شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
۰ |
۰
نامه سعید آذری به ذوب آهن برای رفع نگرانی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن از اقدامات صورت گرفته برای رفع نگرانی در خصوص شیوع کرونا خبر داد.

خبرورزشی - سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، در خصوص نگرانی آن باشگاه مواردی را مطرح کرد تا بازی دو تیم از هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر در اهواز بدون مشکلی انجام یابد.

در نامه مدیرعامل باشگاه فولاد به انجام اقدامات ویژه و سختگیرانه‌تر در ورزشگاه شهدای فولاد اشاره شده و همچنین هماهنگی جهت ورود اعضای تیم ذوب‌آهن از جایگاه CIP فرودگاه انجام شده است.

در این نامه آمده است:

"با توجه به نگرانی باشگاه ذوب‌اهن اصفهان در مورد وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان خوزستان و انجام دیدار تیم فوتبال آن باشگاه به میزبانی فولاد لازم به ذکر است این باشگاه اقدامات ذیل را در نظر گرفته است:

۱- هماهنگی در خصوص ورود: رزرو سی آی پی فرودگاه اهواز انجام شده است تا اعضای آن تیم بدون حضور در مکان عمومی مستقیما وارد اتوبوس شوند، بدیهی است هزینه‌های مربوط به عهده این باشگاه می‌باشد.

۲- مکاتبات لازم با کمیته محترم پزشکی و فدراسیون فوتبال جهت حضور دو نفر از اعضای محترم ایفمارک از ابتدای ورود آن این جهت نظارت و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در نسب ورود هتل، محل تمرین و استادیوم تا مرحله خروج انجام شده است.

۳- یک دستگاه خودروی حمل وسایل در محل فرودگاه حاضر خواهد بود تا بازیکنان نیاز به ورود و توقف در سالن فرودگاه را نداشته باشند. بدیهی است اعضای محترم تدارکات می‌بایست در مورد انتقال اسباب و وسایل تیم اقدام نمایند.

۴- ضمنأ ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به عنوان مجهزترین ورزشگاه ایران و کسب رتبه اول در جهت حفظ پروتکل‌های بهداشتی تدابیر ویژه‌تری برای انجام این دیدار خواهد داشت."

نامه سعید آذری به ذوب آهن برای رفع نگرانی ها

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی