اولین جنجال در انتخابات هیئت فوتبال تهران
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دبیر پیشین هیئت فوتبال استان تهران با حضور در محل برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت اعلام کرد او دبیر قانونی هیئت فوتبال است.

خبرورزشی - رضا عابدینی، دبیر سابق هیئت فوتبال استان تهران که همزمان با برگزاری انتخابات این هیئت در هتل المپیک حضور یافته بود به چند نکته اشاره کرد. هر چند مهمترین نکته، حضور خودش بدون سمت در این مجمع انتخاباتی بود.

*ان‌شاءالله که پس از دو سال تأخیر عمدی، امروز تغییر ایجاد شود و شاهد انتخابات خوب باشیم. آنهایی که واقعاً اعتقاد دارند کسی که باید رأی بیاورد، به همان رأی بدهند و هجمه و حاشیه‌ای نباشد. نسبت به تمام کشور، ضعیف‌ترین هیئت فوتبال استان کشور را داریم.

*طبق قانون نایب رئیس و دبیر هیئت فوتبال استان تهران هستم. آقای طالقانی، رئیس کمیته امور استان‌ها دست من را گرفت و وارد مجمع کرد، گفتم که اعلام کرده‌اند نباید وارد شوم، اما گفت باید بیایی! وقتی داخل آمدم، دیدم نه میزی برای من تدارک دیده‌ و نه پلاکی گذاشته‌اند.  دبیر مجمع گفت من نایب رئیس نیستم، اما اگر آگهی ثبت شرکت‌ها را ببینید، نایب رئیس و دبیر هیئت فوتبال استان تهران هستم. اگر قانون کشور و قانون فیفا را هم ببینیم، می‌گوید اگر بخواهند نایب رئیس را برکنار کنند، باید مجمع تشکیل شود، من برکنار شوم و اگر فدراسیون فوتبال تأیید کند و در این صورت عزل قانونی است.

اولین جنجال در انتخابات هیئت فوتبال تهران

*در ۱۲ سال اخیر، کدام زمین فوتبال در اختیار هیئت فوتبال استان تهران قرار داشته یا ما عرضه داشتیم از ارگانی زمین بگیریم؟ کدام سالن ورزشی را به ما دادند و آیا توانستیم امتیازی از شورای شهر یا نماینده مجلس برای فوتبال تهران بگیریم؟ چرا داوران ما ضعف دارند؟ ما برای داوران تهران کاری نکردیم و نمی‌توانیم در فدراسیون فوتبال برای آنها اعمال نفوذ کنیم. چطور می‌شود که تیم‌های در استان‌های کوچک بازی دارند، ۱۰ نماینده مجلس و مدیر استان می‌آیند، اما در تهران هیچ حمایتی نمی‌بینیم. حمایت لیگ برتری هم نمی‌خواهیم، از تیم‌های لیگ دسته اول، دوم و سوم حمایت کنند که حتی زمین ندارند. چرا حمایتی نمی‌شود، چون ما در هیئت فوتبال نتوانستیم امتیازی بگیریم.

*من با شیرازی کار کرده‌ام و برای او احترام قائل هستم. در این دو سال هم که خانه نشستم، مصاحبه‌ای علیه او و تیمش انجام نداده‌ام که خرابش کنم. صحبت من این است که رئیس هیئت فوتبال استان تهران را هیچ مجمعی تحویل نمی‌گیرد. رئیس هیئت فوتبال استان تهران باید بتواند بدون اینکه در بزند، وارد اتاق استاندار شود. نمایندگان مجلس باید به هیئت فوتبال بیایند، شوراها باید از فوتبال استان حمایت کنند، چون آنها رأی می‌خواهند، اما ما نتوانستیم چنین کاری انجام دهیم و حمایت بگیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی