نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اعلام آمادگی پرسپولیس برای کمک به هموطنان زلزله زده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای ضمن ابراز همدردی و همراهی با آسیب‌دیدگان زلزله اخیر در شهر سی‌سخت، آمادگی خود را برای استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی در جهت همکاری و مشارکت با سازمان‌ها و نهادهای ذیربط در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان اعلام می‌دارد.

خبرورزشی - در این اطلاعیه آمده است؛ متاسفانه بار دیگر تعدادی از هموطنان عزیز ما، به دلیل وقوع زلزله، در سختی و دشواریِ ناگواری گرفتار آمده‌اند. خوشحال هستیم که بر اثر حادثه، هموطنی را از دست نداده‌ایم تا خانواده‌هایی سوگوار شوند اما به همان میزان، ناراحت و آزرده هستیم از شرایط دشواری که برای مردم شریف سی‌سخت ایجاد شده است. 

تردیدی نیست که در چنین شرایطی، وظیفه همه ماست که به کمک خانواده‌های آسیب‌دیده برویم. آن‌ها در شرایط دشواری قرار گرفته‌اند که این امر می‌تواند جان و سلامت هموطنان‌مان را به خطر بیندازد. از سوی دیگر، همه موظف هستیم تا از توان خود برای کاهش آلام هموطنان و بازگشت به شرایط پایدار و مطمئن تلاش کنیم. 

تردیدی نیست که نهادها و سازمان‌های مسوول، در این امر کوشا و مصمم هستند ولی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، ضمن دعوت از تمامی هواداران در سراسر ایران و در دیگر کشورها، دعوت و تقاضا می‌کند از طریق مبادی رسمی و مطمئن که می‌دانند برای این یاری، همراه برادران و خواهران خود شوند.

باشگاه پرسپولیس، تک‌تک مردم شریف این منطقه حادثه دیده را عضوی از خانواده خود، خانواده بزرگ پرسپولیس، می‌داند. با توجه به این که باشگاه، خود در شرایط سختی قرار دارد، آمادگی خویش را اعلام می‌کنیم تا در همکاری با سازمان‌های مسوول و مردم‌نهاد، مانند گذشته از ظرفیت عظیم اجتماعی خود و جامعه چند ده میلیون نفری پرسپولیس، برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و هدایت آن‌ها به سمت هموطنان عزیزمان، استفاده کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی