مدیرعامل ذوب آهن: فرهاد مجیدی کار ما را برای انتخاب سرمربی راحت کرد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: در حین بررسی برای انتخاب سرمربی مجیدی انصراف خودش را اعلام کرد و کار ما کمی راحت‌تر شد و حسینی را انتخاب کردیم.

خبرورزشی - مجتبی فریدونی در مراسم معارفه و اولین حضور سرمربی جدید ذوب‌آهن در تمرین این تیم اظهار کرد: تیم ما در فصل گذشته و نیم فصل شرایط خوبی نداشت و کسی راضی نبود. نه اعضای تیم نه ما نه هواداران و نه ‌جامعه فوتبال دوستان اصفهان و نه حتی رقیبان ما از عملکردمان خوشحال نبودند چون همه یک رقیب سرحال و قدرتمند را می‌خواستند داشته باشند.

او ادامه داد: به هر حال به این نتیجه رسیدیم که دیگر باید یک تغییر به وجود بیاید. بین گزینه‌هایی که بودند، بررسی کردیم و به مجتبی حسینی رسیدیم. او در ذوب‌آهن هم به عنوان بازیکن، مربی و سرمربی سابقه داشته و با محیط اصفهان آشنا بود و برای جامعه فوتبال اصفهان قابل پذیرش بود. حسینی کارنامه خوبی هم داشت و پس از این‌که قراردادش را بیست و ششم با نفت مسجدسلیمان فسخ کرد، روز گذشته با او مذاکره کردیم و به توافق رسیدیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره توافق نکردن با ذوب‌آهن گفت: او هم هفته گذشته به اصفهان آمد و با او مذاکراتی هم داشتیم. همان مذاکراتی که با مجیدی داشتیم با حسینی هم انجام شد و در حین بررسی برای انتخاب سرمربی مجیدی انصراف خودش را اعلام کرد و کار ما کمی راحت تر شد و حسینی را انتخاب کردیم.

او در پاسخ به این سوال که حسینی لیستی به باشگاه داده یا خیر گفت: دو سه بازیکنی که حسینی از قبل شناخت داشته از لیست خارج می‌شود و بقیه را هم در این چند روز باید تست کند. قاعدتا نفرات تازه به تیم اضافه می‌شوند و برای جذب هم دو سه نفر را به ما اعلام کرده است.

فریدونی در خصوص ماندن یا جدایی میلاد جهانی گفت: او در کنار تیم خواهد بود و می‌ماند. هر کسی هر خبری را ممکن است بنویسند.

او در رابطه با بحث فسخ قرارداد مجتبی حسینی با ذوب‌آهن گفت: تیم ما در این رابطه متضرر نمی‌شود چون او به سازمان لیگ رفته و درخواست فسخ داده است و هیچ مشکلی ندارد و می‌تواند روی نیمکت ما بنشیند. در نهایت کمیته تعیین وضعیت اگر به این نتیجه برسد که حسینی مجاز به فسخ قرارداد نبوده، جریمه مالی به او تعلق می‌گیرد که البته احتمالش خیلی کم است ولی برای این مساله هم یک فکری کردیم که مشکلی نباشد. سال گذشته هم دیدید که هومن افاضلی در پارس جنوبی بود اما جدا شد و به ماشین سازی رفت. این جا به جایی معمول است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره حمایت مدیریت از سرمربی تیم بیان کرد: ما در نیم فصل اول هم از رضایی حمایت کردیم اما بعضی وقت‌ها شرایط به شکلی می‌شود که نمی‌شود دیگر کار کرد. مهم ترین مشکل این بود که همه اعضای تیم همدل نبودند و ارکستر یکنواختی نداشتند. مدیریت ذوب‌آهن همیشه از تیم حمایت می‌کند و اکنون هم همین اتفاق خواهد افتاد. دیگر مجتبی حسینی باید نقش مهم را ایفا کند و ما هم در درجه دوم تیم را از آن شرایط خارج کنیم تا به سمت نتیجه گیری بروند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی