نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
۰ |
۵
انتقاد شدید از نحوه قرارداد یک مربی در لیگ برتر
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون حقوقی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: اگر قرارداد حسینی شرایط قوی‌تری داشت نمی‌توانست به راحتی جدا شود و در حال تنظیم شکایت نامه هستیم.

خبرورزشی - غلامرضا زمان پور معاون حقوقی باشگاه نفت مسجدسلیمان می گوید؛ «مشغول تنظیم یک شکایت‌نامه علیه مجتبی حسینی و دستیاران او در نفت مسجدسلیمان هستیم. او کادر فنی تیم ما را هم با خودش به تیم ذوب‌آهن برده و حتماً تا امشب شکایت‌نامه خود را به کمیته‌های انضباطی و تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال و همچنین سازمان لیگ ارائه می‌کنیم.»

معاون حقوقی باشگاه نفت مسجدسلیمان ادامه داد؛ «باید این انتقاد را هم به اشخاصی که قرارداد حسینی را تنظیم و امضا کردند و همچنین مشاور حقوقی وقت باشگاه داشته باشم. اگر این قرارداد شرایط قوی‌تری داشت، حسینی نمی‌توانست به خودش اجازه بدهد که به راحتی جدا و موجب خسارت به باشگاه نفت مسجدسلیمان شود. قرارداد او سه ماه قبل از آمدن من به باشگاه بسته شده و الان من به عنوان مدیر حقوقی وظیفه دارم زمانیکه خسارت معنوی و مادی به باشگاه می شود به این موضوع ورود کنم. هر کسی که موجب خسارت به باشگاه نفت مسجدسلیمان شده باید به مردم شهر و باشگاه جواب بدهد. این قرارداد ایرادات قانونی دارد اما این طور نیست که شرایط موجب شده باشد حسینی به یکباره برود، بلکه اگر قرارداد و فسخ ‌آن شرایط مالی و حقوقی محکم‌تر داشت، شاهد این رفتارها از سرمربی و دیگر اعضای کادرفنی نبودیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی