نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سوپرمن پرسپولیس شماره ۸ می‌پوشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سوپرمن این روزهای پرسپولیس درست در جایی بازی می‌کند که در آن تخصص دارد و به عنوان هافبک دفاعی توانسته است عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود ارائه کند. 

خبرورزشی - چراغ اول بازی با گل‌گهر سیرجان را احمد نوراللهی روشن کرد. درحالی که این دیدار در نیمه اول متعادل پیش می‌رفت ناگهان در دقیقه ۳۰ شماره ۸ گل زد تا زمینه‌ساز ۴ گل دیگر هم شود. هافبک دفاعی پرسپولیس در این دیدار نه تنها گل اول بازی را به ثمر رساند بلکه در همان نیمه اول و روی ضربه کرنر احمد زنده‌روح و شوت علی‌اصغر عاشوری توپ را از روی خط دروازه تیمش بیرون کشید. نوراللهی هافبک پرسپولیس هم که در نیم‌فصل اول با نظر گل‌محمدی در چند پست مختلف به کار گرفته شد، با ۶ گل بهترین گلزن و با ۲ پاس گل بهترین پاسور پرسپولیس بود؛ او در جمع سرخپوشان بیشترین شوت را هم زد و بالاترین دقت را هم داشت که باعث شد تا براساس آمار بهترین بازیکن نیم‌فصل اول پرسپولیس باشد. این هافبک کم‌حرف و بی‌حاشیه مدتی را به‌عنوان مهاجم کاذب بازی کرد که با انتقاداتی هم همراه شد اما حالا با بازی در پُست تخصصی خودش توانسته نه تنها ۶ گل برای تیمش بزند بلکه در امور دفاعی نیز کمک شایانی به بسته ماندن دروازه پرسپولیس کرده است. 

تیم یحیی گل‌محمدی علاقه زیادی به فوتبال مالکانه دارد و بر همین اساس برای آنکه تیم حریف را تحت فشار بگذارند، باید توپ را دائماً به گردش دربیاورند. از جلو پرس کنند و اجازه ندهند آنها از نیمه خودشان خارج شوند. احمد نوراللهی به‌عنوان یک هافبک دفاعی در کنار میلاد سرلک همواره در موقعیتی است که توپ را دریافت می‌کند و روی بازی تأثیر می‌گذارد. او در عین حال، همیشه خودش را در موقعیتی می‌گذارد که اگر حریف صاحب ضدحمله شد، بتواند پوشش بدهد. بدین روی شماره ۸ پرسپولیس از اهمیت بسزایی در ترکیب تیمش برخوردار است. سوپرمن این روزهای پرسپولیس درست در جایی بازی می‌کند که در آن تخصص دارد و به عنوان هافبک دفاعی توانسته است عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود ارائه کند. 

احمد نوراللهی با همین آمادگی جسمانی و فنی بالا می‌تواند یکی از نفرات اصلی تیم ملی ایران و دراگان اسکوچیچ در راه صعود به جام جهانی‌ باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیررضا IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    هوادار هیچ تیمی تیستم و فقط برای سرگرمی فوتبال میبینم ولی چون اصفهانی هستم دوست دارم سپاهان قهرمان بشه اما چیزی که خیلی به وضوح مشخص شده برام این که بازیکنان در پرسپولیس با جون دل و تعصبی برای تیم بازی میکنند ولی تو استقلال خیلی تیمهای دیگه این تعصب وجود نداره حالا دلیلش چیه
  • ناشناس ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    ارتش سرخ قهرمان است
  • صامت IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    احمداین فصل بهترین بازیکن مان بوده.ولی لقب سوپرمن اختصاصامال اق سیده .
  • میلاد سرخ US ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    در جواب آن دوست عزیزی که گفته سپاهانیست و دوست دارد این تیم قهرمان شود بدون هیچ حب و بغصی باید به عرض ایشان برسانم که من به شخصه معتقدم که سپاهان با همه ی شایستگی که دارد و ارادتی که خودم به آقای نوید کیا دارم بسیار بعید و دور از منطق فوتبالی است که از این تیم توقع قهرمانی داشته باشید چرا که پرسپولیس به چند دلیل شانس اول قهرمانیست که تعصب و از خود گذشتگی و دوستی و صمیمیت بین اعضای تیم فقط بخشی از آن است و من ضمن احترام به درایت و مدیریت عالی کادر فنی و سرپرستی تیم معتقدم که پختگی عمیقی در پرسپولیس حکمفرماست که دلیل اصلی قهرمانی نیم فصل این تیم است و اگر شما توجه کنید افراد با تجربه ی این تیم مانند جلال حسینی و احمد نورالهی و وحید امیری و عالیشاه و کامیابی نیا و نعمتی و ووووو که از زمان برانکوی بزرگ در این تیم بوده اند هم اکنون در اوج پختگی و آمادگی جسمی و ذهنی هستند و این تیم با کادر با تجربه و با صلابت کنونی بعید میدانم شانسی برای آقای نوید کیا که سال اول مربیگری ایشان است و فعلا تجربه ای در این زمینه ندارد قائل باشد
    • مجید IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      ایشون گفتن دوست دارم که سپاهان قهرمان بشه بنده خدا نگفت که سپاهان قهرمانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی