پیش‌بینی‌ها درست از آب درآمد؛ شیرازی باز هم رئیس هیئت فوتبال تهران شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از کش و قوس‌های فراوران سرانجام امروز رئیس هیئت فوتبال استان تهران انتخاب شد.

خبرورزشی - انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان تهران از صبح امروز در هتل المپیک آغاز شد. از بین حبیب الله شیرازی‌، نیما نکیسا، مهدی طحافچی، مهدی ملک‌آباد و محمد محمودی، اسماعیل گودرزی در نهایت با ۲۳ رای بار دیگر حبیب‌الله شیرازی به عنوان رئیس هیئت فوتبال تهران برای دوره ۴ ساله انتخاب شد.

همچنین محمد ملک‌آباد هم ۱۲ رای و نیما نکیسا هم ۹ رای آوردند.

این انتخابات با حواشی زیادی از مدت ها قبل و تا امروز که روز برگزاری انتخابات بود، همراه شد. در انتخابات امروز هیئت فوتبال تهران ۷ نامزد از حضور در این مجمع خودداری کردند تا اعتراض خود را به شرایط برگزاری آن اعلام کنند. آنها حتی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم شکایت خود را اطلاع داده‌اند با این حال این انتخابات با این شرایط برگزار شد و مثل همیشه رئیس تکراری آن بار دیگر رای آورد تا وضعیت فوتبال تهران در آینده همچنان پر ابهام باقی بماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    خب با این انتخاب میشه فهمید رئیس فدراسیون چه شخصی خواهدبود
  • christ AT ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    بابا اینا جون به عزرائیل و .... به اسماعیل قصدی میدن, ریاست؟
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    عجب بابا عجب !!!! از همین الان انتخاب آقای عزیزی خادم رو به ریاست فدراسیون فوتبال تبریک عرض می کنم والبته برای ما که ......
  • علی غریبی IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    کیومرث هاشمی کاندیدای مورد علاقه وحمایت کننده وزارت ورزش است امثال علی کریمی پاشاکی(جادوگر و شماره ٨مقدس)،مصطفی آجر لو، شهاب الدین عزیزی خادم را فقط برای این گذاشتن تا حُسن انتخابات زیر سؤال نره و یه جورایی دهان نهادهای نظارتی اعمم از فیفا وafcبسته نگه دارن همه ملت میدونن که این صندلی طبقه پنجم ساختمان سئول از قبل برای نفر خاصی تدارک دیده شده واصطلاحا انتصاب صورت میگیره نه انتخاب.وعده من به شما شنیدن خبر این انتصاب بوسیله سخنگوی فدراسیون فوتبال ظهر روز دهم اسفند ماه سال جاری.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی