نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
۵ |
۴
سیاستمدارترین گل‌محمدی تاریخ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی برای اینکه نشان بدهد از بسیاری از همکاران خود پخته تر و با سیاست تر است از گل گهر سیرجان که ۵ گل از پرسپولیس خورده بود به عنوان یکی از بهترین تیم‌های لیگ بیستم یاد کرد!

خبرورزشی - فرهاد اشراقی؛ سرمربی پرسپولیس با تشکر از بازیکنانش و بیان اینکه پرسپولیس نیاز چندانی به بازیکن جدید ندارد، تا حدی جلوی بازارگرمی های رایج در فوتبال ایران را گرفت.

او در عین حال تاکید کرد که نهایتاً در فصل نقل و انتقالات یکی دو بازیکن جدید می‌خواهد. گل محمدی از سپاهان اصفهان و گل گهر سیرجان به عنوان تیم‌های خوب لیگ برتر نام برد و البته به تمجید از اکثر تیم‌های بالای جدولی پرداخت.

سرمربی پرسپولیس نام هیچ بازیکنی را نبرد و فقط در مورد شهریار مغانلو گفت جذب او هزینه زیادی برای باشگاه ایجاد می‌کند. او خوب می‌داند که هیئت مدیره پرسپولیس هم همانی است  که خودش می خواست و حالا دیگر از مهدی رسول پناه خبری نیست.

یحیی در عین حال که از بازیکنان تیمش دفاع جانانه کرد، یک پاس گل طلایی هم به مدیران باشگاه داد و در عین حال از رقیبی که ۵ گل خورده بود تعریف و تمجید کرد!

یحیی دوشنبه شب به معنای واقعی کلمه سیاستمدارترین گل‌محمدی تاریخ بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه کش IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    قابل توجه فکری
  • گمنام IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    حالا اگه از محمود فکری این سوالات رو می پرسیدند تلفن رو قطع میکرد
  • تاج کبیر IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    پس چی همه چی خوبش بره لنگه فکر میکنی وزیر خودش میاد تو زمین بازی عوض میکنه اصل همین چیزاست مربی که تو یه تیم خوب مربی گری نکرده برای تاجه ولی مربی که از یه تیم درجه دو پدیده تیم مدعی میسازه برای لنگه بازیکنای حاشیه ساز تو تیم لنگ جایی نداره ولی هر بازیکنی که حاشیه بالا داره باید بیاد استقلال ده نفر انتخاب میکنه برای تاج اون میدونه اشپز اگه دو تا باشه چی میشه ده تاشو میاره تاج چه ولوشوی لعنت به سیاست وزیر لنگی این سیاستو به صورت درست استفاده میکرد الان تو اسیا اول بودیم
    • سربازسرخ US ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
      شما کیسه کشا اصلا نه سواد دارید نه منطق میخواید آقای گلمحمدی که سالها برای پرسپولیس زحمت کشیده وتو مکتب پرسپولیس مربیگری رو یادگرفته بیاد سرمربی کیسه بشه چون بهترینه توایران اینهمه مربی دارید تولیگ بازم دارید به مربی پرسپولیس حسودی میکنید حتما اینم تقصیر سلطانی فرکه گلمحمدی باهوشه وخونش پرسپولیسیه خدارو شکرخودتونم اعتراف میکنیدبازیکنهاوکادرفنیتون که مدعی بهترین وقویترین کادرایرانن در پیتی و بدرد نخورن حالا اگر خواستید درخواست بدید یه مربی خوب سطح اول پرسپولیسی مثل پایان رافتی کسی رو بهتون بدیم از دانش بالا بی نصیبتون کنه.
  • منتقد US ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
    گل گهر چندین هفته صدر بود و بالا نشین چون از پرسپولیس ۵تا خورد ضعیف میشه؟ یحیی هرچی که گفت کاملا منطقی بود.شما نگران پرسپولیس و هواداراش و سیاست سرمربیش نباش.لطفا زمانی که مطلب ویژه ای ندارید دست از این موضوعاته ضعیف و زرد گونه که ساخته ذهنتونه بردارید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی