نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پنجره پرسپولیس دوباره بسته شد؟/ پای یک سپاهانی در میان است
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شایان مصلح مدافع سابق پرسپولیس بابت مطالبات خود شکایتی را علیه این باشگاه ارائه داد. 

خبرورزشی - شایان مصلح، مدافع چپ سابق پرسپولیس که در لیگ هفدهم از تیم سپیدرود رشت به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شده بود، در ابتدای لیگ نوزدهم به دلیل عدم نیاز گابریل کالدرون در لیست مازاد قرار گرفت.

مصلح بعد از جدایی از پرسپولیس موردتوجه باشگاه سپاهان قرار گرفت و به جمع شاگردان امیر قلعه نویی اضافه شد. او اکنون در دومین فصل حضورش در سپاهان و با توجه به عدم پیگیری باشگاه پرسپولیس درباره مطالبات زمان حضورش در جمع سرخپوشان، شکایتی علیه این باشگاه در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون به جریان انداخته است و به دنبال پیگیری این موضوع است.

مصلح در زمان ایرج عرب به همراه سروش رفیعی از این تیم کنار رفته بود و از مدیرعامل وقت سرخپوشان وعده دریافت زودهنگام مطالبات خود را گرفته بود که اکنون با گذشت نزدیک به ۱۶ ماه بی نتیجه مانده بود.

با شکایت شایان مصلح پس از پرونده بودیمیر، ماجرایی جدید برای پرسپولیس ایجاد شده و حالا سرخپوشان دوباره با پنجره بسته روبه‌رو شده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غریب آشنا IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    با سلام اقای محمودزاده هست واز میکنه بد لاشو می بنده پنجره باز ترابی قرارداد میبنده بد پنجره بسته میشه درست مثل پارسال برای لنگ بخاطر محمودزاده باز هست کاری نداره
  • جعفر محمدی IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    آقا مسعود خان پولش را میده از کیسه خلیفه
  • مانی IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    واقعا پول اسپانسر و پاداش اسیایی پرسپولیس کجا خرج شده ؟ پول بازیکنان کامل داده نشده و همه طلبکارن ، مربیان و کارمندان و هتل و ورزشکاه و هواپیما و .... همه از پرسپولیس طلبکارن . ولی استقلال بازیکنان 10-12 میلیاردی میگره سالی 2-3 مربی عوض میبکنه و هیچ بدهی هم نداره .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی