نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
توصیه جالب حمید مطهری؛ قدر گل محمدی را بدانید
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حمید مطهری می‌گوید که پرسپولیس در سال جدید برای کسب قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا وارد زمین خواهد شد.

خبرورزشی - تیم پرسپولیس در حالی نیم فصل اول را به پایان رساند که پس از نتایج نامطلوب در ۱۰ هفته نخست، بازیکنان این تیم با کسب ۵ پیروزی متوالی خود را به عنوان قهرمان نیم فصل معرفی کردند. در این بین شاید سوالات زیادی از کادرفنی پرسپولیس مطرح بود که بخشی از آن ها را با حمید مطهری، دستیار یحیی گل‌محمدی در میان گذاشتیم؛ گفتگو با او را می‌خوانید:

*مهدی (ترابی) از زمانی که آماده تمام تلاشش را انجام داده و ما خوشحالیم که او را در اختیار داریم. نمی‌توانم بگویم که او در بازی اول حضور خواهد داشت یا نه اما خودش تلاش زیادی انجام می‌دهد تا در قالب تیمی پرسپولیس قرار بگیرد.

*ما رکوردهای زیادی را داشتیم و این نشان می‌دهد که خیلی زیاد کار کرده ایم. به نظرم این قابل احترام است، ما پارسال با ۱۴ امتیاز اختلاف قهرمان لیگ شدیم و به فینال آسیا رفتیم و الان هم قهرمان نیم فصل هستیم و واقعا می‌خواهم بگویم که فوتبال ایران باید قدر یحیی گل محمدی را بداند. اگر این نتایج را یک مربی خارجی کسب می‌کرد، خیلی در بوق و کرنا می‌کردند اما برای مربیان داخلی اینطور نیست. البته من مخالف حضور مربیان خارجی نیستم و اتفاقا دوست دارم که بیایند و به فوتبال ما چیزی اضافه کنند.

*شما بارها دیدید که مهدی (عبدی) توانمندی اش را نشان داده و گل های حساسی را زده اما ما برای بازی های مختلف تاکتیک های متفاوتی داریم. مهدی همیشه نهایت تلاشش را کرده و در اختیار تیم بوده و موضوع خاصی در این زمینه وجود ندارد. کادرفنی تصمیم می‌گیرد که چه کسانی بازی کنند. مهدی [عبدی] بازیکن جوانی است و زیر این همه فشار و انتقاد، توانسته کار خودش را انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

*سید ستون و لیدر تیم ماست و شما می بینید کسی که یک زندگی خوب و حرفه ای داشته باشد می تواند در این  سطح هم کار کند و بهترین باشد. سید بزرگتر تیم ماست و به وظایفش به خوبی عمل میکند به عنوان کاپیتان تیم.

*ما از روز اولی که آمدیم آقا یحیی در جلسه ای که با بچه ها داشت گفت در لیگ ایران که واقعا باید تلاش کنیم و قهرمان هم شدیم ولی مهم‌ترین چیز لیگ قهرمانان آسیا است که خداروشکر آن‌جا به فینال رسیدیم و متاسفانه در فینال علی‌رغم اینکه شایسته قهرمانی بودیم آن اتفاقات افتاد و تیممان قهرمان نشد. خیلی برای رسیدن به فینال که خودتان می‌دانید کار بزرگی است، تلاش کردیم. بردن تیم های بزرگ در آسیا در آن فشردگی خیلی سخت بود. خیلی بچه ها تلاش کردند به نظر من مزد زحماتشان را نگرفتند. درست است که رسیدن به فینال آسیا واقعا کار بزرگی است ولی واقعا حق پرسپولیس قهرمانی بود که آن اتفاقات بازی فینال افتاد ولی چیزی از ارزش های تیم ما کم نمی‌کند. خیلی با برنامه می خواهیم برای آسیا برویم ضمن اینکه هدفمان قهرمانی در لیگ ایران هم هست علیرغم اینکه نیم فصل دوم خیلی سخت است و خیلی باید تلاش کنیم که بتوانیم قهرمان شویم.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • mohsen IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    آقای مطهری برای قهرمانی آسیا علاوه بر جذب مهاجم خوب جذب مدافع وسط تاپ هم باید انجام شود
  • فری عشقی IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    آقا یحیی رو چشم ما عاشقان پرسپولیس جا داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی