نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
۰ |
۰
معرفی خط بسته‌بندی حبوبات بهفر ماشین
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

حبوبات یکی از مواد غذایی جدانشدنی سفره ایرانی محسوب می‌شود. بازار فروش حبوبات به‌هیچ‌عنوان راکد نشده و همیشه رونق خود را دارد. از این‌رو تولیدکنندگان بزرگ مواد غذایی بسته‌بندی‌شده به‌هیچ‌عنوان تولید و عرضه حبوبات که سود سرشاری هم دارد را از دست نمی‌دهند.

در این‌گونه کارخانه جات خط بسته‌بندی حبوبات جایگاه ویژه‌ای داشته و کاملاً ۴ فصل است. از خط بسته‌بندی حبوبات می‌توان به‌عنوان خط بسته‌بندی غلات هم استفاده کرد.

مجموعه بهفر ماشین با سایت رسمی behfarmachine.com یکی از شرکت‌های تولیدکننده انواع خطوط بسته‌بندی مواد غذایی و شیمیایی است که خط بسته‌بندی حبوبات را با بالاترین کیفیت و متناسب با استانداردهای بهداشتی کشوری و بین‌المللی تولید می‌کند.

این مجموعه کلیه ماشین‌آلات خود را با ۱۸ ماه تضمین و ۱۰ سال خدمات پس از فروش ارائه می‌کند. در این مطلب خط تولید و بسته‌بندی حبوبات را به تفکیک ماشین‌آلات برسی و معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید...

۱- بالابر کاسه‌ای:

در ابتدای خط یک بالابر کاسه‌ای قرار می‌گیرد. وظیفه این بالابر انتقال انواع حبوبات (لپه، لوبیا، عدس...) به دستگاه بوجاری است.

 بالابر کاسه‌ای مخصوص محصولات  گرانولی (دانه‌بندی شده) طراحی‌شده است. این مدل بالابر برای تغذیه ماشین‌آلاتی همچون دستگاه بوجاری، نوار نقاله دست‌چین و دستگاه پولیش در خط تولید حبوبات و غلات مورداستفاده قرار می‌گیرد.

 علت استفاده از این بالابر افزایش سرعت و دقت، سهولت کار و عدم استفاده از نیروی دست یا اپراتور است.

 ۲- دستگاه بوجاری:

وظیفه دستگاه بوجاری الک یا پاک کردن انواع حبوبات و غلات است. در این مرحله حبوبات که با مواد خارجی (کاه، کلش، سنگ…) مخلوط هستند، به شکل ماشینی بوجاری می‌شوند.

شرکت بهفرماشین اولین تولیدکننده دستگاه بوجاری با سه سرند و ۴ خروجی است. به زبان ساده‌تر قدرت بوجاری این دستگاه بسیار بیشتر از نمونه‌های دوسرند بازار است.

 این دستگاه قادر است انواع حبوبات و غلات را تا ۸۵% پاک کند. دستگاه بوجاری به کمک دو ویبراتور و نیروی باد فن خود، حبوبات را در ۴ مرحله الک می‌کند. مش‌های دستگاه بر اساس نیاز مشتری و اندازه دانه‌های محصول قابل سفارشی‌سازی است.

۳- بالابر کاسه‌ای دوم:

بالابر کاسه‌ای دوم محصول الک شده را از دستگاه بوجاری دریافت کرده و به مرحله بعدی خط تولید حبوبات و غلات منتقل می‌کند.

۴- نوار نقاله دست‌چین:

حبوبات و غلات پاک‌شده بر روی دستگاه نوار نقاله بازبینی یا دست‌چین ریخته می‌شود. در این مرحله چندین اپراتور به‌صورت دستی و چشمی مابقی اضافات باقیمانده در حبوبات را جداسازی یا پاک می‌کنند.

در انتهای این نوار محصول ما به‌صورت صد در صد پاک‌شده است. بسته‌بندی حبوبات کاملاً شفاف بوده و از سوی مشتری دیده می‌شود. پس حبوبات باید کاملاً یکدست بوده و عاری از هر آلودگی و اضافات باشد.

۵- بالابر کاسه‌ای سوم:

محصول پاک‌شده در داخل مخزن بالابر کاسه‌ای سوم ریخته می‌شود. در این مرحله محصول بوجاری شده به مرحله بعدی خط تولید انتقال داده می‌شود.

۶- دستگاه پولیش حبوبات و غلات:

بر روی دانه‌های حبوبات و غلات گردی از خاک یا گرد خود محصول وجود دارد. وجود این غبار شکل محصول را ناخوشایند می‌کند.

این گردوغبار دربسته بندی نهایی ته‌نشین شده و آن را از حالت شکیل و تجاری خارج می‌کند پولیش حبوبات به‌هیچ‌عنوان از طریق اپراتور امکان‌پذیر نبوده و مورد تأیید استانداردهای بهداشتی کشوری هم نیست.

دستگاه پولیش این گردوغبار باقیمانده بر روی دانه‌های حبوبات و غلات را با سرعت و کیفیت بالا پاک می‌کند. استفاده از دستگاه بسته‌بندی یک استاندارد بهداشتی اجباری در خط تولید حبوبات و غلات محسوب میشود..

۷- بالابر z:

دستگاه بالابر z محصول پولیش و پاک‌شده را به کمک مخزن ویبراتور و کاسه‌های بالابر به مرحله نهایی و دستگاه بسته‌بندی حبوبات منتقل می‌کند.

این بالابر توسط هوش مصنوعی دستگاه بسته‌بندی قابل‌برنامه‌ریزی بوده و به‌محض پر یا خالی شدن مخزن دستگاه، توقف کرده یا شروع به حرکت می‌کند.

در مرحله نهایی حبوبات توسط دستگاه بسته‌بندی و در وزن‌های مختلف پک می‌شود. ماشین‌آلات بسته‌بندی حبوبات بهفر ماشین البرز در مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند.

این مجموعه تنوع بسیار خوبی در ماشین‌آلات بسته‌بندی خود دارد. در ادامه انواع دستگاه بسته‌بندی حبوبات بهفر ماشین را معرفی خواهیم کرد.

۸- دستگاه بسته‌بندی توزین دار:

این نمونه ماشین‌آلات از نوع تمام‌اتومات بوده و در مراحل بسته‌بندی نیازی به اپراتور ندارند. دستگاه بسته‌بندی توزین دار انواع مواد شیمیایی و غذایی دانه‌بندی شده را در بسته‌بندی‌های سلفونی، آلومینیومی،opp…به‌راحتی و با بهترین کیفیت پک می‌کند.

این نمونه ماشین‌آلات در ظرفیت‌های مختلف (۲ توزین،۴ توزین، شش توزین و دوازده توزین) طراحی و تولید می‌شوند که با افزایش توزین‌ها سرعت بسته‌بندی هم بالاتر می‌رود.

دستگاه بسته‌بندی دو توزین: این دستگاه مناسب مشاغل کوچک و نیمه کارگاهی است.

دستگاه بسته‌بندی ۴ توزین: این دستگاه مناسب مشاغل با ظرفیت تولید متوسط است.

دستگاه بسته‌بندی ۶ توزین: این دستگاه مناسب کارخانه جات با ظرفیت تولید بالا است.

دستگاه بسته‌بندی ۱۲ توزین: این دستگاه مخصوص کارخانه جات بزرگ با ظرفیت تولید بسیار بالا طراحی‌ شده است. این دستگاه قابلیت وزن‌کشی تا ۵ کیلوگرم را دارد.

دستگاه بسته بندی حبوبات و غلات بهفر ماشین

ماشین آلات بسته بندی خط بسته بندی حبوبات و غلات

 ۹- ماشین‌آلات بسته‌بندی کیسه‌پرکن:

این نمونه ماشین‌آلات مخصوص بسته‌بندی انواع مواد غذایی و شیمیایی گرانولی هستند. دستگاه بسته‌بندی کیسه‌پرکن انواع کیسه و کارتون‌های وزن بالای حبوبات و غلات را پر می‌کند.

 این نمونه ماشین‌آلات در ۳ ظرفیت و در دو مدل نیمه‌خودکار و تمام‌اتوماتیک طراحی و تولید می‌شوند. نمونه تک توزین نیمه اتومات، نمونه دو توزین در دو مدل تمام‌اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و نمونه ۴ توزین تنها در مدل تمام‌اتوماتیک تولید می‌شود.

کیسه‌پرکن تک توزین آنالوگ: این دستگاه کمترین ظرفیت در میان ماشین‌آلات کیسه‌پرکن را داشته و برای راه‌اندازی نیاز به یک اپراتور دارد.

کیسه‌پرکن دو توزین: این دستگاه با ظرفیت تولید متوسط مخصوص مجموعه‌های کارگاهی است.

کیسه‌پرکن ۴ توزین: این نمونه با ظرفیت تولید بالا مناسب خطوط تولید حبوبات با ظرفیت بالا است.

۱۰- نوار نقاله جلوی دستگاه بسته‌بندی:

بسته‌های حبوبات بسته‌بندی‌شده بر روی این نوار نقاله قرارگرفته و به مرحله نهایی و بسته‌بندی کارتونی منتقل می‌شوند. البته در صورت استفاده از نمونه ماشین‌آلات کیسه‌پرکن، نوار نقاله جلوی دستگاه بسته‌بندی حذف خواهد شد.

کلیه ماشین‌آلات بسته‌بندی بهفر ماشین در دو مدل پنوماتیک و مکانیک طراحی و تولیدشده و قابلیت کارکرد با برق تک فاز یا ۳ فاز را دارد.

چرا بهفر ماشین البرز

شرکت بهفر ماشین کرج قبل از خرید به شکل حضوری یا تلفنی کلیه راهنمایی‌ها را برای بهترین انتخاب به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

قبل از خرید می‌توانید با شماره‌های پشتیبانی و مشاوره رایگان ما تماس گرفته و از راهنمایی تکنسین‌های مجرب ما بهره ببرید. این مجموعه در مراحل ساخت خط بسته‌بندی حبوبات با مشتریان عزیز تعامل داشته و ماشین‌آلات را بر اساس نیاز مشتری کاملاً سفارشی‌سازی می‌کند.

 این ماشین‌آلات قبل از تحویل به مشتری، با دقت بسیار بالا آزمون نهایی شده و ایراد یابی می‌شوند. در مرحله بارگیری ماشین‌آلات و قطعات خط بسته‌بندی حبوبات، با دقت بسیار بالا و همراه با نظارت مدیر کنترل کیفیت بارگیری شده تا درصد آسیب به صفر برسد.

حتی می‌توان بر اساس نیاز مشتری از خدمات نصب و راه‌اندازی در محل این مجموعه هم استفاده کرد. بهفر ماشین اطلس البرز با یک سال و شش ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش در خدمت مشتریان عزیز است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت به روز محصولات میتوانید با شماره های پشتیبانی بهفر ماشین البرز در زیر همین مطلب تماس بگیرید.

۰۲۶-۳۴۷۲۵۲۲۱

۰۹۱۲۵۸۸۳۴۶۹

۰۹۳۶۰۰۳۸۶۳۳

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی