نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حجازی: پرسپولیس تنها مدعی جدی قهرمانی است/ این فوتبال در حد نام استقلال نبود
منبع: برنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی اسبق تیم استقلال گفت: استقلال از نظر مهره کامل‌ترین تیم لیگ است و حیف است قهرمان نشود.

خبرورزشی - آتیلا حجازی، بازیکن و مربی اسبق استقلال در خصوص وضعیت این تیم می گوید؛ «استقلال نوسانات زیادی در نیم فصل اول داشته اما تیمی که چند هفته صدرنشین بوده این هجمه و تنش علیه آن عادی و عادلانه نیست. البته من هم با برخی از دوستان و پیشکسوتان موافقم فوتبالی که استقلال در نیم فصل اول ارائه می‌داد اصلا در حد نام این تیم نبود و شاید در برخی از بازی‌ها با شانس و اقبال نتیجه گرفت ولی در اینکه فقط کادر فنی را هدف قرار دهیم و انتقاد کنیم درست نیست چون استقلال در سال های اخیر مشکلات زیادی داشته و فقط به امسال مربوط نیست.»

این هم راهکار آتیلا برای برون رفت استقلال از بحران؛ «به نظر من باید اتاق فکری تشکیل شود و بزرگان استقلال و مدیران و پیشکسوتان کاربلد راهکار دهند تا استقلال از این وضعیت نجات پیدا کند و همان تیمی شود که هواداران انتظار دارند و می‌خواهند. در حال حاضر هم تغییر سرمربی راهکار خوبی نیست. استقلال نمی‌تواند یک مربی خوب خارجی جذب کند چون نه پولش هست و نه قانون این اجازه را می‌دهد. به همین دلیل باید به همین داشته‌های داخلی بسنده کنیم.»

از دیدگاه آتیلا حجازی استقلال همچنان شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد؛ «یادمان باشد به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند. استقلال هنوز چیزی را از دست نداده و می‌تواند در پایان فصل قهرمان شود. غیر از پرسپولیس مدعی جدی برای قهرمانی نمی‌بینم البته سپاهان هم تیم خوبی نشان داده اما من برای این تیم شانس زیادی قایل نیستم و به نظرم شانس کمی برای قهرمانی دارد. به اعتقادم بخت اول قهرمانی استقلال و پرسپولیس هستند. استقلال از نظر مهره پرمهره‌ترین تیم لیگ است و حیف است قهرمان نشود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامبیز IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    "استقلال از نظر مهره پرمهره‌ترین تیم لیگ است" وزیر جان دمت گرم هر سال برای تیم مظلوم استقلال گل می کاری و پرمهره ترین تیم را ردیف می کنی طوری که هر سال پیشکسوتان استقلال هم به آن اذعان دارند حالا اگر نتیجه نمی گیرند برای این است که دیگه فقط گل را نمی زنی
  • علیمحمد IT ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    استقلال نیم فصل دوم انسجام پیدا میکند ومن قول میدهم قهرمان هستیم البته اگر دوستان پیشکسوت بگذارند یعنی چی پرمهره پس گلگهر - تراکتور - سپاهان و لنگ بامظلوم نمایی سرمربی همیشه طلبکارش بازار را تخلیه کرده از بازیکنان ریز و درشت و حالا اضافه هاش را به تیم دومش پیکان میدهد لطفا نفرمایید پر مهره
    • کامبیز IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      متاسفانه کیسه بی مهره مانده، امسال کریس رونالدو، مسی، زیکو، دکتر سوکراتس، جان لوکا ویالی و ... رو می خواستیم بخریم که متاسفانه وزیر ورزش اجازه نداد. البته گفته می شود برخی از این بازیکنان از دنیای بازیگری خداحافظی کرده اند ولی من بر اساس مطالعاتم در کانال های هواداری قبول ندارم.
  • اکبر معراجی IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    آتیلا جان واقعا حرفتون متین...اما فکری برای استقلالکوچکه...فقط مجیدی دراین برهه زمنی میتونه استقلالونجات بده... روح ناصرخان شاد.
    • تاج کبیر IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      مجیدی تیم استرماچونی رو تحویل گرفت و به اون روز انداخت، حالا فرض کن قرار تیم محمود فکری رو تحویل بگیره
  • تتلیتی وحشتناک باهوش US ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    جالبه طرف تا دیروز به نوراللهی بازیکن مافوق ضعیف لنگ فحاشی می کرد الان ادای جنتلمنها و پروفسورها در میاره!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی