نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مدیرعامل استقلال تکلیف محمود فکری و دستیارانش را مشخص کرد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: استفاده از واژه «فعلا» برای حمایت از کادر فنی تیم فوتبال استقلال غلط است و ما تا پایان فصل از این کادر فنی حمایت خواهیم کرد.

خبرورزشی - احمد مددی در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال و همچنین وضعیت کادر فنی این تیم اظهار داشت: این کادر فنی و این بازیکنان این قابلیت را دارند که استقلال را به مقام قهرمانی لیگ برتر برسانند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است فعلا از فکری و همکارانش  حمایت شود گفت: فعلا واژه غلطی است، چون ما از کادر فنی تا انتهای فصل حمایت می‌کنیم و همانطور که کارشناسان اعتقاد دارند این کادر استقلالی‌ترین کادر فنی تاریخ باشگاه است که می‌تواند با همراهی مجموعه موفق شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص لیست خروجی این تیم  عنوان کرد: فکر می‌کنم نهایتا یک یا دو نفر در لیست خروجی تیم باشند اما از آن طرف در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر کادر فنی هستیم.

مددی در خصوص درخواست باشگاه سپاهان برای انتقال ریگی به این تیم به جای مهدی کیانی گفت: سپاهان  چنین درخواستی انجام داد اما من صراحتاً با آن مخالفت کردم.

وی با اشاره به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال گفت: متأسفانه به خاطر بدهی باشگاه به بودوروف که یکی از بازیکنان بی‌کیفیت استقلال بوده پنجره نقل و انتقالات بسته شده و رقم آن هم کم نیست، ولی تلاش می‌کنیم که پنجره نقل و انتقالاتی را هر چه زودتر باز کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت مهدی قایدی و غیبت این بازیکن در تمرینات تیم استقلال افزود: بارها تأکید کرده‌ام که قایدی پسر استقلال است، اما هیچ بازیکنی بزرگ‌تر از نام استقلال نیست. او تا سال ۱۴۰۲ با باشگاه ما قرارداد دارد و باید به آن احترام بگذارد، اما ما هم تلاش می‌کنیم بهترین شرایط را برای او فراهم کنیم تا با انرژی مضاعف وارد مسابقات شود.

مددی در خصوص این که مدعی شده بود باید در ابتدا از مراجع ذی‌صلاح برای تمدید قرارداد این بازیکن استعلام گرفته شود، عنوان کرد: در دوره مدیریت قبل یک قول‌هایی به قایدی داده شده و ذهن این بچه‌ به نوعی مشوش شده است. ما هم جلساتی را برگزار کردیم و در حال رفع این مشکل هستیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت میلیچ یادآور شد: تمام تلاش ما این است مبلغ مورد نظر این بازیکن را تهیه کنیم تا او به استقلال بازگردد. البته این بازیکن قراردادش را فسخ نکرده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال که با بخش خبری ساعت ۱۳ گفت و گو می‌کرد، درباره مشکلات زمین تمرین این تیم تصریح کرد: از روز جمعه (فردا) زمین ورزشگاه نفت تهرانسر در اختیار تیم ما خواهد بود و تا پایان مسابقات به جای دیگری نقل مکان نخواهیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Taj fan boy IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    آقای الف ب با کمک سعادتمند زیرآب شاه فرهاد رو زد.. و الان همون الف ب در کادر فنی ماست!!!! تنها کسی که میتونه نجاتمون بده آقا فرهاد هست و لا غیر
    • دامون IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
      با قسمت اول کامنت شما بصورت صد در صد موافقم!آقای ( ا.ب ) یا همون آرش برهانی، بصورت کاملا ناجوانمردانه نیمکت استقلال رو معامله کردند، یکی از دلایل اصلی اینکه فکری راضی به جایگزینی کمکهاش نمیشه هم همین دلیله... متاسفانه دوستان در جریان یه سری باند بازیهای دور و بر استقلال نیستن و یه جوری از فکری حمایت میکنن که انگار اطهرالمخلوقاته!! تا قبل از اومدن فکری و این ماجراها شخص آقای فکری رو کاملا مبرا از هرگونه باند و باند بازی میدونستم و به پاکی و صداقت ایشون اطمینان داشتم و در مقابل صحبتهای دوستان کاملا جبهه میگرفتم ولی از روزی که یه سری قضایا رو متوجه شدم و سر تمرین به چشم دیدم، متوجه شدم کاملا اشتباه میکردم و برعکس این اشخاص: "شخص آقای سخنگو، آقای فکری،ارش برهانی،خلیل زاده،جناب باجناق به کمک ه.ک" بهیچ عنوان برای کمک به استقلال نیومدن بلکه حساب شده و کاملا برنامه ریزی شده ، بخاطر یه سری مسایل که میدونم اگر بگم کامنتم نمایش داده نمیشه! وارد استقلال شدن... آقای مددی هم کاره ای نیست حمایت کنه یا نکنه! ایشون مترسک خیمه شب بازی همین آقایون هست که بدون اجازه این باند حتی آب نمیتونه بخوره! از همین
    • دامون IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
      (ادامه کامنت) الان دارم روزای بعد بازیهای آسیایی رو میبینم که این آقایون با خوشحالی زائد الوصف توی دلشون به ریش همه ما هوادارا میخندن... ما اینهمه خون دل نخوردیم بعد فراری دادن استرا توسط خلیل زاده که الان به این وضعیت بیفتیم که هوادارای لنگی بیان با تمسخر وبا حمایت از فکری برامون شاخ و شونه بکشن! اصلا مگه همه متوجه نشدن خلیل زاده هشتاد هزار دلار پول رضایت نامه حسینی رو توی حساب شخصیش نگه داشت و به استرا نداد تا فراریش بده! چرا و چرا پس وزیر محترم ایشونو هنوز نگه داشته بعنوان رئیس هیئت مدیره؟؟ از خرابکاریهای خلیل زاده توی باشگاه استقلال اگر بخوایم صحبت کنیم یه کتاب میشه چطور هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده؟آقای سخنگو و عضو هیئت مدیره چه آورده ای تا به امروز برای باشگاه داشته که توی هیئت مدیره پست گرفته؟ فقط یک موردش رو بگه که آوردش چی بوده برای باشگاه؟ آقای برهانی توی هتل پارسیان چطوری بازیکن جذب میکرد اگر نمیدونست توی کادر فنی آینده تیم هست؟ اونموقع که سرمربی کسی دیگه بود و الان با کدوم مدرک و سابقه مربیگری(حالاافتخاراتش به کنار که چند تا تیمو قهرمان کرده) شده مربی استقلال؟چطور تا صدای اعتراض
    • دامون IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
      (ادامه کامنت-3) هوادارا داشت بلند میشد یهو (ه.ک ) از تمرین استقلال سر در میاره و هر روز نوچه هاش مجوز ورود به تمرینو دارن؟؟ چطور همون نوچه ها تا هوادارا از فکری انتقاد میکنن یهو میریزن سرشونو کتکشون میزنن و برهانی میاد مصاحبه میکنه و میگه فکری اطلاعی نداره از این موضوعها؟؟ مهم تر از همه "صاحب هیچ پیجی،پیج خودشو خراب نمیکنه که بگه "من پول گرفتم سرمربی رو بزنم ولی چون پولمو کم دادن اعتراف میکنم که پول گرفتم"!! تادیگه کسی بهش اعتماد نکنه" صد در صد میگم صاحب هیچ پیجی این کارو نمیکنه!! چطوری یهو این شایعه بولد میشه و اسم سرمربی سابق میاد که پول داده تا برگرده و جای فکری بشینه! هیچ کسی جز خود همون باند نمیتونه این کارو در جهت تطهیر کردن و خوابوندن فشارها از سمت فکری، انجام داده باشه... حتما آقای فکری این موضوع رو هم اطلاع ندارن؟؟ آقای فکری شما بیشتر از استقلال فکرت درگیر حاشیه های این بانده و اون اتق فکری هم که ازش صحبت میکنی اتاق فکر همین بانده.. تورو خدا برید و بزارین هوادار استقلال اسیر این حاشیه ها نشه بخاطر شخص شما و دوستانتون.. کمر استقلال رو شکوندن شما حداقل پاهاتونو از روش بردارین..
    • Taj fan boy IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
      بله آقای دامون حرفتون صحیحه. واقعا در حق مجیدی ظلم شد.. اینکه من سر آقا فرهاد کلیک کردم دلیلش اینه که گزینه داخلی بهتر ایشون نمیبینم.. مثلا خود تقوی گفت من اصلا نمیام. اگه این قانون مسخره منع خارجی ها نبود الان وضعیت استقلال این نبود.. راستش نمیدونم چرا آقای علوی انقد با فرهاد دشمنی داره.. مجیدی وقتی اروپا دوره دیده قطعا حرفایی برای گفتن داره. تعصب مجیدی از تعصب کسایی مثل پیروز قربانی یا نکونام خیلی بیشتره. مجیدی قرارادش 1/200 میلیارد بود بعد یه بنده خدایی تو پرسپولیس 15 میلیارد میگیره و 8 میلیارد رضایت نامه ش هست
    • دامون در جواب ( Taj fan boy ) IR ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
      دوست گلم میدونم چقدر به فرهاد مجیدی علاقه داری، در اصل هممون به همه پیشکسوتهایی که توی این تیم بازی کردن و تعصب داشتن علاقه داریم و بهشون افتخار میکنیم! شاید شما یادتون نباشه البته شاید! ولی همین آقای فکری زمان بازیکنیشون اسوه تعصب و غیرت برای تیممون بود! شخصا با هیچکدوم از این افرادی که اسم بردین مشکلی ندارم و برعکس بعنوان پیشکسوت دارای احترام هستن پیش هوادارا ولی دلیل نمیشه الان هم بتونن مفید باشن برای تیم و بتونن از عهده سرمربیگری پرافتخارترین تیم ایرانی که تا بحال آسیا بخودش دیده بربیان!حمید خان علوی هم یه استقلالی اصیل هستش که نظرات خودشو داره! هیچ کدوم از ما تصمیم گیرنده نیستیم برای باشگاه و صرفا نظراتمونو با توجه به دیدمون از تیمو داریم بیان میکنیم و مطمئنم ایشون هم با مجیدی مشکلی ندارن ولی برخلاف نظر شما اعتقاد دارن الان توی این برهه مجیدی بدرد تیم نمیخوره!همونطور که ما اعتقاد داریم فکری نمیتونه از عهده این تیم و این پست بربیاد!شخصا اعتقاد دارم هیچ گزینه ایرانی درحال حاضر در حد این عنوان نیست و فقط یه سرمربی اوتوریته دار و با دانش میتونه توی این شرایط کمکمون کنه که امیدوارم اول
    • دامون در جواب ( Taj fan boy ) IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
      (ادامه کامنت) ساختار باشگاه و راس باشگاهمون از رئیس هیئت مدیره بگیر تا شخص سخنگو الاخصوص باند خلیل زاده و دوستانش که توی این مدت بزرگترین خیانتهارو در حق باشگاه کردن از باشگاه دور بشن و بعد یه سرمربی با دانش اضافه بشه بهمون تا این هوادار که توی این سالها بیشترین عذابها و سختیهارو کشیده یکم به آرامش برسه همه با هم به قهرمانی سوم آسیامون برسیم... این وسط هممون همرنگیم ولی شاید یکم نظراتمون باهم فرق داشته باشه که اونم مطمئنم هممون اولویت اول و آخرمون استقلال هستش و بس... ضمن اینکه آقای علوی هم حرفشون از بابت حمایت از تیم درسته و اگر به هر دلیل و چه با زور یا هردلیلی که نمیخوام بحثشو اینجا باز کنم!! این کادر موندنی بشه بر خلاف نظر هوادارا، هممون وظیفمون حمایت از تیممون هست.
    • حمید علوی CA ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
      Taj fan boy جان داداش گل اینکه پرسیدی چرابنده علاقه ای به آقامجیدی ندارم،به دلایل زیرهست:۱)زمون پرویزخان داشتیم قهرمان میشدیم امافورواردهامصدوم و/یا ناآماده بودن وآقای مجیدی که تنها فورواردسالم وآماده بودیهواستقلال رو رها کردوبه بهانه ی دروغین فرزندش،رفت یک نمره ی منفی بزرگ درنظرمن بهش داده شد.(فرهاد، زمون آقای فیروزکریمی یک نیمکت نشین محض بود اماآقای مظلومی بهش بازی دادو به اوج برگردوندش امامجیدی چشمش رو به روی همه خوبی‌ها بست۲) آقامدد بیش از۳۰سال برای استقلال خالصانه زحمت کشیده بود،نوجوان بودم میرفتم تمرین تیم رو‌تماشاکنم ایشون اونجابودوچقدر تلاش میکرد،مجیدی درحق اون بنده خدا خیلی نامردی کرد. این دومین نمره بزرگ منفی بزرگ به شخصیت فرهاد درنظربنده بود ۳)مذاکره بی موقع سعادتمند با استرا(که بشدت موردخواست هوادارا بود)باعث شدمجبدی بازم نشون بده که استقلال وهوادار استقلال براش کوچکترین ارزشی نداره.چندروزقبل ازفینال قهرکردواستقلال وهوادار استقلال رو به پشیزی حساب نکرد!اینجابرای من پایان مجیدی برای استقلال بود.بعدشم که فاجعه ی ارزدولتی که ترجیح‌میدم اصلن به یاد نیارم چون واقعن عصبی میشم.
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    خدا ما رو از دست فکری نجات بده.
  • محمدطاها IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    میگما حالا با این همه خبر خوب باشگاه چیکار کنیم؟!من که خیلی ذوق زده شدم ماشالااا به این مدیران کاربلد باشگاه خخخخخ.. ولی خب قشنگ بشینید و تماشا کنید اینجوری که الان باشگاه داره از فکری حمایت میکنه اگر دو سه بازی آینده نتیجه نگیره و تیم فاصلش از رقبا بیشتر بشه..یجوری فکری رو کله پاش میکنن که خودش حسابی کیف کنه‌، حالا ببینید کی گفتم..
  • تاجی متعصب IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    به دستور بابا مسعود میلیچ رو برنمیگردونن و قایدی رو سر تمرین نمیارن و فکری تا چند بازی اینده نگه میدارن تا اختلاف با صدر جدول زیاد بشه بعدش فکری با دستور بابا مسعود اخراجه
  • عاشق استقلال IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    دیگه چه کار کنیم فکری بره حداقل قبل از مسابقات آسیایی اخراجش کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی