نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
فسخ قرارداد حسینی قانونی است/ دشتی اجازه جدایی از ذوب آهن را ندارد
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مجتبی فریدونی، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد اتفاقات پیرامون این باشگاه صحبت کرد.

خبرورزشی - مجتبی فریدونی در مورد مشکلات قرارداد حسینی و ادعای نفت مسجد سلیمان مبنی بر غیرقانونی بودن آن گفت: مجتبی حسینی با نفت مسجدسلیمان قراردادش را فسخ کرده و با ارائه آن با ما قرارداد امضا کرد و بین تاریخ فسخ با امضای قراردادش با ما دو روز فاصله است و فکر نمی‌کنم مشکلی از این بابت وجود داشته باشد. از سال‌های اخیر موارد این چنینی داشتیم که بعد از فسخ قرارداد یک مربی باشگاه قبلی مدعی می‌شود ولی این موارد طبیعی است و باید با آن کنار آمد. ضمن اینکه باشگاه نفت هم سرمربی جدید خودش را معرفی کرده و فکر نمی‌کنم دیگر مشکلی از این بابت وجود داشته باشد. 

فریدونی در مورد فعالیت‌های ذوب آهن در نقل و انتقالات هم گفت: فعالیت ما بر اساس خواست و نظر سرمربی است و تا این لحظه فهرست ورود و خروج به ما نداده است. ایشان تازه تیم را در اختیار گرفته و باید چند روز تمرینات و بازی‌های دوستانه انجام شود تا به شناخت کافی برسد و بعد مطابق نیازهای ایشان فعالیت خواهیم کرد. 

وی در مورد بودجه ذوب آهن در نقل و انتقالات زمستانی هم توضیح داد: با توجه به وضعیت و مشکلات اقتصادی هیچ باشگاهی شاید نتواند ادعا کند وضعش خوب است ولی خدا را شکر مشکل چندانی هم از این بابت نداریم و مطابق استانداردهایمان در نقل و انقالات فعالیت خواهیم کرد تا نیازهای تیم و سرمربی برطرف شود.

مدیرعامل ذوب آهن در مورد خداحافظی دشتی و حرف و حدیث های مربوط به جدایی میلاد جهانی هم گفت: تمام بازیکنان با ما قرارداد دارند و آقای حسینی تصمیم می‌گیرند کسی جدا شود یا نه و تا این لحظه نه فهرست مازاد داریم و نه باشگاهی برای ما نامه رسمی زده که بازیکنی را می‌خواهد و بعید هم می‌دانم بازیکنان کلیدی خودمان را به تیم دیگری بدهیم. از خداحافظی دشتی اطلاعاتی ندارم ولی او باید به قراردادش پایبند باشد و نمی‌تواند جدا شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی