نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مرتضی فنونی‌زاده: قهرمانی نیم‌فصل هیچ ارزشی ندارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت سرخ‌پوشان به خبرورزشی گفت: قهرمانی نیم‌فصل به لحاظ فوتبالی هیچ اهمیتی ندارد چون جامی به قهرمان نیم‌فصل نمی‌دهند

خبرورزشی - مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره دیدار تیم‌های پرسپولیس مقابل گل‌گهر حرف زد و این برد پرگل را به همه هواداران تبریک گفت. 

پرسپولیس چه بردی در روز آخر نیم‌فصل اول به دست آورد!
از دقایق ابتدایی بازی مشخص بود گل‌گهر برای کسب ۳ امتیاز به زمین آمده و بازیکنانش مصمم بودند این دیدار را با برد تمام کنند. برای همین هم مالکیت توپ را برداشته بودند و فشار هم آوردند ولی پرسپولیسی‌ها با اینکه مالکیت توپ را به حریف می‌دادند ولی روی ضدحملات خیلی زهردار ظاهر می‌شدند. 

کدام بازیکن پرسپولیس از بقیه بهتر بود؟
همه تیم خوب بودند. کلاً پرسپولیس یک تیم به معنای واقعی است. ولی من ۴، ۵ هفته پیش بود که به یحیی گفتم از امید عالیشاه بیشتر استفاده کند و حالا که امید از ابتدا در ترکیب حضور پیدا می‌کند می‌بینیم که چقدر بیشتر برای تیمش انرژی می‌گذارد تا خودش را اثبات کند. البته نمی‌گویم فقط او بازی می‌کند و از درون دروازه تا نوک حمله همه مصمم بودند قهرمانی نیم‌فصل را با برد جشن بگیرند. 

گل‌گهر را چطور دیدید؟
این تیم با این همه هزینه‌ای که برای این فصل کرده بازی خوبی ارائه نمی‌دهد. آنها در زمین بازی مانند کره و ژاپن بودند ولی تا پشت ۱۸ قدم. چون درون ۱۸ قدم هیچ طرح و برنامه‌ای برای رسیدن به گل نداشتند که البته در این باره نباید از توانایی خط دفاعی پرسپولیس غافل شد. 

قهرمانی نیم‌فصل چقدر اهمیت دارد؟
به لحاظ فوتبالی هیچ اهمیتی ندارد چون جامی به قهرمان نیم‌فصل نمی‌دهند ولی باید بدانیم که کار تمام نشده است و ما تازه کارمان را شروع کرده‌ایم و در دور برگشت ۱۵ بازی حساس در پیش است. 

پرسپولیس با اینکه در هفته‌های گذشته اقتصادی برنده می‌شد با این برد نشان داد گل زدن را هم خوب بلد است.
نکته مهم در این باره این است که این نتایج اخیر مرا به یاد اتفاقات پس از مرگ هادی نوروزی انداخت. امیدوارم همه پیشکسوتان پرسپولیس عمر ۱۲۰ ساله داشته باشند ولی من حس می‌کنم پرسپولیس بعد از فوت مهرداد میناوند و علی انصاریان خیلی باانگیزه‌تر شده‌ و این خوب نیست که حتماً یک نفر از بین ما برود و تیم راه بیفتد. پرسپولیس باید از ابتدای لیگ این بازی‌ها را به نمایش می‌گذاشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    پس با منطق شما اگه یکی از پیشکسوت های استقلال از دنیا بره ما قوی میشیم؟
    • امیرحسین IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      دور از جون من دوست ندارم پیشکسوت هیچ تیمی فوت کنه بعدشم چه ربطی داشت منظورش نگرفتی
    • کامبیز IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      استقلالی ها هر روز التماس الهلال و النصر و سایر سعودی را می کنند و این رفیقمان اسم پرسپولیس رو این طوری نوشته. خداوکیلی هواداران خردسال استقلال خیلی باحالند
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    قهرمانی نیم فصل پشیزی ارزش نداره و هفته ۲۴ قهرمانی استقلال مسجل میشه چون لنگیها امسالم هیچی نمیشن
    • سهراب US ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      امسالم؟! یعنی پارسال هم چیزی نشدن؟! به کما تشریف برده بودید حضرتعالی؟!
  • gaber IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    هم نیم فصل هم آخر فصل ارزش دارند . یعنی چی ارزش نداره؟ هنوز پیش کسوتان میخوان با غرور بازیکنان مبارزه کنند .یادآوری :بازیکنان فعلی پرسپولیس خودشون اول با غرور مبارزه کردند بعد با رقبا .اگر غرور داشتند اینگونه نبود .
  • علی IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    این پیشکسوت که دوست داره هر روز مصاحبه کنه هم بی سواده هم خیلی کم هوش تشریف دارن و همچنین خودش و داداشش همچین بازیکنای تاپی نبودن بهتر بود بگه قهرمانی نیم فصل ارزش داره ولی جامی به قهرمان نیم فصل نمیدن
  • افضلي IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    پرسپوليس نور چشم وزير و دارو دستش هست حرفي كه كيروش زد گفت تمام برنامه ريزي فوتبال ايران براي يك تيمه اون كه ديگه رنگي نبود.تا زماني كه شرايط براي دو تيم نابرابر و نا عادلانه باشه پرپوليس قهرمان ميشه و اين قهرماني هيچ ارزشي نداره چون ميرن زور ميزنند آسيا نميتونند...واقعا به حال اين بي عدالتي بايد گريست...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی