نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
اظهارات استراماچونی درباره استقلالی‌ها و بازگشت دوباره به فوتبال/ امیدوارم جبران کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی ایتالیایی سابق استقلال پیش از داربی میلان به محبت هواداران ایرانی به خود واکنش نشان داد.

خبرورزشی - آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق تیم استقلال پیش از داربی میلان بین دو تیم اینتر و میلان در صحبت‌هایی از محبت هواداران استقلال به خود گفت. او در بخشی از صحبت‌هایش چنین گفت: 

چقدر این مسابقه برای اسکودتو تعیین کننده است؟ آیا اعتقاد دارید یوونتوس می‌تواند برگردد؟

قطعا بازی فینال نیست اما مطمئناً این یک بازی مهم و اساسی خصوصا در صورت پیروزی اینتر خواهد بود. یوونتوس هنوز یوونتوس است اما هنوز آن تداوم را پیدا نکرده است که به شما امکان می‌دهد سلطه در لیگ را از سر بگیرید زیرا در سالهای اخیر توانسته‌اید به خوبی عمل کنید.

استراماچونی و شبکه های اجتماعی: او فقط یک پست در اینستاگرام منتشر کرد و طرفداران زیادی از ایران داشت. شما چه ارتباطی با شبکه‌های اجتماعی دارید؟

من در شبکه های اجتماعی نبودم اما در آخرین تجربه خارجی، شرایط تقریباً مرا مجبور کرده است که یک کانال ارتباطی رسمی داشته باشم که باعث می‌شود دیگران به جای من صفحه اینستاگرام نداشته باشند. هواداران با تقریباً ۹ میلیون کامنت باعث شده‌اند که این یک رکورد جهانی باشد. این باعث غرور من می‌شود و امیدوارم روزی شرایط بازگشت به زمین برای تشکر از آن‌ها وجود داشته باشد. 

در ایران و در استقلال خاطره‌ای بزرگ در بین مردم به جا گذاشتید. نظرتان چیست؟

آسیا، لیگ قهرمانان آسیا و لیگ‌های خارج از اروپا شرایط فوق العاده‌ای دارند و بسیار جذاب هستند. استادیوم‌های شلوغ و علاقه و افرادی برای فوتبال وجود دارد. آن‌ها شور و اشتیاق را که در دهه ۸۰-۹۰ در ایتالیا بود، یادآوری کردند که امروز کمی کمرنگ شده است. یک تجربه باورنکردنی همراه با موفقیت‌هایی که در زمین داشته‌ایم و باعث شده من به عنوان یک مربی تجربه بیشتری داشته باشم. 

ایتالیا یا خارج از کشور، به زودی دوباره شما را روی نیمکت خواهیم دید؟

ایتالیا وطن من است و یکی از زیباترین و رقابتی‌ترین لیگ ها، آنجا است و بنابراین همیشه در اولویت قرار خواهد گرفت. وضعیت جهانی به دلیل همه گیری کرونا آسان نیست. فوتبال زندگی من است اما اکنون می‌خواهم به خانواده‌ام نزدیک باشم. بنابراین با توجه به ارزش‌های شخصی و خانوادگی، هر انتخابی باید در حال حاضر ارزیابی شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    لازم نکرده جنابعالی زمانی جبران کردی که تو کوران مسابقات تیم صدرنشین رو ول کردی به خاطر پول ..ما مربی ای میخواستیم مثل فکری که اگه نتیجه هم نگرفت اعتراض کردیم هیچ جا نره
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      لنگی جان از طرف لنگی ها نظر نده. استراماچونی رو بابا مسعود نمیذاره برگرده چون قانونی گذاشته که نتونه برگرده. همون موقع هم که داشت تیمو به صدر می رسوند با بردهای پرگل، تصمیم گرفتند کله پاش کنند.
  • شکارچی تاریکی IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    امیدوارم یه روزی به خونت برگردی رئیس! و اون روز سلطانی فر در وزارت نیست!
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    استرا کجایی؟؟ دقیقا کجایی)
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    آخی جنتلمن ایتالیایی چه پولی هم قراره به جیب بزنه به عشق هوادار قبل نیم فصل فسخ کردم تا استقلال رو ببرم توی بحران !!!!!!! البته که‌هنوزم محبوبی
  • مردم تاج سرنگون کردند GB ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    مهدی عبدی هم سلام میرسونه ، صدرنشین آلودگی ها
  • تیم کبیر IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    اسطوره کیسه با سابقه یه هفته صدرنشینی + فرار شب بازی+ گرفتن پول دو سال از کیسه بینوا+ اخراج از هرجایی بوده+ دوسال بدون هیچ پیشنهادی
    • 44444444444444 IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      شماها همون موقع اگه زبون به دهن میگرفتین بردامونو گردن وزارت و داورا نمینداختین گفتین نمیزارن قهرمان بشیم همین حرفا باعث شد بابامسعود جونتون استرارو فراری بده تا چیزی از ارزشاتون کم نشه
  • میلاد سرخ US ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    جناب استراماچونی فراری لطفا دست از عوامفریبی بر دارید و بیشتر از این هواداران استقلال را مدیون خود نشان ندهید چرا که تقریبا همه میدانند شما هیچ اراده ای برای ماندن در استقلال نداشتی و بعد از ماجرای کیش فقط منتظر یک فرصت بودید که با بهانه تراشی مضحک طلب ۱۶۰ هزار دلاری از ایران بروید و البته که خانواده را یکماه زودتر به ایتالیا فرستادید پس اگر نشسته اید که اتفاقاتی بیفتد که شما قدم رنجه فرموده و پای مبارکتان را روی چشم مردم ایران بگذارید زهی خیال باطل مطمئن باش این اتفاق حالا حالا ها رخ نمی دهد و انشاالله خدا روزیتان را در جای دیگری بدهد
  • پارسه GB ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    بدبخت دو سال حتی از یه تیم محلی پیشنهاد نداره برا ما از ارزشهای شخصی و خانوادگی صحبت میکنه. روراست بگو بغیر از یه عده ساده لوح هیچکس توانایی فنیم رو قبول نداره برا همین هیچ پیشنهادی ندارم نشستم ور دل زنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی