نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
 علی پروین: بازی‌های سیدجلال را می‌بینم عشق می‌کنم/ پرسپولیس ۱۰۰ درصد قهرمان می‌شود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به بهانه درخشش مجدد سیدجلال حسینی آن هم در ۳۹ سالگی بد ندیدیم دقایقی با علی پروین هم‌کلام شویم‌.

خبرورزشی - سوژه اصلی را دوست و همکار خوبم داد: «یادت میاد چند سال پیش علی پروین، سیدجلال حسینی جوان را می‌خواست اما اشتباهی سیدمحمد حسینی را به پرسپولیس معرفی کردن که...»
بعد از درخشش سیدجلال حسینی در دوره اول لیگ برتر، علی پروین علاقه زیادی داشت تا این بازیکن را از ملوان به پرسپولیس ببرد. آن سال ملوان، استقلال را در هفته آخر لیگ شکست داد و پرسپولیس قهرمان رقابت‌ها شد. پروین بعد از شروع تمرینات قرمزها برای فصل بعد، اعلام کرد حسینی را می‌خواهد. اتفاقاً حسینی را به تمرین پرسپولیس بردند ولی علی پروین بعد از دیدن او گفت: «من این حسینی رو نمی‌خواستم، اون حسینی کچله رو می‌خوام!» منظور سرمربی وقت قرمزها، سیدجلال بود. حالا به بهانه درخشش مجدد سیدجلال حسینی آن هم در ۳۹ سالگی بد ندیدیم دقایقی با علی پروین هم‌کلام شویم‌.

سلام علی‌آقا، احوال شما چطور است؟

حال و روز خیلی خوبی نداریم. دو هفته‌ای می‌شود که اخبار بد می‌رسد و بعد از فوت این دوتا بچه علی و مهرداد خیلی خیلی پَکر شدیم و...  

خدا علی انصاریان و مهرداد میناوند را بیامرزد. شما هم خیلی زحمت‌ کشیدید و در مراسم هر دو شرکت داشتید.

وظیفه است اما واقعاً دلم سوخت. هر دو تا از شاگردان گُل و بامعرفت من بودند. حیف شد مفتی‌مفتی علی و مهرداد را از دست دادیم. 

امروز به خاطر کاپیتان پرسپولیس مزاحم شما شدیم. یادتان می‌آید سیدجلال حسینی جوان را می‌خواستید به پرسپولیس بیاورید اما یک حسینی دیگر را به شما معرفی کردند؟

بله، ما از همان دوران انزلی و بازی در ملوان، سیدجلال را می‌خواستیم بیاوریم پرسپولیس. از همان جوانی معلوم بود مدافع بزرگی می‌شود. 

اما نشد که پرسپولیسی شود و...  

به هر حال آمد و حالا هم مثل شیر وسط زمین بازی می‌کند. بازی‌های سید جلال را می‌بینم، عشق می‌کنم. 

خیلی‌ها می‌گفتند او در ۳۹ سالگی باید خداحافظی کند.

نه بابا! او در ۳۹ سالگی مثل جوان‌های ۲۰ ساله توپ می‌زند. سیدجلال نه فقط یک بازیکن و مدافع بلکه یک کاپیتان و بزرگ‌تر در زمین است. 

پرسپولیس چند هفته پشت‌سر هم برده است اما فقط با یک گل! نظری ندارید؟

همین که برده یعنی نتایج خوب است. الان همه تیم‌ها کار می‌کنند و جلوی پرسپولیس با انگیزه حاضر می‌شوند. 

راستی چندی پیش با امید عالیشاه که صحبت می‌کردیم به نکته جالبی اشاره کرد و گفت «قدر پیشکسوتان خودمان را تا زنده هستند بدانیم و همین الان مجسمه علی‌آقا پروین را بسازید و...»  صحبتی در این رابطه ندارید؟

امید عالیشاه پسر خوب و دوست‌داشتنی است. من همیشه بازیکنان دریبل‌زن را دوست داشته‌ام و فوتبال امید را هم به همین خاطر خیلی دوست دارم. من و بقیه پیشکسوتان دنبال این چیزها نیستیم و...  

به عنوان سؤال آخر چند درصد احتمال می‌دهید پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود؟

شما بنویسید ۱۰۰ درصد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 4444444444 IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    اقای پروین به همین خیال باش بعد از سلطانیفر دیگه خبری از قهرمانی نیس
    • حامد IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      یه مدت صدرجدول بودیدازاین حرفاخبری نبودتادوباره رفتیدپایین مسکن سلطانیفربراتون تجویزشد
  • علیمحمد GB ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    خیلی باحاله پروین هر وقت پیش بینی میکنه برعکسه و یک کاری داشتم با سلظان علی پروین از محمد پروین چه خبر نزدیک دوهزار تن برنج با نرخ پنج سال پیش ایشون چی شد خدا کنه بانک اذیتش نکنه که نمکنند با وجود سلطان چون پارتی لواسان را در ایام کرونا را دیدم
    • کامبیز IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      شما برید دنبال جک تری دی. بازکنان دنبال قهر و قهر کشی، مربی های فعلی و سابقتون بدتر از اونها
    • کیسه +6+6 IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      چرا تو انبار کاه دنبال سوزن میگردی داداچ. . . اب رو بریز اونجا ک میسوزه هفت ساله ک کیسه تو جدول پایین سرورشه. با ٢ بازی بیشتر و با الطاف خفیه داوری و بابا مسعودتون صدر بودین به محض اینکه سرورتون رفت بالای جدول انگار زلزله صد ریشتری اومد و کل باشکاه کیسه تنان رو بهم ریخت افتادین بجون هم. بابا شخصیت قهرمانی ندارین.چرا نمیخواین قبول کنین. امان از قوم متوهم هوچیگر
  • اردشیر IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    عشق است سلطان علی پروین
  • Amir perspohisi GB ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    راستی پارتی لواسون را مختلط بود را دیدم لامصب عجب ویلایی داره پروین تحقیق کردم هنوز پول برنج ها را نداده آقازاده محمد تو سایت گویا نیوز تمام عکسای پارتی هستش ببینید
    • گل آقا IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      داداش آقازاده است.بلی آقازاده...چون اگر هرکاری هم کرده از پول پدر کرده.مثل خیلیا که نیاز به معرفی نداره از راه دزدی بیتالمال کسب مال حرام نکرده و الفرار.پارتی جزو حریم خصوصی افراد هست،لطفا باانتشار این فیلمها با آبروی انسانها بازی نکنیم.
    • Amir perspolisi IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      من این حرفا رو نزدم کامنت مال من نیست
  • Retired IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    چقدر بده كه بعضى از كاربران كارشون فقط حمله به زمين و زمانه يعنى فقط منتظرند رسانه اسم كسى را ذكر كنه و اونوقت توهين و تهمت و بى احترامى شروع ميشه در صورتيكه همين افراد اگه نگاهى به مثلا اسطوره هاى تيم خودشون بندازند بايد سرشون پايين گرفته و خجالت بكشند . اينها احتمالا تو زندگى شخصى و خانوادگى خودشان هم اين روند رو بكار ميبرند . همگى موفق باشيد .
  • سلمان IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    علی اقا برقراری عزیز؟نوه گلت چطور عشق میکنی شمکشو میبینی؟ادم بزرگ و قابل احترامیه اقاپروین،ولی خیلی وقتا ازپرسپولیس اونطور که باید حمایت نمیکنه ونمیکرد
  • 444444444444 IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    فقط علی پروین ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • Persepolis IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    هر دو عشقن،❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی