نصرتی:  هیچ عزمی برای بازگشت پارس جنوبی جم به لیگ برتر نمی‌بینم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی پارس جنوبی جم ضمن ابراز تاسف از وضعیت مالی و امکانات تیمش، مسئولان شهر جم و تیم پارس را مورد انتقاد شدید قرارداد.

خبرورزشی -  با اعلام روابط عمومی پارس جنوبی جم، محمد نصرتی بعد از برتری یک بر صفر تیمش مقابل نود ارومیه از سری رقابت‌های جام حذفی گفت: شرایط تیم ما طوری بود که بازیکنان به دلیل عدم دریافت مطالبات خود هفته‌های بدی را پشت سر می‌گذارند. آن‌ها تمرکز لازم را ندارند و با دریافت تنها ۲۰ درصد از قرارداد خود زندگی شان با مشکلات جدی مواجه شده است. اما با این حال این بازی اهمیت ویژه‌ای برایمان داشت، چون فقط و فقط برای اعتبار و شرافت خودمان بازی می‌کنیم.

سرمربی پارس جم در خصوص جریان بازی و اتفاقات آن اظهار داشت: با آنالیزی که در طول هفته انجام دادیم به خوبی از نقاط ضعف و قوت حریف مطلع بودیم. بازی را هم خیلی خوب آغاز کردیم و با اینکه در ترکیب مان فقط ۲ بازیکن بزرگسال داشتیم توانستیم ۹۰ دقیقه توپ و میدان را از آن خود کنیم. ما امروز در ترکیب خودمان از بازیکنان جوانان و ۱۸ ساله بهره بردیم و توانسته با تکیه بر انگیزه و شجاعت آن‌ها مبارزه کنیم. ما امروز گلر سوم خودمان را به بازی گرفتیم و که اتفاقا یکی از بهترین‌ها ما بود.

نصرتی درباره عملکرد مدیران پارس جم گفت: هفته هاست که ما و بازیکنان در حال اعتراض هستیم. مشکلات زیادی داریم، اما واقعا هیچ کسی هیچ عزمی برای حل مشکلات ما ندارد. ما در جم احساس غریبی می‌کنیم و انگار همه مقابل ما هستند تا در کنارمان.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم با انتقاد از روند تیم داری در شهر جم تصریح کرد: واقعا من هیچ عزمی در مسئولان استانی برای بازگشت این تیم به لیگ برتر نمی‌بینم. روزهای اول مقامات استانی من جمله نمایندگان مجلس وعده‌های زیادی دادند، اما عملا هیچ اتفاق مثبتی برای تیم نیفتاده است. به نیم فصل نزدیک شده ایم و بازیکنان ما فقط ۲۰ درصد قراردادهای خود را دریافت کرده اند.

وی افزود: تیمی مثل مس کرمان سالهاست در لیگ یک با پشتوانه مالی بسیار خوب فعالیت می‌کند و هنوز موفق به برگشت به لیگ برتر نشده آن وقت چه توقعی از تیم پارس جم دارید که در شهر خود غریبه است و هیچ حامی و پشتوانه‌ای ندارد.

نصرتی با انتقاد از سطح امکانات تیمش اظهار داشت: ما در جم یک زمین تمرین مناسب نداریم و در زمین مسابقه نیز یکی از بی کیفیت‌ترین زمین‌های لیگ یک را در اختیار داریم. در تهران هم یک زمین ثابت نداریم و مثل خانه به دوش‌ها هر هفته بلاتکلیف هستیم.

سرمربی پارس جنوبی جم با اشاره به ارقام پایین قراردادها در تیمش گفت: تیم ما یکی از تیم‌های متوسط رو به پایین لیگ است و ما در هر بازی بیش از ۵ بازیکن زیر ۲۳ سال را به زمین می‌فرستیم تا انگیزه آن‌ها استفاده کنیم. مگر من تا چه زمانی می‌توانم بازیکن را به لحاظ انگیزشی سرپا نگه دارم؟ در این شرایط اقتصادی همه بازیکنان باید پاسخگوی زندگی شان باشند.

وی اظهار داشت: من در تمرینات پیش فصل با اعتبار خودم کمپ و زمین تمرین اجاره کردم و باشگاه بعد از گذشت ۴ ماه هنوز بدهی‌های خود را پرداخت نکرده است. این ابدا تیمداری حرفه‌ای به حساب نمی‌آید. باید یک عزم جدی در سطح استان وجود داشته باشد و مسئولان آستین همیت را بالا بزنند و از خواب بیدار شوند. این تیم نیاز به حمایت دارد و بازیکنان در شرایط حداقلی نیز از حقوق خود محروم هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی