نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ادعای جالب بازیکن سرخابی‌ها/ مراعات تیم علی دایی را کردیم
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: ما کمی جوان‌تر بودیم و طبیعی بود از لحاظ بدنی در شرایط بهتری نسبت به تیم منتخب ۹۸ قرار داشته باشیم.

خبرورزشی - حسن خان‌محمدی در خصوص دیدار روز گذشته و نمادین منتخب سرخابی و منتخب ۹۸ که به یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند برگزار شد، اظهار داشت: این بازی به خاطر دو تا عزیز از دست رفته انجام شد و بازی خوبی بود و پس از سال‌ها بازیکنان قدیمی دور هم جمع شدند.

وی ادامه داد: ما کمی جوان‌تر بودیم و طبیعی بود از لحاظ بدنی در شرایط بهتری نسبت به تیم منتخب ۹۸ قرار داشتیم و در بازی دیروز مراعات هم کردیم تا احترام این بازیکنان هم حفظ شود.

بازیکن منتخب سرخابی در خصوص آمادگی بازیکنان افزود: علی کریمی خیلی بدن آماده‌ای داشت و گل زیبا هم زد، جواد کاظمیان هم نسبت به دیگر نفرات بهتر بود. در تیم منتخب ۹۸ هم کریم باقری و رسول خطیبی آماده بودند و در مجموع بازی خوبی را شاهد بودیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سرخی IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    جادوگر ..8888....8888....محبوب قلبهای سرخ....!!!کاش دوباره بازی میکردی..
  • امیرحسین IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    منتخب ۹۸ تاکتیکش از استقلال بهتر بود
  • :) IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    دگ بازی دوستانه همینه دگ، اخه منتخب هم جوانتر بودن و هم بدنا آماده تر، رحمان رضایی علی کریمی و خیلیای دگ از منتخب واقعا بدن آماده ای داشتن و مشخص بود دارن مراعات میکنن مخصوصا علی کریمی که دگ بعد گلهای اول ندوید و فقط راه رفت و پاس داد
  • shahin IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    یه کلمه از مادر عروس....با این همه تاکتیک تاکتیک وستاره واسطوره چرا یه قهرمانی باشگاههای اسیا بعد از 50 سال ندارید؟؟؟ ولی ما با همین تیم بی تاکتیک وبی اسطوره وستاره وبا یه مشت بازیکن معمولی دوبار سرور اسیا شدیم ودو تادومی ودو تا سومی هم داریم...شما دلتون به همون دو تا نایب قهرمانی خوش باشه اونم در شرایطی که تو نیمه نهایی غرب وشرق اسیا رو جدا کردن . اگه غرب وشرق اسیا تو نیمه نهایی جدا نمیشد والهلالیها کرونا نمیگرفتن خواب ای نو دوتا فینالم نمیدید شب خوش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی