نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کنار زمین توپ‌ها را جمع می‌کردند و حالا خودشان درون مستطیل سبز می‌درخشند و به رؤیای‌شان دست پیدا کرده‌اند.

خبرورزشی - هر بچه‌ای آرزو دارد از نزدیک قهرمان‌هایش را تماشا کند و در فاصله کمی از آنها قرار بگیرد. بنابراین حتماً برای بچه‌ها خوشحال‌کننده خواهد بود که توپ‌جمع‌کن باشگاه شهرشان باشند، به خصوص آنهایی که در شهرشان تیم پرطرفداری دارند اما بهتر از دیدن ستاره‌های فوتبال از نزدیک، این است که روزی تبدیل به خود ستاره شوند. رؤیای برخی از این توپ‌جمع‌کن‌ها به حقیقت پیوسته و حالا ستاره فوتبال هستند. 

دونی فان‌دی‌بیک

در آژاکس توپ‌جمع‌کن شدن بخشی از پیشرفت بچه‌های آکادمی است. این کار را آکادمی برای مسئولیت‌پذیرتر شدن بچه‌ها به آنها محول می‌کند. مهم‌تر اینکه بچه‌ها می‌توانند با قهرمان‌های‌شان ملاقات کنند. دونی فان‌دی‌بیک هم مشتاق بود عکس‌هایش کنار ستاره‌های آژاکس از جمله ستاره آن زمان تیم محبوبش یعنی لوئیس سوارس را به اشتراک بگذارد. حالا دونی هافبک منچستریونایتد است. 

توپ‌جمع‌کن‌ها (دونی فان‌دی‌بیک)

ماتایس دی‌لیخت

درست مثل دونی فان‌دی‌بیک، ماتایس دی‌لیخت هم پله‌های ترقی را در آژاکس بالا رفت تا به یوونتوس رسید. او هم یکی از توپ‌جمع‌کن‌های آژاکس بود که شانس داشت با ستاره‌های تیم عکس بگیرد. هم‌دوره فان‌دی‌بیک بوده و جای تعجب ندارد که عکسی که از او بیشتر دست به دست می‌شود در کنار ستاره تیم در آن دوره لوئیس سوارس باشد. 

توپ‌جمع‌کن‌ها (ماتایس دی‌لیخت)

کالوم هادسون اودوی

هر از چند گاهی یک توپ‌جمع‌کن ستاره نمایش می‌شود. این دقیقاً همان اتفاقی بود که برای کالوم هادسون اودوی در ۱۳ سالگی رخ داد، وقتی که ساموئل اتوئو در دیدار مقابل منچستریونایتد در سال ۲۰۱۴ هت‌تریک کرد. ستاره کامرونی و باتجربه تیم چلسی به سمت توپ‌جمع‌کن رفت و شادی‌اش را با او جشن گرفت. توپ‌جمع‌کن هم کسی نبود جز یکی از ستاره‌های فعلی تیم چلسی. 

توپ‌جمع‌کن‌ها (کالوم هادسون اودوی)

برناردو سیلوا

قبل از اینکه برناردو سیلوا ستاره منچسترسیتی شود، قلبش برای بنفیکا می‌تپید. برناردو سیلوا در آکادمی مشهور بنفیکا رشد کرده، جایی که بازیکنان دیگری مثل ادرسون و رناتو سانچس هم پرورش یافته‌اند. او که عکس‌های زیادی از دوران کودکی‌اش با پیراهن بنفیکا دارد، سال ۲۰۰۸ وقتی بنفیکا در لیگ اروپا به مصاف ناپولی رفته بود، یکی از توپ‌جمع‌کن‌های بازی عقاب‌ها به شمار می‌رفت. 

توپ‌جمع‌کن‌ها (برناردو سیلوا)

براهیم دیاس

۷ سال خیلی سریع گذشت. براهیم دیاس به رئال‌مادرید پیوست و با کسی برای گل شادی کرد که زمانی توپ‌جمع‌کنش بود. عکسی از سانتی کاسورلا و ایسکو منتشر شده بود که نشان می‌داد پشت‌سر آنها براهیم توپ‌جمع‌کن است. ایسکو در واکنش به این عکس می‌گفت نشان می‌دهد پیر شده است! از آن عکس ۷ سال گذشته و حالا براهیم بعد از حضور در آکادمی مالاگا و منچسترسیتی و مدتی بازی در رئال‌مادرید راهی میلان شده. 

توپ‌جمع‌کن‌ها (براهیم دیاس)

فیل فودن

تصویری از استوان یووتیچ مهاجم مونته‌نگرویی پیشین منچسترسیتی منتشر شد که از گلزنی مقابل سوآنزی‌سیتی خوشحال است. یک چهره آشنا در پس‌زمینه به او نگاه می‌کند. چهره آشناست و انصافاً باید بگوییم که هیچ تغییری هم نکرده! فیل فودن که در آن عکس قابل مشاهده بود، حالا ستاره منچسترسیتی شده است و بهترین مسیر ممکن را رفته. 

توپ‌جمع‌کن‌ها (فیل فودن)

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کرد IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    سرشناس ترینشون کاناوارو بوده که جام جهانی رو بالای سر برد که نگفتین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی