لطیفی: کسی که تماس گرفت خیرخواه فکری و استقلال بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چندی پیش در خبرها داشتیم احتمال دارد علی لطیفی سرمربی تیم چوکای تالش به کادر فنی استقلال اضافه شود که لطیفی در واکنش به این خبر گفته بود به قراردادش با چوکا باید پایبند باشد.

خبرورزشی -  با مهاجم اسبق استقلال که سابقه حضور در جام جهانی‌ فرانسه را هم دارد تماس گرفتیم و درباره پیشنهاد استقلال سؤال کردیم که گفت: واقعیت امر این است بعد از تماسی که از جانب یکی از مسئولان باشگاه با من گرفته شد خدمتشان عرض کردم در وهله اول باید شخص آقای محمود فکری به عنوان سرمربی از من دعوت به همکاری کنند و در وهله دوم چون با باشگاه چوکا قرارداد دارم نمی‌توانم کارم را ناتمام و نیمه‌کاره رها کنم. ایشان از حامیان آقای فکری هستند و شاید می‌خواستند ببینند اگر من علاقه به همکاری دارم به آقای فکری پیشنهاد کنند. 

از لطیفی سؤال کردیم آیا محمود فکری در جریان این پیشنهاد قرار داشت؟ که او در پاسخ گفت: از این ماجرا چند روز گذشته و خیلی هم در موردش فکر نکردم. نمی‌دانم فکری در جریان بود یا نه! اما این دوست مشترک من و محمود خیرخواه استقلال و سرمربی تیم است. اتفاقاً وقتی با ایشان صحبت می‌کردم گفتم بخش زیادی از انتقاداتی که به فکری شد برایم هنوز هم عجیب است چون در هفته چهارم لیگ برتر داشتند فکری را تخریب می‌کردند و این عادلانه و درست نبود و این دوستمان که مسئولیت هم دارد همین نظر را داشت و می‌گفت باید از فکری همه جوره حمایت شود و شما اگر مایل به همکاری باشی چه بسا بتوانی در بحث روانشناسی، بازی و سایر مسائل فنی به آقای فکری کمک کنیم و در هر صورت حضور یکی مثل شما لب خط می‌تواند به استقلال کمک کند. کل ماجرا همین بود و دیگر صحبتی به میان نیامد و بنده برای مجموعه استقلال که نسبت به آن تعلق خاطر خاصی هم دارم آرزوی موفقیت کردم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    کلا به نظر من آدمایی باید به استقلال بیان که بروز و بادانش باشن و در خارج کار کرده باشن... مثل الکس نوری یا فریدون زندی! همین نکونام میتونست چندسال تو استقلال دستیار باشه ولی رفت فولاد...
    • دامون IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      دوستان استقلالي، تحويل بگيرين!!! به كجا رسيديم كه ايشون هم خودشو در حد مربيگري استقلال ميدونه .... اينهمه حرص ميخوريم و دوستان ميگن حمايت..... فقط به همين دليل هستش كه از زماني كه استرارو خليل زاده فراري داد و هوادارا تحصن ميكردن برنامه اي دوستان خليل زاده ريختن كه حد و حدود سرمربيگري توي استقلال رو تا حد اين آقا تقليل بدن و دادن... واضحتر به مرگ گرفتن كه به تب راضي بشيم... وقتي انتظار هوادارو تا حد آقاي فكري كه هيچ سابقه روشن و افتخاري توي ليگ برتر نداره تنزل ميدن و ايشون رو سرمربي ميكنن، بايد هم اين دوستان در حد خودشون بدونن كه اين حرفهارو مطرح كنن! حتي اگر ادعاهاي ايشون درست باشه هوادار استقلال بدونه كيا پست گرفتن توي باشگاه كه حد مربيگري توي استقلال رو در حد اين آقا ميدونه!! با اين افكار استقلال تا مرز انحلال ميره و تازمانيكه اين آقايون باشن توي باشگاه استقلال به هيچ كجا نميرسه و روز به روز پسرفت خواهد كرد....
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    آخه کی تورومیخواد دلال.مثلث مخوف فکری حنیف مرفاوی مارو قهرمان آسیا میکنه
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    یعنی واژه های که این آقا تو لب خط میخاد به بازیکن ها بگه از مموتی بهتره خدا به داد بازیکن های حریف برسه
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      چه عجب یه حرف درست تو زندگیت زدی
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      همیشه حرفام درسته،فقط اینکه ظاهراً منظورم رو خوب متوجه نشدی،منظور ادبیات بی ادبی مموتی بود
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      آخه ما خودمون هم فکری رو قبول نداریم خخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی