پیش‌بینی برانکو درباره شانس پرسپولیس برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی
منبع: برنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی اسبق باشگاه پرسپولیس تهران بر این باور است تیم گل‌محمدی این توان و پتانسیل را دارد که برای پنجمین فصل متوالی قهرمانی در لیگ را جشن بگیرد.

خبرورزشی - برانکو ایوانکوویچ، سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به اتفاق تلخی که اخیرا برای دو شاگرد سابقش در تیم ملی ایران رخ داده اظهار داشت: مرگ علی انصاریان و مهرداد میناوند اتفاق تاسف باری بود که همه مردم ایران و تمام کسانی که به نوعی با فوتبال ایران در ارتباط بوده اند را ناراحت و غمگین کرد و من هم از این حادثه تلخ برای این دو شاگردم در تیم ملی متاسف شدم. هر دو این عزیزان در تیم ملی زمان بلاژویچ و در زمانی که من به عنوان سرمربی تیم ملی در ایران حضور داشتم، جزو شاگردانم محسوب می‌شدند و با هر دو این فوتبالیست‌های ایران رابطه خوبی داشتم. من آنها را خوب می‌شناختم و می‌دانم که چه خدمات ارزنده‌ای برای فوتبال ایران انجام دادند.

سرمربی اسبق پرسپولیس تاکید کرد: من خاطرات زیادی با میناوند دارم. او همیشه در کنار پرسپولیس بود و همیشه سعی می کرد در حمایت از پرسپولیس طرف حق و حقیقت باشد. او با شوخی‌ها و خنده‌هایش همیشه زبانزد بود. از دست دادن او و علی انصاریان فقدان بزرگی برای  همه ما است و از صمیم قلب از فوت آنها ناراحت هستم.

برانکو در ادامه اشاره ویژه‌ای به شرایط حال حاضر پرسپولیس داشت و در این خصوص گفت: قهرمانی در نیم فصل اتفاق قابل پیش‌بینی برای پرسپولیس بود و این تیم با این موفقیت به آن چه که در نیم فصل اول استحقاقش را داشت، رسید.

سرمربی کروات سرخ‌ها ادامه داد: به اعتقاد من پرسپولیس در حال حاضر از نظر کمی و کیفی بهترین تیم ایران است و نمایش فوتبالی خوبی را از خود ارائه می‌دهد و با نمایش با کیفیت‌ترین بازی به نحو خوب و مطلوبی موفق شد از بازی‌های معوقه‌اش استفاده کرده و امتیازات مهمی را کسب کند. با وجود این که پرسپولیس در مقطعی با کسب چند تساوی متوالی، امتیازاتی را از دست داد اما در ادامه این امتیازها را با پیروزی‌های خوبی که پشت سر هم کسب کرد، جبران و موفق شد با پیروزی در بازی‌های معوقه‌اش به آنچه که در نیم فصل اول استحقاقش را داشت، دست پیدا کند. پرسپولیس با نمایش کم اشتباهی که در نیم فصل اول داشت هم از نظر امتیازی و هم از نظر تفاضل گل و نمایش فنی خوب مستحق این موفقیت بود.

سرمربی اسبق سرخ‌پوشان تهرانی درخصوص پیش‌بینی‌اش از روند حرکتی و فنی پرسپولیس در نیم فصل دوم گفت: آینده خوب و روشنی در انتظار این تیم است و من بر این باور هستم که پرسپولیس با ادامه روند موفقیت‌آمیزی که در اواخر نیم فصل اول داشت، قهرمان لیگ خواهد شد و برای پنجمین فصل متوالی جام قهرمانی به این تیم خواهد رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    بعنوان یک پرسپولیسی از شما اقای برانکو تشکر می کنم . که تیم پرسپولیس را در مسیر موفقیت قرار دادی... مهندس فوتبال واقعا شما هستی. زنده باشی پروفسور. براووو
  • فری عشقی IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    درود بر پرفسور پرسپولیس بزرگ مکتبی که برانکو در تیم گذاشت تا سا های سال برای قهرمانی های پرسپولیس کافیه و چه زیباست سوزشش کیسه ها در این دوران وعده دیدار کیسه ها هر روز دم مجلس
  • ناشناس IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    داداشش باسوادش کجاست،گولج واکراینیها وبودیمیر اونا الان کجا هستند ...هر چی برانکو بگه.
    • هانی IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      بله هرچی برانکوبگه ماهمیشه دوستش داریم همه تیم های ایران ازجمله کیسه آرزو دو ارن مربی مثل برانکو داشته باشن ولی یحیی دمش گرم ایشالاقهرمان آسیامیشه عشقپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی