به عنوان یک استقلالی در انتخابات فوتبال به علی کریمی رای می‌دهم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستار همدانی پیشکسوت استقلال در خصوص انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و شرایط آبی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

خبرورزشی - ستار همدانی که روزگاری در تیم ملی با علی کریمی همبازی بود به عنوان یک استقلالی می‌گوید اگر حق رای داشت بی شک در انتخابات فدراسیون فوتبال به کریمی رای می‌داد:

*رای اول من برای انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال علی کریمی است. کسانی که از جنس فوتبال هستند، می‌توانند کمک زیادی به فوتبال کنند. تمام کاندیداها ضعف‌هایی دارند. اگر بتوانیم از علی کریمی و مهدی مهدوی کیا استفاده کنیم، موفق می‌شویم.

*کریمی و مهدوی کیا، تجربه بالایی در فوتبال دارند. باید به سمتی برویم که کار را به آدم‌های کاردان واگذار کنیم. کریمی و مهدوی کیا، وجه بین المللی خوبی دارند. یکی از ضعف‌های فدراسیون فوتبال، نبود مدیران فوتبالی است. دیگر حق خطا نداریم.

*استقلال حال و روز خوبی ندارد. مشکلات مدیریتی در این تیم موج می‌زند. امیدوارم این مشکلات هر چه سریع‌تر حل شوند. مدیرانی که طی این سال‌ها به استقلال آمدند، در حد این تیم نبودند. استقلال می‌تواند به کورس قهرمانی برگردد. محمود فکری در ادامه فصل کار سختی در پیش دارد. هواداران باید از استقلال حمایت کنند.

*بعید می‌دانم شیرازی که برای چهارمین دوره متوالی رئیس هیئت فوتبال تهران شد موفق شود. شیرازی در این ۱۰ سال باید کارهای خود را انجام می‌داد. ‌ای کاش این فرصت را، به یک مدیر جوان می‌دادند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی