نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۱
سویا حق مذاکره با سردار را ندارد/ به یوفا شکایت می‌کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک مدیر برنامه روسی گفت: باشگاه سویا اسپانیا حق ندارد با سردار آزمون مذاکره کند وگرنه باشگاه زنیت می‌تواند یوفا شکایت خواهد کرد.

خبرورزشی - رسانه‌های اسپانیا در روزهای گذشته از آغاز مذاکره باشگاه سویا اسپانیا با سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ خبر داده‌اند.

«دیمیتری سلیوک» مدیر برنامه روسی که در اسپانیا زندگی می‌کند، در این خصوص مدعی شد بدون شک آزمون از اروپا و اسپانیا پیشنهاد دارد ولی باشگاه سویا حق ندارد بدون اجازه زنیت با این مهاجم ایرانی مذاکره کند.

دیمیتری گفت: آزمون یک مهاجم خوب است. شک ندارم که تیم‌هایی از اروپا، از جمله از اسپانیا به او علاقه دارند. در مورد سویا، به طور خاص من مطمئن نیستم که اطلاعات واقعی باشد. یک باشگاه اروپایی در مدت زمان ۶ ماه مانده به نقل و انتقالات تابستانی اعلام نمی‌کند که فلان بازیکن را جذب کند. اگرچه برای آزمون، بازی در لیگ اسپانیا راحت تر از ایتالیا و انگلیس است.

بیشتر بخوانید:

وی در خصوص مذاکره باشگاه سویا با سردار آزمون، تاکید کرد: سویا نمی‌تواند بدون اجازه زنیت با آزمون مذاکره کند. در این صورت زنیت به یوفا شکایت می‌کند و سویا جریمه خواهد شد. اما سویا یک باشگاه حرفه‌ای است و قوانین را زیر پا نمی‌گذارد.

این مدیر برنامه در واکنش به اینکه گفته می‌شود سویا آماده پرداخت ۲۰ میلیون یورو برای آزمون است، گفت: این مبلغ می‌توانست بالاتر هم باشد اما نه در شرایط همه گیری ویروس کرونا؛ زمانی که مسابقات فوتبال در اروپا و اسپانیا بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .،. IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    خب مگه قراره بدون اجازه مذاکره کنه؟؟ حالا خوبه خود سردار به زنیت درخواست رسمی داد که تابستون جدا میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی