ما نباید آنها را به راحتی از دست دهیم.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

لیست مازاد تراکتور لو رفت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهشید IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    هشتک هرچی حاج محمود بگه حاج محمود خیلی بهتر از برانکو و کیروش هست اگه هواداران حمایت کنن حاج محمود استقلال قهرمان لیگ و آسیا می کنه حمایت از حاج محمود تا قیامت
    • مانی IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      فرهنگ هواداری چیزی که نیست که یک شبه و با یک مصاحبه بدست بیاد حتی تیم قدمت داری مثل استقلال هم هنوز نتونسته به این سطح از فرهنگ هواداری که پرسپولیس داره برسه .همه فکر میکنن این فرهنگ در زمان برانکو بوجود اومد که اشتباهه این فرهنگ خیلی قبلتر شاید در دهه 50 در پرسپولیس نهادینه شده .
    • حمید IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      جناب مانی همه فرهنگ هواداری رو اون زمان از شما یاد گرفتیم که بیچاره علیپور یک پنالتب چیپ زد و همه تون تشویقش کردین به تمام تماشاگران تیمای مهمان احترام میزارین و با سنگ ازشون پذیرایی میکنین . تیم حکومتی متوهم لنگ
  • عباد IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    استاد روشن نفرمودید هرچی برانکو بگه یا هرچی هوادار بگه..مسعود عزیز ولی مقایسه ایشان باآقای فرکی جسارتا نشان ازعدم شناختتان از بزرگان فوتبای این ملک دارد مسعود تا رسیدن به جایگاه وافتخارات حالا حالا ها کاردارد بابائی مبارک تراکتور اما دوست من دوران برده داری مدتهاست گذشته بااین شیوه تفکر تراکتور به جائی نمیرسد چنانکه با جذب سه کاپیتان تیم ملی وبازیکنانی ازجنس اکبرایمانی که بی اغراق ازبهترین هافبک های ایران است بجائی نرسیدید درموردلغو ممنوعیت ورود بازیکن ومربی خارجی واعتراف حضرت عالی که فدراسیون فعلی وگذشته تحت نفوذ شما بوده سپاسگزارم
  • تیراختور گَلدی IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    خوشحالم که بلاخره تو تراکتور یکی متوجه شد که هر کسی باید کار خودش رو درست انجام بده هوادار حیطه خودش رو داره مدیریت کار خودش مربی هم سرجای خودش
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    خخخخخخخ
  • محمود IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    قربون خدا برم.تو این چند ساله سه تا تیم و هواداراش هرچیزی خواستن برعلیه پرسپولیس گفتن.استقلالیا که به دست خودشون سیاه روز شدن و به جون هم افتادن و دارن ریشه خودشونو خودشون قطع میکنن مدیر تراکتور هم که الان به سربلندی پرسپولیس و پرسپولیسی ها اعتراف کرد.سپاهانم بعد از چندسال از چنگ مافیای متوهم ,آزاد شد و الان داره با کادری کار میکنه که به موفقیت های پرسپولیس احترام میزاره. عزت دست خدا است
  • فاطی تی تی IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    خبرورزشی هشتاد میلیون شما کشیدی رو قرارداد بابائی؟؟
  • فاطی تی تی IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    البته اگه ادمین های بچه سال تراکتور بذارن،مدیر یه ساعت حرف زده میگه هرچی سرمربی بگه بعضی پیجا نظرسنجی گذاشتن به نظرتون کدوم از اونایی که تو لیست مازادن نرن بهتره:)))))

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی