نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
لاتزیو – بایرن‌مونیخ؛ قهرمان می‌آید
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بایرن‌مونیخ غول یک سال اخیر فوتبال اروپا در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف لاتزیو برود.

خبرورزشی - امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در پایتخت ایتالیا یکی دیگر از دیدارهای دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد. لاتزیو در این دیدار در ورزشگاه المپیکو میزبان بایرن‌مونیخ قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان خواهد بود.

لاتزیو؛ ناامید نباش
بعد از قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لبخندی تلخ بر روی لبان لاتزیویی‌ها نقش بست. ناامیدانه از صعود به دور بعدی صحبت می‌کنند. بیانکوچلستی فصل یک مرتبه در فصل ۲۰۰۰-۱۹۹۹ وقتی لیگ قهرمانان دو مرحله گروهی داشت به یک‌چهارم رسیدند. این فصل در سری A عملکردشان مثل فصل‌های قبل خوب نبوده، با این حال الان با ۷ برد در ۸ بازی اخیر آماده هستند. شاگردان سیمونه اینزاگی برای شگفتی‌سازی ناامید نیستند، ولی انتظار داشتند قرعه بهتری برای‌شان دربیاید!

بایرن‌مونیخ؛ دست‌انداز یا سقوط؟
از قطر که برگشتند تیم خوب سابق نبوده‌اند. مثل این که قدرت‌شان را در خاورمیانه جا گذاشته‌اند! بایرنی‌ها بعد از ثبت شش‌گانه تاریخی، در ۲ بازی آخرشان در بوندس‌لیگا مقابل آرمینیا بیلفلد و فرانکفورت با تساوی و باخت به کارشان خاتمه دادند که در آستانه شروع مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا اتفاق خوبی نیست. با ثبات طولانی‌مدت بایرن، انتظار می‌رود دوباره اوج بگیرند، با این حال هواداران‌شان نگران هستند که مبادا این نتایج شروعی برای سقوط‌شان باشد.

آخرین جدال
این نخستین بازی تاریخ بین دو تیم لاتزیو و بایرن‌مونیخ خواهد بود.

آمار بازی
۶) این روزها عدد ۶، عدد محبوب بایرنی‌ها است. در حالی که فصل قبل ششمین قهرمانی‌شان در لیگ قهرمانان اروپا را جشن گرفتند، در جام‌جهانی باشگاه‌ها تعداد قهرمانی‌های‌شان در یک سال اخیر را هم به عدد ۶ رساندند.
۲) لاتزیو در اروپا تیم بی‌افتخاری نیست. یک قهرمانی در جام‌درجام اروپا و یک قهرمانی در سوپرجام اروپا در ویترین افتخارات‌شان به چشم می‌خورد.
۴۱) باواریایی‌ها مقابل تیم‌های ایتالیایی ۴۱ مرتبه بازی کرده‌اند که ۱۷ برد، ۱۰ تساوی و ۱۴ شکست برای‌شان ثبت شده. این اولین بازی‌شان مقابل لاتزیو است. بیانکوچلستی هفتمین رقیب ایتالیایی‌شان به حساب می‌آید.
۱۶) لاتزیو مقابل تیم‌های آلمانی ۱۶ مرتبه بازی کرده. ۷ برد، ۴ تساوی و ۵ شکست حاصل کارشان بوده. بایرن هم هفتمین رقیب آلمانی لاتزیو خواهد بود.
۵) بایرنی‌ها از ۵ فصل پیش مقابل تیم‌های ایتالیایی بازی نکرده‌اند. آخرین رقیب‌شان یوونتوس بود که در همین مرحله بعد از تساوی ۲-۲ در هردو بازی رفت و برگشت، در وقت‌های اضافه بازی برگشت ۲ گل دیگر زدند و به مرحله بعدرفتند.
۵۸) با وجود ناکامی در کسب پیروزی در ۲ بازی اخیر، آمار هانسی فلیک هنوز فوق‌العاده است. در ۷۰ بازی با بایرن، این مربی ۵۸ بازی را برده.
۰) بایرن و لاتزیو، همراه منچسترسیتی و چلسی، تیم‌های بدون شکست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بوده‌اند.

مصدومان و محرومان
توماس استراکوشا، لوئیس فلیپه و استفان رادو قطعاً نمی‌توانند در ترکیب لاتزیو بازی کنند. آندریاس پریرا هم شاید به این بازی حساس نرسد. سرژ گنبری، داگلاس کاستا، کورنتن تولیسو و الکساندر نوبل مصدوم هستند. بنژامن پاوار و توماس مولر مهره‌های کلیدی بایرن‌مونیخ هم کرونایی شده‌اند و این بازی را از دست داده‌اند.

ترکیب احتمالی دو تیم
لاتزیو:
رینا، پاتریک، آچربی، موساکیو، ماروشیچ، لولیچ، میلینکوویچ ساویچ، لیوا، آلبرتو، کورئا و ایموبیله
بایرن‌مونیخ: نویر، زوله، بواتنگ، آلابا، دیویس، کیمیش، گورتسکا، سانه، چوپوموتینگ، کومان و لواندوفسکی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی