نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
۱ |
۲
خرید جدید استقلال از اصفهان می‌آید
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران استقلال منتظرند تا سپاهان پاسخ نامه‌شان درباره مهدی کیانی را بدهد.

خبرورزشی - آبی پوشان پایتخت به دنبال تقویت خود در نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر هستند. از این رو یکی از بازیکنان مورد نظر محمود فکری برای خط هافبک، مهدی کیانی کاپیتان سابق تراکتور و سپاهان است.

کیانی که مدتی است با محرم نویدکیا سرمربی سپاهان به اختلاف خورده و جایی در ترکیب این تیم ندارد، قصد جدایی دارد. از این رو مدیران استقلال دیروز در نامه‌ای به سپاهان رسما خواهان جذب کیانی شدند.

حال استقلالی‌ها منتظر پاسخ سپاهان درباره کیانی هستند. کیانی در ابتدای فصل جاری نیز یکی از بازیکنانی بود که صحبت‌هایی درباره پیوستنش به استقلال وجود داشت اما در آن مقطع سپاهان موافقت نکرد و حالا باید دید در شرایطی که این بازیکن مدتها است برای تیمش به میدان نرفته، سپاهانی‌ها چه نظری درباره اش خواهند داشت.

این در حالی است که پنجره نقل و انتقالاتی استقلال همچنان بسته است و آبی‌ها باید مطالبات ۱۳۷ هزار دلاری بودوروف مدافع سابق‌شان را بپردازند تا بتوانند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فری عشقی IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    بازم یه خریده ملیارد و اشتباه دیگه از مدیران استقلال اولا این کیانی دوساله که فوتبالش تموم شده و بیشتر به درد پیشکسوتان میخوره. از تراکتور بیرونش کردن رفت سپاهان اونجا هم کل فصل رو روی نیمکت نشست و میخوان بیرونش کنند و در استقلال هم ملاک بازیکن خریدن فوش دادن به پرسپولیسه خوب داداشی ها اگه ملاک بازی کن خوب بودن فوش دادنه که الان یزدانی این افتضاح رو در کیسه رقم نمی زد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی