توصیه به سرمربی جدید تراکتور/ لطفاً به تیم خودت برگرد!
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک درباره جدایی رسول خطیبی و پیوستن به تیم تراکتور تبریز صحبت کرد.

خبرورزشی - مجید آنجفی، عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک درباره جدایی رسول خطیبی و پیوستن به تراکتور تبریز اظهار داشت: رفتار باشگاه تراکتور در مذاکره با سرمربی تیم  در حالی که آقای خطیبی با باشگاه قراردارند غیر اخلاقی، غیرقانونی و قابل پیگرد قانونی است. اعضای هیئت مدیره از جمله اینجانب، عصر روز شنبه به محض اعلام آقای خطیبی مبنی بر درخواست جدایی، به شدت با جدایی نامبرده مخالفت کردیم.

او ادامه داد: از تعصب و وابستگی جناب خطیبی به تیم تراکتور و مردم محترم تبریز واقف بودم و می‌دانستم که درصورت درخواست آن باشگاه، نگه داشتن ایشان مشکل خواهد بود اما به عنوان کسی که نزدیکترین رابطه و دوستی را با ایشان داشتم، انتظار نداشتم قبل از اعلام تصمیم خود به اعضای هیئت مدیره باشگاه با مدیران تراکتور مذاکره، توافق و عکس بگیرند!

آنجفی اضافه کرد: در این مورد و حین صحبت، از ایشان خواستم در کنار ملاحظه درخواست‌های هواداران و مدیران تراکتور، عواطف و احساسات مردم اراک را که به این تیم و نتایج آن دل بسته‌اند، سرمایه گذاری شرکت آلومینیوم و زحماتی که برای صعود تیم و کسب جایگاه فعلی نظر کشیده شده و همچنین وابستگی عاطفی بازیکنان و هواداران تیم به خود را در نظر  بگیرند. انتظار می‌رود آقای خطیبی علیرغم تعلق خاطر به باشگاه تراکتور و مردم تبریز از تصمیم خود صرف نظر و تیم را برای حضوری قدرتمندانه در نیم فصل دوم آماده کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • با حقارت شرم تاژی ام IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    ارتش امیر کبیر حیف
  • حسین IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    جدایی مسالمت آمیز بوده و با موافقت باشگاه آلومینیوم. اینا همش شوی تبلیغاتیه تا از طرف هوادارای آلومینیم تحت فشار قرار نگیرند. اول جدا شده بدون تعیین مقصد. بعد اومده تراکتورسازی.
  • کیوان ارجمند US ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    واقعا نامردی به مردم اراک کردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی