نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
داستان عجیب حضور و اخراج یک بازیکن قرضی مقابل تیم سابقش
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در اتفاقی جالب در فوتبال برزیل، بازیکنی که استفاده از او در یک مسابقه برای باشگاه او هزینه سنگینی به همراه داشت، از زمین مسابقه اخراج شد.

خبرورزشی - فیلیپه لوئیس مدافع تیم فلامنگو به خاطر مصاحبه جالبش با نشریه دیلی‌میل این روزها در کانون توجه قرار گرفته است. او اما در این هفته ناخواسته مسبب یک اتفاق جالب دیگر شد؛ اتفاقی که حاصل ارتکاب یک خطای شدید از سوی هم‌تیمی سابقش روی او در هفته ماقبل آخر سری آ برزیل رخ داد و منجر به اخراج بازیکن خاطی شد.

این اتفاق اما سوژه اصلی نبود بلکه شیوه رسیدن بازیکن اخراجی به این بازی با وجود ممنوعیت برای حضورش در این مسابقه میان دو تیم فلامنگو و اینترناسیونال بود که سر و صدا به راه انداخت.

نام بازیکن جنجال‌آفرین «رودینی» است که در پست مدافع برای فلامنگو بازی می‌کند، اما در ابتدای فصل جاری به تیم اینترناسیونال قرض داده شد. طبق قراردادی که میان دو باشگاه منعقد شد، رودینی اجازه نداشت مقابل تیم اصلی خود بازی کند مگر اینکه اینترناسیونال حاضر می‌شد، یک میلیون رئال برزیل معادل ۱۳۳ هزار پوند به فلامنگو غرامت بپردازد. باشگاه اینترناسیونال قصد انجام چنین کاری را نداشت اما یکی از هواداران دو آتشه این تیم به نام «اِلوسمار مگی شفر» که یک کشاورز ثروتمند ساکن در غرب برزیل است، حاضر شد این پول را در اختیار تیم منطقه پورتو آلگره بگذارد تا بتواند از رودینی استفاده کند. به این ترتیب تیم اینترناسیونال توانست از مدافع قرضی خود برای بازی سرنوشت‌ساز در کورس قهرمانی مقابل فلامنگو در ورزشگاه ماراکانا استفاده کند.

حضور رودینی اما در این بازی نه تنها به نفع اینترناسیونال نشد بلکه به ضرر این تیم هم تمام شد چون این بازیکن با یک تکل خشن و بی‌محابا روی پای فیلیپه لوئیس در دقیقه ۴۹ اخراج شد. او زمانی اخراج شد که بازی یک - یک مساوی بود اما ۱۰ نفره شدن اینترناسیونال کار فلامنگو را آسان‌تر کرد و این تیم ۱۴ دقیقه بعد گل دوم را زد و بازی خانگی را برد. دردسرهای اینترناسیونال اما به همین جا ختم نمی‌شود، چرا که رودینی به خاطر آن خطای خشن سه بازی محروم شد که یکی از آن بازی‌ها یک مصاف حساس دیگر با کورینتیاس در روز جمعه است.

فلامنگو با پیروزی مقابل اینترناسیونال در هفته سی‌وهفتم سری آ برزیل ۷۱ امتیازی شد و جای حریفش را در صدر جدول گرفت. فلامنگو با کسب پیروزی در هفته پایانی رقابت‌ها در خانه سائوپائولو می‌تواند قهرمانی‌اش را مسجل کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی