نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
درخواست عجیب مدیربرنامه‌های گزینه پرسپولیس برای نیم‌فصل‌ 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از قرار معلوم مدیربرنامه‌های شهریار مغانلو که این بازیکن تأکید زیادی روی او داشت درخواست عجیب و سنگینی از پرسپولیسی‌ها داشته است‌.

خبرورزشی - چندی پیش بود که ابراهیم شکوری در خصوص سیاست باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی گفت: طبق اصول حرفه‌ای کادر فنی به باشگاه اعلام نیاز می‌کند، در پرسپولیس هم همین روال طی می‌شود. نیاز کادر فنی به باشگاه اعلام شده اما به هر قیمت و با هر شرایطی حاضر نیستیم بازیکن بگیریم. براساس نیاز تیم را تقویت می‌کنیم و طبق درخواست کادر فنی در حال مذاکره هستیم. با توجه به اینکه بازیکن خارجی در کشور نیست و بازیکنی که بتواند به پرسپولیس کمک کند خیلی محدود است اما تلاش می‌کنیم در پست‌هایی که کادر فنی اعلام نیاز کرده، بازیکنان مد نظر را جذب کنیم. 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس با اشاره معنی‌دار به تعصب سیدجلال حسینی یادآور شد:‌ اهل جار و جنجال نیستیم، سعی می‌کنیم در سکوت و شرایط حرفه‌ای کار را پیش ببریم. وقتی نقل و انتقالات قطعی شود، آن را اعلام می‌کنیم. همان‌طور که بحث ترابی را با روند مثبت و حرفه‌ای پیش بردیم، خدا را شکر تیم ما مهره‌های بسیار خوبی دارد؛ از کاپیتان ما که یک نماد و اسطوره در پرسپولیس است و همه تیم‌های لیگ آرزوی داشتنش را دارندو  با غیرت و تعصب و تمام توانش کار می‌کند تا کوچک‌ترین عضو ما که در خدمت تیم است ولی در جاهایی نیاز به تقویت داریم. 

گفته می‌شود دلیل اصلی این مصاحبه سخنگوی باشگاه پرسپولیس درخواست مالی عجیب و غریب و سنگین برخی گزینه‌های پرسپولیس بوده است. یکی از این گزینه‌ها شهریار مغانلو مهاجم تیم سانتاکلارا در پرتغال است. از قرار معلوم مدیربرنامه‌های شهریار مغانلو که این بازیکن تأکید زیادی روی او داشت درخواست عجیب و سنگینی از پرسپولیسی‌ها داشته است‌؛ «۳ میلیارد تومان برای خود شهریار مغانلو و ۶۰ هزار یورو برای جلب رضایت باشگاه سانتاکلارا آن هم فقط برای نیم فصل!» با یک حساب سرانگشتی شهریار مغانلو مبلغی حدود ۵ میلیارد تومان جهت نیم‌فصل بازی برای پرسپولیس آب می‌خورد! این در حالی است که سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس زیر ۲ میلیارد تومان برای یک فصل قرارداد دارد. از سوی دیگر خبردار شدیم یکی از علل ناراحتی مدیران پرسپولیس از شهریار مغانلو مصاحبه او بود. جایی که مغانلو اعلام کرد از تراکتور تبریز هم پیشنهاد دارد و همه چیز را در این رابطه به مدیربرنامه‌هایش سپرده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    این مدل پول خرج کردنها واسه لنگیها عادیه ..دوبرابر استقلال هزینه میکنند بعد طرفداران لنگ میان میگن ما نصف کیسه کشها هزینه کردیم.
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      آره خوب کودرز حواسمون نبود بازیکن های شما دلی و میلیونی قرارداد دارند از ووری و نادری و... چه خبر کیسه کش
  • x IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    به درد نمیخوره. از همین حالا داره برا تیم تعیین تکلیف میکنه. یه تار موی گندیده عالیشاه به 100 تا این میارزه. نصف گل های فصل پیشش هم پنالتی بود. عیسی که نیست اینقدر دارید گنده اش میکنید.
  • سروش IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    آقا نمیخوایمش! بازیکنی که منت بزاره همون بهتر که نیاد.. رونالدو که نیست، بازیکن ذخیره سانتاکلاراست! تو لیگ برتر هم کلا 15 تا گل زده که 10 تاش پنالتی بوده. دیگه یه مهاجم درجه 2 بخواد اینجوری کلاس بزاره که دیگه ما هم میشیم تراکتورسازی!!!!
  • پیام پرسپولیسی CA ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    فکر نکنم بدرد ما بخوره امیدوارم نیاد دنبال مهاجم خوب باشین همین عبدی از این بهتره....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی