نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
۱ |
۰
کمک مالی سعودی‌ها به حریف استقلال در آسیا!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اخبار عجیبی از منابع عراقی منتشر شده است که رئیس اداره رفاه عربستان و مالک باشگاه آلمریا اسپانیا به تیم فوتبال الشرطه کمک مالی کرده است.

خبرورزشی - رسانه‌های عراقی از کمک مالی ۸۰۰ هزار دلاری ترکی آل شیخ رئیس وزارت رفاه عربستان و مالک باشگاه آلمریا اسپانیا به باشگاه الشرطه خبر دادند تا این تیم بتواند برای تقویت خود، دو بازیکن خارجی را به خدمت بگیرد.

باشگاه الشرطه که در بازار نقل و انتقالات زمستانی فعال بود و ۴ بازیکن جدید را به خدمت گرفت، طی روزهای گذشته به شدت به دنبال به خدمت گیری گلمین ریواس مهاجم ونزوئلایی و سابق الهلال بود و حالا خبر می رسد آنها از سوی وزارت رفاه عربستان کمک های مالی دریافت کرده اند.

رسانه های عراقی اعلام کرده اند ترکی آل شیخ این مبلغ را برای به خدمت گیری گلمین ریواس و هیلدون راموس بازیکن سابق التعاون و شباب الاهلی به این باشگاه پرداخت کرده است که انتشار این اخبار در کشور عربستان با واکنش های بسیاری همراه شد چرا که الشرطه در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا علاوه بر استقلال، با الاهلی عربستان نیز همگروه است.

ترکی آل شیخ که علاقه زیادی به فوتبال دارد، پیش از این مدیرعامل باشگاه پیرامیدز مصر بود و مدتی نیز رئیس فدراسیون ورزش های همبستگی اسلامی بود. او سال گذشته نیز رئیس افتخاری باشگاه الهلال سودان بود و اکنون نیز مالکی باشگاه آلمریا اسپانیا را در اختیار دارد. انتشار خبر کمک مالی او به رقیب الاهلی، با واکنش های هواداران این تیم روبرو شد و ترکی آل شیخ نیز مجبور به واکنش در این زمینه شد.

او در توئیتی که نواف الآسیوی خبرنگار عربستانی در رابطه با کمکش به الشرطه منتشر کرده بود، کامنتی را ارسال و این خبر را به شدت تکذیب کرد. مشاور عالی ترکی آل شیخ نیز به رسانه های عربستانی گفته است که رابطه او با فوتبال محدود شده است و رئیس وزارت رفاه عربستان از تیم هایی که علیه نمایندگان عربستان وارد رقابت شده اند، حمایت نمی کند.

به هر حال مشخص نیست این تکذیبیه ترکی آل شیخ به دلیل شدت واکنش های منفی به کمک مالی او به الشرطه صورت گرفته است یا او واقعا به این تیم عراقی کمکی نکرده است. الشرطه با استقلال ایران، الاهلی عربستان و الدحیل قطر در گروه C رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سرخ IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    4،5 تا از بازیکنان کلیدی و فیکس حریف های آسیایی استقلال مصدوم شدند و نمیتوانند تیمشان را در مصاف با این تیم همراهی کنند ، که از این لحاظ خوش شانسی اورده حالا به الشرطه هم 2 نفر اضافه شد ،شد / شما حواستون باشه مثل العین شیش تایی نشید !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی