نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
۰ |
۵
کاش «بزرگان» همیشه کنار هم باشند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیروز حال همه فوتبال‌دوستان ایران خوب بود چون به اندازه یک کهکشان زیبا، ستاره‌های پرنور در چمن آزادی دیدند. کاش همیشه همین‌طور کنار هم باشید و بدانید ایران و ایرانی به شما افتخار می‌کند.

خبرورزشی - اگرچه همه بزرگان فوتبال ایران در بازی یادبود مهرداد میناوند عزیز و علی انصاریان نازنین حضور نداشتند اما بیشترشان بودند و حال‌مان را خوب کردند. بزرگانی که حرفشان در جامعه برش دارد و همه برای آنها احترام قائلند. این احترام نه از سر ترس است و نه نیاز. مردم ستاره‌های‌شان را دوست دارند. ستاره‌هایی که برخلاف برخی‌ ستاره‌های شبکه‌ اجتماعی، کاغذی نیستند. اجتماعی و مردمی هستند و نفس‌شان به نفس مردم گره خورده است.

این جماعت و این بزرگان، قدرت دارند چون تمام اعتبارشان را از مردم می‌گیرند. کاش آنها این قدرت عظیم را دریابند و به واسطه این قدرت، کاری برای فوتبال زمین‌خورده ما بکنند. کاش بزرگان فوتبال ما که دیروز کنار هم بودند، همیشه کنار هم باشند. کاش هیچ وقت رودرروی هم قرار نگیرند و به غریبه‌ها اجازه بازی و میدانداری ندهند. کاش بزرگان ما همواره انرژی‌شان را کنار هم می‌گذاشتند و یک قدرت برتر به وجود می‌آوردند. دیروز حال همه فوتبال‌دوستان ایران خوب بود چون به اندازه یک کهکشان زیبا، ستاره‌های پرنور در چمن آزادی دیدند. کاش همیشه همین‌طور کنار هم باشید و بدانید ایران و ایرانی به شما افتخار می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی