نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
ادعای خسارت ۲۰۰ میلیون تومانی کشتی به سازه سنگ‌نوردی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازسازی و نوسازی سالن‌کشتی مرحوم جهانبخت توفیق برای فدراسیون کشتی حواشی زیادی به همراه داشت.

خبرورزشی - بازسازی و نوسازی سالن‌کشتی مرحوم جهانبخت توفیق برای بهره‌بردای و استفاده کشتی‌گیران، حاشیه‌ها و مشکلاتی را به‌دنبال داشته است. یکی‌ازاین مشکلات، تاخیر در جابه‌جایی مجموعه سنگ‌نوردی همجوار در ضلع شمالی سالن توفیق است که پنجره‌های شمالی سالن را کاملاً مسدود کرده و هیچ فضایی برای ورود هوای آزاد به سالن محل‌تمرین کشتی‌گیران وجود ندارد. 

با ریاست علیرضا دبیر در فدراسیون‌کشتی و پیش‌از شروع نوسازی، بازسازی و تجهیز سالن مرحوم توفیق جهانبخت، علیرضا دبیر بامسئولان مربوطه در وزارت‌ ورزش، سازمان توسعه‌وتجهیز، فدراسیون‌کوهنوردی و صعودهای‌ورزشی مذاکراتی انجام داده و زمینی نیز از سوی وزارت ورزش در محل ورزشگاه شهید کبگانیان برای جایگزینی سالن سنگ‌نوردی اختصاص یافته است. 

اما گویا تاخیر در ساخت سازه جدید و برپایی اردوی تیم‌منتخب کشتی‌آزاد اعزامی به اوکراین در سالن مرحوم توفیق جهانبخت و بروز مشکلات تنفسی برای اردونشینان، منجر به بعضی حاشیه‌ها مبنی بر تخریب قسمتی از امکانات سنگ نوردی برای بازکردن راه رفت و برگشت هوا و فضای مناسب برای تنفس اردونشینان کشتی شده است. 

یکی از مسئولان سالن سنگ‌نوردی مدعی شده در تخریب امکانات این مجموعه حدود ۲۰۰ میلیون تومان خسارت وارد شده است. گویا مسئولان سازمان توسعه وتجهیز وزارت‌ورزش، فدراسیون‌کشتی، فدراسیون‌کوهنوردی و صعودهای‌ورزشی، سایر نهادها و مسئولان ذیربط در تلاش هستند هرچه زودتر این مشکل برطرف شود تا هم ورزشکاران زن‌ومرد سنگ‌نوردی و هم کشتی‌گیران بتوانند از امکانات سالنهای اختصاصی خود، به‌خوبی استفاده کرده و بهره‌مند شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی