نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
۱ |
۱
باشگاه استقلال ویراستار رسانه‌ها شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران باشگاه استقلال که توان مدیریت کردن مهدی قایدی و درست کردن قرارداد او را ندارند، حالا در نقش ویراستار رسانه‌ها ظاهر شده‌اند و قرار است اخبار ناقص رسانه‌ها را اصلاح کنند.

خبرورزشی - سخنگوی باشگاه استقلال اعلام کرده از این پس  اخبار ناقص رسانه‌ها را اصلاح خواهیم کرد. این در حالی است که هواداران استقلال به شدت از عملکرد مدیران باشگاه ناراضی‌اند و حداقل هفته ای یک بار در جاهای مختلف تجمع می کنند. از هنر مدیران استقلال همین بس که هنوز نتوانسته اند قرارداد ستاره تیم‌شان را اصلاح کنند و او را به تمرینات بکشانند حالا ماجرای میلیچ و سجاد آقایی و دیگران به کنار.

ای کاش حالا که قرار است باشگاه استقلال اخبار رسانه‌ها را اصلاح کند، وزارت محترم ورزش هم ایرادهای مدیریتی مدیران استقلال را اصلاح می‌کرد تا این تیم کمتر روی اعصاب هوادارانش برود.

هوادارانی که هیچ چیز زیادی نمی‌خواهد آن ها استراماچونی را می خواستند که رفت و محمود فکری را نمی‌خواستند که ماند!

باشگاه محبوب آن‌ها به جای جذب بازیکن خوب در نیم فصل به فکر اصلاح رسانه‌هاست و احتمالاً با همین اصلاحات جام قهرمانی هم حاصل می شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دامون IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    "هوادارانی که هیچ چیز زیادی نمی‌خواهد آن ها استراماچونی را می خواستند که رفت و محمود فکری را نمی‌خواستند که ماند!" کل تجمع ها و فریاد های این چند ساله هوادار مظلوم استقلال توی همین یک خط جمله خلاصه شده که چند ساله فریاد میزنن ولی وزارت محترم ورزش و مسئولین بی کفایت استقلال این یه جمله به این راحتی رو نمیفهمن و چندین ساله در مقابل درک و فهم این جمله مقاومت میکنن... بخدا به همین سادگی هستش ولی نمیدونم چرا مسئولین محترم ورزش و استقلال من جمله خلیل زاده و دوستان و همچنین آقای حجت نظری متوجه این جمله نمیشن.... خدایا مگه میشه آخه این افراد اینقدر مقاوم در فهم یک جمله باشن و با پررویی خودشونو به کوچه علی چپ بزنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی