نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
۵ |
۰
فکری به همه شاکیان بازی می‌دهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی قایدی پس از ۱۱ روز غیبت بالاخره به تمرینات استقلال رفت.

خبرورزشی - روزی که وریا غفوری از تعویض خود ناراحت شد و مستقیم از وسط زمین به منزل رفت، همه انتظار داشتند فکری برخورد قاطع انجام دهد اما این اتفاق رخ نداد. روزی که رشید مظاهری صراحتاً گفت برنامه های فکری روی دروازه بان ها فشار زیادی می‌آورد، همه انتظار داشتند فکری برخورد کند اما باز هم این اتفاق نیفتاد حالا هم مهدی قایدی پس از ۱۱ روز به تمرینات استقلال برگشته و با توجه به عقبه فکری هیچ بعید نیست که او هم مقابل مس رفسنجان بازی کند!

از نظر منطقی قاعدتاً فکری حتی نباید قایدی را به رفسنجان ببرد اما مسئله اینجاست که تک تک بازی های باقیمانده برای سرمربی استقلال حکم فینال را دارد و به هیچ وجه نمی‌خواهد ریسک کند بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود محمود فکری مقابل مس رفسنجان از رشید مظاهری و وریا غفوری و حتی مهدی قایدی استفاده کند. او دیگر در موقعیتی نیست که جوان‌گرایی کند و تجربه نشان داده که بنا به دلایلی که حتماً برای خودش محترم است، چشمهایش را بر روی برخی از خطاهای بازیکنان استقلال می بندد.

شاید اگر هر مربی دیگری بود حداقل از حرف‌های رشید مظاهری ناراحت می شد اما فکری باز هم به این دروازه بان بازی داد و بر همین اساس می توان حدس زد که در بازی دوشنبه هم کوچکترین ریسکی نکند و تمام ستاره های استقلال را به میدان بفرستد از وریا غفوری گرفته تا رشید مظاهری و دیاباته و مهدی قایدی که فقط با یک جلسه تمرین خود را مهیای دیدار با مس رفسنجان می‌کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    مظاهری خیلی مودبانه انتقاد کرد... دانشگر کم مونده بود خبرنگار رو کتک بزنه
  • طرفدار منچسترسیتی IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    وقتی میبریم حمایت از فکری.... وقتی مساوی میشه میگیم فکری دستیار بیار... وقتی میبازیم میگیم اخراج فکری... چقد ما جالبیم. هر چقد منچسترسیتی اون ور اروپا رو آتیش زده، این ور استقلال روز به روز بدتر میشه
  • شمسعلی. US ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    به این میگن مبارزه با بازیکن سالاری از نوع کیسه
  • محمدطاها IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    بنظرم بازیکن سالاری ریشه هر تیمی را می سوزاند خشک میکند تا وقتی اولویت نامها باشند هوادار نباید منتظر جام‌ باشد فرهنگ‌ بازیکن‌سالاری فوتبال ما از مدیران بی کفایت و مربیان ترسو شروع شد و با هواداران جوگیر به اوج رسید، هیچ شکی نیست که مهدی قایدی تو دوفصل اخیر جزو بهترینهای استقلال بود و واقعا مبلغ قراردادش نسبت به بعضی از بازیکنا پایین بود اما این دلیل نمیشد که ده روز تو تمرینات تیم شرکت نکنه و کنج خانه بشیند رفتارش واقعا حرفه ای نبود، استقلال برای رسیدن قایدی به این نقطه دو سال تاوان داد از خمیازه رو نیمکت تا کوبیدن پیراهن تیم بر زمین تا آن تصادف کذایی..اگر باشگاه پای بازیکناش نمی ایستاد الان معلوم نبود که مهدی کجا بود و چ میکرد..
  • فری عشقی IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    مگه شک داری!!!!!!!!!! اون روزی که و وریا چکوارا وسط بازی فکری رو فوش داد و بازی رو ول کرد رفت تو رختان و بازوبند رو پرت کرد و مظاهری هر خواست بارش کرد یادت رفته مموتی بازی بعد جفتشان رو بازی داد الان هم همونه شک نکن فیکس بازی میده و شاید افتخارش بازو بند هم بده به قایدی با این بقل سفت و سختی که فکری قایدی رو دا آغوش گرفته بو مکتب کیسه همین زیاد سخت نگیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی