نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
۰ |
۰
تجلیل و تقدیر فدراسیون از ۳ داور پیشکسوت کشتی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مراسم تجلیل از ۳ داور پیشکسوت و بازنشسته کشتی امروز برگزار شد.

خبرورزشی - در این مراسم از سالها تلاش و زحمات صادقانه عباس نمازیان، جلیل سیف‌الله‌پور و بهروز نجف‌قلی‌پور ۳ داور پیشکسوت و بازنشسته کشورمان ( نمازیان یکی‌از داوران کشورمان است که موفق به دریافت سوت المپیک شده است) تقدیر و تجلیل شد. 
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون‌کشتی دربخشی از سخنانش در این مراسم با اشاره به جایگاه ویژه پیشکسوتان در کشتی گفت: داوران هم جزء مهمی از جامعه کشتی محسوب می‌شوند و ما نیز تلاش می‌کنیم به‌صورت مستمر از پیشکسوتان و موسپیدان جامعه داوری کشتی کشور تجلیل به‌عمل آوریم.

در ادامه عباس نمازیان داور بین‌المللی بازنشسته، دارای سوت المپیکی که سابقه ریاست بر کمیته داوران، کمیته لیگ و ..... در فدراسیون‌کشتی ادوار گذشته را در کارنامه دارد، با اشاره به این‌که در شرایط فعلی و حال‌حاضر اداره فدراسیون‌کشتی کار بسیار سختی است، گفت: به‌رغم همه مشکلات و سختی‌ها، فدراسیون توانسته شرایط مطلوبی را برای برگزاری اردوهای تیم‌های ملی و اداره امور مهیا کند.کار فدراسیون‌کشتی در تجلیل از پیشکسوتان و داوران کشتی بسیار پسندیده است و از فدراسیون می‌خواهم این‌کار تداوم داشته باشد و مربیان پیشکسوت نیز مورد تجلیل قرار گیرند.

جلیل سیف‌اله‌پور نیز با قدردانی از نگاه ویژه فدراسیون‌کشتی به پیشکسوتان در بخشی از سخنانش گفت: ما داوران خوبی داریم. داوران کشتی ایران، جزء سالم‌ترین داوران کشتی دنیا محسوب می‌شوند.

دراین دیدار و مراسم صمیمانه، ناصر فروتن مشاورعالی فدراسیون درامورداوری، محمدابراهیم امامی سخنگوی ‌فدراسیون، محمد مصلایی‌پور رئیس و مسعود رستمی‌پور دبیر کمیسیون داوران نیز حضور داشتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی