مناجاتی: امیدوارم رئیس فدراسیون فوتبال در عمرش روپایی زده باشد!
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال ایران به شدت از تحرکات اخیر علی کفاشیان برای انتخابات فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.

خبرورزشی - مهدی مناجاتی را قدیمی های فوتبال به خوبی می شناسند. سرمربی تیم ملی ایران، سرمربی تیم منتخب الف تهران و بازیکن شاخص پاس در سال های دور که روزگاری سرپرست تیم ملی هم بود درباره انتخابات فدراسیون فوتبال دل پردردی دارد. حرف های تازه این پیشکسوت فوتبال ایران را بخوانید؛

*قطعاً کسی باید رئیس فدراسیون شود که فوتبالی باشد. فوتبال به مدیر فوتبالی نیاز دارد. در بین ۴ گزینه هم به نظر من آجورلو و کریمی تنها کسانی هستند که سابقه خوب فوتبالی دارند. چند سالی هست که از نظر مدیریتی حال فوتبال ایران خوب نیست و به خاطر همین به نظرم فدراسیون مدیر فوتبالی می خواهد تا بتواند فوتبال مملکت را نجات بدهد.

*آقایان باید اجازه بدهند همه چیز با شرایط عادی خودش پیگیری شود. نباید دولت از کسی حمایت کند که در چند مدت اخیر کمترین کارایی فوتبالی را داشته است. کسی باید رئیس فدراسیون شود و از کسی باید حمایت شود که حداقل مردم اسمش را شنیده باشند، نباید اینطور باشد که هر کسی که مورد حمایت دولت بود رئیس فدراسیون شود.

*امیدوارم آن آقایانی که توسط برخی افراد نشان شده اند تا رئیس فدراسیون شوند حداقل در زندگی خود چند روپایی زده باشند. باور کنید برای نجات این فوتبال فقط مدیر فوتبالی نیاز است نه چیز دیگری.

*کسی نباید کاری کند تا نظر دیگران در انتخابات به شکلی عجیب تغییر کند. آقای کفاشیان هم که از زمانی که من یادم است همیشه بوده! امیدوارم که این بار بگذرد فوتبال به دست متخصصان ش اداره شود. کفاشیان بهتر است به همان دوومیدانی برسد نه فوتبال.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی