یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۵
۵ |
۳
آلومینیوم شاکی از رفتار تراکتور/ شکایت می‌کنیم!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: رفتار غیرحرفه‌ای باشگاه تراکتور را از طریق فدراسیون فوتبال و مراجع حقوقی جدا پیگیری می‌کنیم.

خبرورزشیحمیدرضا امیدوار در خصوص جدایی رسول خطیبی از تیم فوتبال آلومینیوم اراک، اظهار داشت: درحالی که مقرر بود امروز تیم آلومینیوم برای بازی تدارکاتی با تیم ذوب آهن در روز دوشنبه، عازم اصفهان شود به یکباره دیشب رسول خطیبی بازیکنان راجمع و به طور کاملا غیر منتظره با اعضای تیم خداحافظی کرد. بعد از این اتفاق با رئیس هیئت مدیره جناب اکرمی تماس گرفتم و او را درجریان اتفاقات گذاشتم که او اعلام کرد اعضای هیئت مدیره به هیچ وجه موافق جدایی رسول خطیبی نیستند.

وی افزود: خطیبی اعلام کرد به دلیل تعصب و دینی که به تیم تراکتور دارم نمی‌توانم به درخواست آن‌ها پاسخ منفی بدهم و تحت هر شرایطی باید به تبریز برگردم در صورتیکه هیئت مدیره مخالفت خودش را با جدایی اعلام کرد. بابت رفتار غیرحرفه‌ای باشگاه تراکتور و مذاکره با سرمربی تحت قرارداد تیم فوتبال آلومینیوم اراک به فدراسیون فوتبال شکایت و از طریق مراجع حقوقی پیگیری جدی خواهیم کرد.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم تصریح کرد: محقق شدن آرزوی دیرینه که همان صعود به لیگ برتر بود و کسب نتایج درخشان در نیم‌فصل اول باعث علاقه‌مندی شدید مردم خوب استان مرکزی و شهر اراک به رسول خطیبی شد و او باید به احساسات پاک این مردم احترام بگذارد. خطیبی باتیم آلومینیوم قرارداد دارد و باید به قراردادش پایبند باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • {...} DE ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    درود بر شرفتان شکایت کنید حق تیم شهر ما پایمال نشه
  • ترتر10دقيقه IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    با اينم چيزي نميشيد چون همش بفكر دعواست
  • بهدمیر از تبریز IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    خطبیبی به درد تراکتور نمی خورد. هم وجه خودش را خراب می کند هم تراکتور را به دست یک می فرستد. اوردن خطبیی یعنی سقوط هر دو.
  • اکبر IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    واقعا اوضاع آشفته ای شده فوتبال هر بازیکن و مربی هروقت دلش خواست قراردادش فسخ میکنه و میره یه تیم دیگه حالا قرارداد به کنار آدم وقتی یه تعهدی رو قبول کرده باید تا آخرش مرد و مردونه پای کار باشه مخصوصا رفتن اینطوری مربی که خودش تیم انتخاب کرده و بازیکن هارو با سلیقه خودش خریده ضربه خیلی بدیه به تیم . واقعا از آقای رسول خطیبی و مجتبی حسینی که دو تیم اراک و مسجد سلیمان با اون همه هوادار و عاشق این تیمها ول کردن و رفتن واقعا انتظار نمیرفت چون اکثرا این دو نفر دم از معرفت و جوانمردی میزدن واقعا اوضاع آشفته عجیبی شده
  • حسین IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    چیزی بنام قرار داد یعنی جوک ، برانکو یکسال دریافتی نداشت به صورت حرفه ای چند تا نامه به باشگاه زد و درخواست پول کرد با وجود اینکه وعده و وعید دادند و عرب سرکارش گذاشت ولی تا لحظه آخر بازی های لیگ کنار تیم بود و پس از قهرمانی از تیم جدا شد مربی یا بازیکنای ایرانی تا یکی دو بازی خوب نتیجه می گیرند میخوان یک شبه ره صد ساله برند و با اولین تماس های تیمهای دیگه یا علی و خداحافظ !! یکی نیست به آقای رسول خطیبی بگه تو قبل از مدیون بودن به تیم تراکتور مدیون امضای خودت و تعهدی هستی که با تیم آلومینیوم داری، ممکنه پولت سر موقع پرداخت نشده باشه ولی اول فصل وقتی که تراکتور بهت حتی فکر هم نمی کرد تیم آلومینیوم بهت شانس کار کردن و درخشیدن در لیگ برتر را داد حالا تا دو تا تلفن بهت شد ول کردی و رفتی ، من که فکر نمی کنم با این مدل رفتار اونجا موفق بشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی