واکنش رئیس جدید هیئت فوتبال تهران به مهندسی انتخابات
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

رئیس هیئت فوتبال تهران گفت که براساس اساسنامه جاری در انتخابات هیئت فوتبال شرکت کرده است.

خبرورزشی - حبیب‌الله شیرازی پس از انتخابش به‌عنوان رئیس جدید هیئت فوتبال تهران اظهار داشت: قطعاً ما برنامه‌های فوتبال پایه و فوتبال بانوان را مدنظر قرار خواهیم داد و تعاملاتی را با باشگاه‌ها و تیم‌های استانی خواهیم داشت تا با تعاملات فکری که انجام می‌دهیم موجب پیشرفت فوتبال تهران شویم.

وی درباره انتقاداتی که نسبت به او مطرح شده است، تصریح کرد: دست تک به تک این افرا را می‌بوسم. از آقای ملک‌آباد، نکیسا و گودرزی که رقبای جدی ما بودند، خواهش می‌کنم که بیایند و ما را کمک کنند. این نیست که چون رقیب ما بودند از آنها استفاده نکنیم. به نظرم نکیسا وجودش ارزشمند است و باید در کمیته جوانان و استعدادیابی ما فعالیت کند. حتماً من به او پیشنهاد خواهم داد و آخر جلسه هم به او گفتم که بیاید و ما را کمک کند.

رئیس هیئت فوتبال تهران در مورد اینکه به نظر می‌رسد شانس برابری برای کاندیداها در انتخابات هیئت فوتبال وجود نداشت، گفت: تلاش ما این بود که تمام ۴۸ نفر در مجمع حضور داشته باشد و همه هم رأی خودشان را دادند. کاندیداهای هم هر کدام پنج دقیقه زمان داشتند. به هر حال ما چون در هیئت فوتبال هستیم عملکردمان بیشتر بُلد می‌شود. شاید دیگران هم چون مدیریت هیئت فوتبال را نداشتند باید با ارائه برنامه‌های خود به اعضای مجمع، آرای لازم را کسب می‌کردند.

شیرازی در مورد اینکه نکیسا از روند مجمع راضی نبوده است، بیان کرد: نکیسا در آخر مجمع از ما تشکر کرد. من که برگزارکننده نبودم و طالقانی به همراه اداره کل این کار را انجام دادند. فکر می‌کنم استقبال خوبی هم شد. حتی یک اختلاف‌نظری هم بود که تغییرات انجام شد تا در شمارش آرا نظارت جدی شود.

«شما در انتخابات امروز هم رئیس هیئت بودید و هم نامزد، آیا این خلاف اساسنامه نیست؟»، وی در واکنش به طرح این پرسش بیان کرد: این براساس اساسنامه بود و من سرِ خود اینجا نبودم. براساس اساسنامه یکی از افرادی که می‌تواند رأی بدهد من هستم. این هم ایراد من نیست و من براساس مقررات و قانون اینجا بودم و کار خودم را انجام دادم.

رئیس هیئت فوتبال تهران در مورد اینکه گل‌محمدی مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان تهران معتقد بودند که او یا باید سرپرست باشد یا نامزد، عنوان کرد: آقای پریچهره مدیرکل جدید معتقد بود انتخابات باید براساس اساسنامه برگزار شود. بند ۹ ماده ۲۴ را که من ننوشتم،‌ از طریق وزارت ورزش سال ۹۰ به فدراسیون فوتبال ابلاغ شده است. بعد هم اگر ببنید این بند می‌گوید بنده مسئولیت دارم تا زمانی که انتخاباتم برگزار شود. اگر من امروز رأی نمی‌آوردم باید سمتم را تحویل می‌دادم و می‌رفتم. براساس اساس‌نامه هم کمیته سه نفره برای برگزاری مجمع آمده و این کمیته متشکل بودهاز نماینده اداره کل، کارشناس حقوقی و دبیر هیئت فوتبال. این سه نفر هم از ابتدا ثبت‌نام را انجام دادند و پروسه برگزاری به نحو شایسته پیش رفت و امروز هم شاهد حضور کلیه اعضای مجمع نبودیم.

شیرازی در پاسخ به این پرسش که چرا خبرنگارارن را به مجمع راه ندادند، گفت: روند برگزاری انتخابات به این شکل است که ابتدای جلسه یک تصویر گرفته می‌شود و در پایان هم درباره نتایج حاصل شده صحبت می‌شود. این قانون را هم من ننوشتم بلکه فدراسیون فوتبال به ما ابلاغ کرده است.

«چرا انتخابات هیئت فوتبال یک هفته قبل از فدراسیون فوتبال برگزار شد؟»، وی در پاسخ  به این پرسش و شائبه مهندسی انتخابات اظهار کرد: اگر من انتخاب نمی‌شدم که مهندسی نمی‌شد. ما که نمی‌توانیم تکلیف هیئت فوتبال تهران را به تعویق بیندازیم. این پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان تهران بود. دو تاریخ به ما اعلام شد که ۲ و ۴ اسفند بود،‌ آقای پریچهره گفتند که باید تکلیف مشخص شود و فدراسیون هم امروز را برای انتخابات در نظر گرفت و در نهایت هم مجمع برگزار شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فوتبالی US ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    این چرا نمیره؟ بابا بکن برو چی میخوای از این فوتبال! آخه چه کار مثبتی کردی تو این چند سال؟ یکی نیست جلوی این رو بگیره؟ هیئت فوتبال آقای شیرازی نه تهران! یعنی چی یکی اینمه گند بزنه بازم بمونه! یکی بالا سر این ورزش نباید باشه؟؟؟؟ چقدر بی صاحب شده این ورزش و فوتبال! چقدر بی بزرگتر شده! چقدر آدمهای کوچیک جا پیدا کردن جولان بدن!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی