نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
رقابت فکری و کومان در ارائه فوتبال زشت!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شاید محمود فکری و رونالد کومان هر دو از نبود یکی، دو مهره مؤثر در جمع اعضای کادر فنی‌شان لطمه می‌بینند.

خبرورزشی - شکست ۴ بر یک رونالد کومان مقابل پاری‌سن‌ژرمن مشخص کرد این سرمربی هلندی همچنان نتوانسته به آنچه مورد توقع هواداران پرتعداد تیم بارساست دست پیدا کند. او هنوز تیمش را نشناخته و برای مسابقات لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و هر تورنمنت دیگری پلنی تحت عنوان پلن C و در خوشبینانه‌ترین حالت پلن B هم ندارد. رونالد کومان از روزی که به بارسا رفته دائم در حال تغییر ترکیب تیم بارساست و با سیستم‌های متفاوتی که برای این تیم در دیدارهای گذشته استفاده کرده، سعی داشته تا به آنچه باعث درخشش این نماینده قدرتمند اسپانیا در تورنمنت‌های مختلف می‌شود دست پیدا کند. در حال حاضر بارسا در رده سوم جدول رده‌بندی لالیگاست و در تلاش برای رسیدن به جایگاهی که مورد نظر کادر مدیریتی و هواداران این تیم است. اتفاقاتی که ظرف این مدت پس از حضور رونالد کومان در رأس کادر فنی این تیم پرطرفدار کاتالان‌ها رخ داده بی‌شباهت به تیم استقلالی که محمود فکری در این فصل در دست گرفته نیست! 

استقلال هم در حال حاضر در رده سوم جدول ایستاده و با اینکه در بیش از نیمی از هفته‌های نیم‌فصل اول در صدر جدول قرار داشته ولی بازی‌هایش به شدت مورد انتقاد هواداران و کارشناسان استقلالی است. محمود فکری هم هنوز نتوانسته به ترکیبی که مد نظر و دلخواهش است، دست پیدا کند. او در هفته‌های ابتدایی بخشی از تیمش (بازیکنان تازه استقلالی شده) را به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی در اختیار نداشت ولی در هفته‌های سوم، چهارم، پنجم و بعد از آن هم استقلال بارها دچار سردرگمی تاکتیکی شده و هرگز نتوانسته طرفدارانش را از ارائه بازی عادی و همیشگی راضی نگه دارد. شکست این تیم به سپاهان بی‌شباهت به شکست بارسا به پاری‌سن‌ژرمن نبود. شکستی که خوشبین‌ترین طرفداران بارسا هم معتقد بودند تیم کومان باید بیش از ۴ گل در نوکمپ می‌خورد و از حالا برای بازی برگشت عزاداری می‌کند! 

شاید محمود فکری و رونالد کومان هر دو از نبود یکی، دو مهره مؤثر در جمع اعضای کادر فنی‌شان لطمه می‌بینند. آنالیزورهایی که دقت کافی برای تحلیل فنی بازی شطرنج‌گونه این روزهای تیم‌های فوتبالی را متوجه شوند، وگرنه با نگاهی سطحی به اسامی بازیکنان هر دو تیم می‌توان دریافت که هم استقلال و هم بارسا از این نظر چیزی کم و کسر ندارند و همین مسائل باعث شده تا کومان و فکری در این برهه از فوتبال ایران و اسپانیا به شدت شبیه هم حرکت می‌کنند و گویی از روی دست هم تیم‌هایشان را به زمین می‌فرستند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    وجدانن دیگه این بی انصافی هست... کومان بنده خدا بازیکن نداره! ولی فکری دو جین بازیکن داره.. درضمن کومان قبل اینکه مربی بارسا بشه مربی خوبی بوده ولی فکری چی)
  • مولر از برلین DE ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    بارسا.......... استقلال.......فکری کومان!!!!!!!!!! در مقایسه این دو پدیده هم بس که . کاوشکر امروز از مریخ مستند فرستاد!!!!!!!
    • هفت تیرکش معروف IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      نه زغال مادرید رو با لنگ مقایسه کن
  • کیسه ابی IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    مهم اینکه اینا یه شبه دو تا ستاره چهارجانبه انداختن رو لوگوشون
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    حتما لنگ و ذغال مادرید فوتبال مدرن ارائه میدن خخخخ تنها شباهت لنگ و رئال مادرید اینکه هر دوتا تیم مربیشوت کچله خخخخخ
  • مجید IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    بارسلونا اسقلال خخخخخخخخ تو خواب هم نمیدیدن با بارسا مقایسه بشن.
  • حقیقت بین IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    ای بابا بارسلونا کجا استقلال کجا؟! قیاس مع الفارق!
  • فری عشقی IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    آقای نویسنده الان باز قلعه نوعی پنج تایی شد دوبار شما حاج محموت رو قاطی مربی ها آوردی و اونم با مربی بارسلونا مقایسه میکنی مموتی در حد مقایسه با معلم ورزش دبستان بچه گی های ماست و یا در حد لیگ محلات شما دیگه خیلی بالا گرفتی داداش چی میزنی؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی