اصرار باشگاه استقلال در انتشار اخبار پاستوریزه 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال طی این سال‌ها مبدع اتفاقات رسانه‌ای جدیدی بوده و مشخص است که مدیران آن سعی دارند شیوه‌ای جدید در برقراری ارتباط با مخاطبان میلیونی‌شان را خلق کنند تا از این طریق اخبار دسته‌بندی شده، اصلاح‌ شده، مراقبت شده، پشت خط قرمز و در کل، مجموعه‌ای از اخبار گل و بلبلی را در اختیار هواداران خود قرار بدهند.

خبرورزشی - چند ماه پیش که در فروردین‌ماه احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال شد، با روش خودش وارد این فضا شد و سعی داشت ماهی یک بار در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه خبرهای داغ و ولرم استقلال را به اطلاع مخاطبان خود برساند و اتفاقاً این کار را هم تا تیرماه پیش برد ولی نه تنها اخبار شفاف و حقیقی در اختیار هواداران استقلال قرار نگرفت بلکه تریبون باشگاه استقلال به مکانی برای تبلیغ فعالیت‌های اقتصادی احمد سعادتمند تبدیل شده بود که بیش از هر چیز برای خودش نوشابه باز می‌کرد و سعی داشت از امضای قراردادهایی خبر بدهد که برای کت و شلوار، پفک، سالن بدنسازی و مراکز اقتصادی دیگر منعقد کرده است. حالا و تقریباً ۴ ماه پس از جدایی سعادتمند از استقلال وقتی سخنگوی باشگاه (حجت نظری) نتوانست آنچنان که باید و شاید با رسانه‌ها ارتباط برقرار کند تا پاسخگوی ذهن پرسشگر نمایندگان ملت باشد، باشگاه ترجیح داد اخبار این مجموعه را روزی یک بار در ساعت ۱۶:۴۴ روی اینترنت قرار بدهد. اخباری که تنها یک سخنگو دارد و نه سؤالی از او پرسیده می‌شود و نه قرار است توضیحی درباره بسیاری از اتفاقات ریز و درشت این روزهای باشگاه بدهد. 

به ‌طور مثال حجت نظری روبه‌روی دوربین روشن باشگاه می‌ایستد و هرگز درباره مهدی قایدی که حالا ۱۱ روز است در تمرینات این تیم حضور ندارد توضیحی نمی‌دهد. اینکه سرماخوردگی قایدی چه نوع از این بیماری است که این همه دوره نقاهت داشته است. مبادا باشوی کوچک استقلال و مؤثرترین بازیکن این تیم در نیم‌فصل اول به بیماری کرونا مبتلا شده و باشگاه آن را اعلام نمی‌کند؟ اگر هم مشکل مالی یا تغییر در قرارداد است چرا مشخصاً توضیحی به مخاطب داده نمی‌شود؟ بر هیچ استقلالی پوشیده نیست که حضور مهدی قایدی در دیدار با مس رفسنجان چه تأثیری می‌تواند در نتیجه این دیدار داشته باشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هفت تیرکش معروف IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    من مطمئنم آخر فکری میاد قائدی رو کنار میزاره
  • الف IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    کسانی که این متن را تنظیم کردید وهدفی جز تخریب استقلال ندارید، انگار جلوی درب باشگاه لنگ بلندگو برداشتند وهرلحظه اخبار داخلی باشگاه را اعلام میکنند خجالت بکشید و دست ازاین رفتار زننده خودتون بردارید هرچند که من میدونم این پیام را منتشر نمیکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی