نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۵
جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
۵ |
۵
احتمال جدایی بیرانوند از تیم آنتورپ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک سایت بلژیکی از احتمال جدایی علیرضا بیرانوند از تیم آنتورپ خبر داد؛ اتفاقی که احتمالاً با جذب قطعی دروازه‌بان بلژیکی عملی شود.

خبرورزشی -  سایت «voetbalkrant» بلژیک خبر داد مسئولان باشگاه یوپن به دنبال انتقال قطعی ارتوین دی‌ولف به تیم آنتورپ هستند. بعد از مصدومیت ژان بوته دروازه‌بان فرانسوی تیم آنتورپ و عملکرد نه چندان موفق علیرضا بیرانوند به جای وی، آنتورپی ها در نقل و انتقالات نیم فصل به صورت قرضی دی ولف را از یوپن به خدمت گرفتند.

مدیر ورزشی باشگاه یوپن اعلام کرد که این باشگاه در حال مذاکره برای قطعی کردن انتقال دی‌ولف به آنتورپ است. طبق اعلام سایت «voetbalkrant» دی‌ولف ذخیره‌ای برای ژان بوته در فصل آینده و دروازه‌بان دوم این تیم خواهد بود.

این سایت در ادامه با اشاره به تاثیر این انتقال قطعی بر سرنوشت علیرضا بیرانوند نوشت: «ملی‌پوش ایرانی ممکن است به دنبال باشگاه جدیدی باشد. بیش از همه به این دلیل که این دروازه‌بان که در کشورش یک ستاره واقعی است، نمی‌تواند خودش را با نیمکت نشینی وفق دهد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ویتوریا IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    قابل توجه پرسپولیسیایی که ادعا میکنن پرسپولیس بازیکن به تیمای یک دنیا صادر میکنه، بیرانوند نمونه بارز ترنسفر شدن مستقیم از پرسپولیس به یه تیم خارجیه که اینطور آبرمونو برد، یا اون ترابی که دیپورت شد ، حالا هی نیاین زیر پستایی که مربوط به طارمی هست بنویسین پرسپولیس باعث شکوفاییش شد، همونطور که میتونیم تنها هدیه پرسپولیس به طارمی محرومیت و موقعیت خراب کنی بود .
    • توفان DK ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
      مشکل فقط پرسپولیس و استقلال نیست .حرف فوتبال ایران و خوش خیالی و بزرگ بینی و صد البته توجیه کردن ها است. تا حالا چقدر جمله همه جای دنیا پیش میاد را شنیدی که فقط برای توحیه و بی خیال شدن حراب کاری هاست. از حراب کاری ها در استادیوم ها بگیر تا رفتار مربی و بازیکن. بیرانوند در زمان خضور در پرسپولیس همه کم بدور از سوتی نبود. گل هایی دریافت کرد که هیچ اماتوری چنان گل نمی خورد. برخی هم اعتراض کردند و ولی هی گفتند که پیش میاد یا روز بد برای همه است و غیره. نخواستند قبول کنند دروازبهبان شش دانگ نیست. در اروپا دیگر بی خیال این سونی دادن ها نیستند. عنوان دروازه بان غیر مطمین برای نابودی و رد شدن از نام یک دروازه بان کافیست و باید هم چنین باشد. همان که این روزها در مورد بیرانوند زیاد می شنویم. او دروازه بان شماره یکی نیست. اگر این خود گول زدن ها و توجیه سازی ها تموم بشه دیگر در این چاه های خودساخته فرو نمیروند
    • میلاد NO ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
      آره تو راست میگی !!! بالاخره از تیم شما بزرگان زیادی ترانسفر شدن! مثلا فرهاد مجیدی!
    • رادین FR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
      باشه تو راست میگی! برو از ۲۰ سال پیش شروع کن ببین که چه تیمی بیشترین لژیونر رو در ایران داشته تا حالا... البته سن شما قد نمیده
    • .،. IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
      من نه آبیم نه قرمز ولی انصافاً حرف ب جایی زدی خدا از دهنت بشنوه امثال کریمی و دایی و طارمی هم از لیگای عربی ترانسفر شدن اروپا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی