در خانه ستاره یووه وقتی بازی می‌کند چه خبر است؟/ غذایی که رونالدو عاشق آن است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

وقتی کریستیانو رونالدو مسابقه دارد، در خانه‌اش چه خبر است؟ جورجینا رودریگس چطور با بچه‌های پرتعدادشان سرگرم می‌شود؟

خبرورزشی - جورجینا رودریگس اعتراف کرد که وقتی کریستیانو رونالدو برای بازی‌های فوتبال از خانه دور است با بچه‌ها پاپ‌کورن می‌خورد!

ستاره پرتغالی تیم یوونتوس به داشتن رژیم سخت مشهور است و تنها گناه لذت‌بخشش این است که گه گداری با پسر بزرگش کریستیانو جونیور پیتزا می‌خورد. اما جورجینا خیلی دوست دارد که وقتی رونالدو خانه نیست رژیم را بشکند و هرچه دم دستش می‌رسد، بخورد. جورجینا رودریگس ۲۷ ساله در مصاحبه‌ای با «این‌استایل» در این باره گفت: «ما همیشه با هم غذا می‌خوریم. اما وقتی که او در اردوی تیم است و یا برای بازی به مسافرت می‌رود من و بچه‌ها خودمان را با انواع خوردنی‌ها هلاک می‌کنیم. مثلاً پیتزا سفارش می‌دهیم یا آنقدر پاپ‌کورن می‌خوردیم تا به مرز ترکیدن برسیم!»

مادر رونالدو، دولورس آوریو، که چندی پیش از سکته مغزی خطرناکی جان سالم به در برد گفت که غذای مورد علاقه رونالدو که اسم عجیب و غریبی هم دارد متشکل از ماهی کاد، سیب زمینی و تخم مرغ است.

اما جورجینا که الان بیش از ۲۳ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد ادعا می‌کند که تخصصش در آشپزخانه پختن یک غذای گوشتی سنتی اسپانیایی است. بعد از اینکه عکاسی‌اش با این‌استایل تمام شد گفت: «گاهی اوقات دوست دارم غذا درست کنم و کریس را سورپرایز کنم. غذای محبوبم عدس با سوسیس کوریزو است.»

مادر رونالدو هنگام مصاحبه تلویزیونی پرتغال از پیتزا خوردن پسرش پرده برداری کرد. او گفت: «کریس هفته‌ای یک بار پیتزا می‌خورد اما بعد از خوردن پیتزا بارها و بارها دراز نشست انجام می‌دهد.»

رونالدو که پنج مرتبه برنده توپ طلا شده در مورد عشقش به پیتزا با کانال یوتیوب «کریس ام‌دی» صحبت کرد و گفت: «نکته اصلی این است که مواظب بدن خود باشید، تمرین کنید، استراحت کنید و درست غذا بخورید. اگرچه من گاهی اوقات با پسرم پیتزا می‌خورم، اگر این کار را نکنم که زندگی خیلی کسل‌کننده می‌شود.»

رونالدو در مورد عادات غذایی سفت و سختش هم صحبت کرد: «اگر به طور منظم تمرین می‌کنید مهم است که سطح انرژی بدنتان را بالا نگه دارید تا سوخت بدنتان را برای عملکردهای بهتر تامین کنید. من بعضی اوقات در طول روز شش وعده کوچک غذا می‌خورم تا خیالم بابت اینکه در هر جلسه تمرینی در سطح بالایی باشم راحت باشد.»

این فوق‌ستاره فوتبال در سال ۲۰۱۸ ادعا کرد که سن بیولوژیکی‌اش ۲۳ است و می‌خواهد تا ۴۰ سالگی به فوتبال بازی کردن ادامه بدهد. با این حال اخیراً یک روزنامه‌نگار ایتالیایی بعد از دیدار یوونتوس و پورتو، او را با پیرمردها مقایسه کرد!
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی